Verasquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:53 schreef Copycat het volgende:
Is dat zo'n Kook Ook winkel (oid)?
Waar ze metershoge posters hebben hangen met 'Veras uw vrienden met een leuk cadeau'?
Een kookwinkel die verastquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:08 schreef Copycat het volgende:
Ja. En toen ik er wat van zei, zei de dame achter de counter: "Oh, dat is nog niemand opgevallen. En wat maakt het eigenlijk uit. Iedereen weet toch wat we bedoelen."![]()
Volgens mij was het inderdaad een Cook&Co winkel. Net nieuw in Winkel Centrum Woensel.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:46 schreef _Arual_ het volgende:
Deze rekjes zijn inmiddels weer volop te krijgen in een nieuwe kookwinkel in Nijmegen (waar eerst Hoyng zat, ik weet de naam niet):
[ afbeelding ]
Ik heb er afgelopen zomer eentje gekocht, toen was dat de laatste, en ik ben er erg happy mee. Klein, praktisch en nog mooi ook, met al die kleurige cups erin.
Ja dat mag. Nestlé heeft nog steeds alle patenten in handen. Het is hun uitvinding en dus mogen zij er ook geld aan verdienen van de wetgever. Exclusief zal ik nespresso niet noemen, die machines verkopen ze werkelijk overal.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:17 schreef Zjummie het volgende:
Zijn de cups die je bij de Bijenkorf koopt even duur als via de Nespresso-club site ?
En is het niet vreemd dat Nespresso die capsules exclusief mag verkopen ? Bij de Senseo lagen de nep-pads al snel in de winkels. Idem voor de print-cartridges. Ik snap dat Nespresso exclusief wil blijven en centen wil verdienen, maar is dat toegestaan ?
Aangezien ik sinds deze week ook een Nespresso apparaat heb moet ik maar eens gaan nadenken over zo'n rekje. Leuk om voor kerst te vragen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:46 schreef _Arual_ het volgende:
Deze rekjes zijn inmiddels weer volop te krijgen in een nieuwe kookwinkel in Nijmegen (waar eerst Hoyng zat, ik weet de naam niet):
[ afbeelding ]
Ik heb er afgelopen zomer eentje gekocht, toen was dat de laatste, en ik ben er erg happy mee. Klein, praktisch en nog mooi ook, met al die kleurige cups erin.
Je hebt ook een wandrekquote:Op woensdag 19 november 2008 14:55 schreef tandpasta het volgende:
[..]
Aangezien ik sinds deze week ook een Nespresso apparaat heb moet ik maar eens gaan nadenken over zo'n rekje. Leuk om voor kerst te vragen.![]()
Alleen vraag ik me bij dit rekje af of het voor mij handig is. Zoals ik het begrijp kun je alleen van boven of van onder capsules pakken. Aangezien ik waarschijnlijk meerdere smaken in zo'n rij zal stoppen zul je net zien dat ik nou juist een wil die in het midden zit.![]()
Wat formaat betreft vind ik hem wel erg leuk.
Ik heb de dolce-gusto nog niet geproefd. welk nespresso-apparaat zou je me aanraden? (en is nog enigszins betaalbaar)quote:Op woensdag 19 november 2008 21:01 schreef Copycat het volgende:
En je kan er geen gewone macchiato mee maken.
De melk zit in de cupjes.
Kies wijs! Kies Nespresso!
Ik zag later dat je twee cups nodig hebt om een koffievariatie met melk (...) te bereiden. Helemaal omslachtig.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:07 schreef ryan_atwood het volgende:
Ik heb de dolce-gusto nog niet geproefd. welk nespresso-apparaat zou je me aanraden? (en is nog enigszins betaalbaar)
Iedereen geloof ikquote:Op donderdag 20 november 2008 10:00 schreef Sjeen het volgende:
Ik kreeg deze week zomaar twee doosjes chocolade kado bij de koffiebestelling
wij hebben ook een le cube maar totaal geen last van wegtrillende kopjesquote:Op zondag 23 november 2008 15:33 schreef donleo het volgende:
Heb die m220 ook. Vind alleen, dat als je een kopje koffie zet, dat hij het kopje erbij aftrild.
Voor de rest..Top koffie!!!!
Hier ook nergens last van. Machine was alleen wel binnen een jaar stuk, aan/uit knopje deed het niet meer maar is kosteloos vervangen inclusief vervangend apparaat. Toch blijft het wel een zwakke schakel van het apparaat.quote:Op maandag 24 november 2008 11:48 schreef DarkElf het volgende:
wij hebben ook een le cube maar totaal geen last van wegtrillende kopjes
Ja daar zijn ze wel netjes mee he? Onze aeroccino deed er steeds langer over om de melk te schuimenquote:Op maandag 24 november 2008 11:57 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Hier ook nergens last van. Machine was alleen wel binnen een jaar stuk, aan/uit knopje deed het niet meer maar is kosteloos vervangen inclusief vervangend apparaat. Toch blijft het wel een zwakke schakel van het apparaat.
Service is inderdaad uitstekendquote:Op maandag 24 november 2008 11:59 schreef DarkElf het volgende:
Ja daar zijn ze wel netjes mee he? Onze aeroccino deed er steeds langer over om de melk te schuimenen die hebben ze ook keurig vervangen.
Vertelquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:16 schreef _Arual_ het volgende:
@Copycat: die kookwinkel heeft zich toch echt iets van je commentaar aangetrokken...
Geen idee. Er loopt nu wel een actie dat je 50 Euro retour krijgt bij aanschaf van een nieuwe Nespressomachinequote:Op dinsdag 25 november 2008 13:55 schreef zquing het volgende:
Ik lees net dat je ergens een nespresso voor 50eu kan halen, weet iemand waar?
'quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:13 schreef ryan_atwood het volgende:
De Magimix M220 voor 150 euro
http://www.koffiediscount(...)zilver-art-13918.htm
goede prijs toch?
Is van de familie coronel (die van de racerij) en heeft oa plasmadiscounter. Super betrouwbaar en snel is mijn ervaring.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:57 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
'
Iemand toevallig ervaring met deze zaak: koffiediscounter ??
quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:14 schreef _Arual_ het volgende:
Hebben jullie ook via de mail een kortingsvoucher van 70 euro gekregen? Ik krijg 'm niet geopend, waarschijnlijk omdat ik een mac heb...
De mail kan ik wel zien, maar het linkje naar de voucher levert me uiteindelijk een .xfdf-bestand op, en daar kan ie niks mee. Straks gaatquote:
Ik moet die link ook nog proberen maar wil hem zeker gebruiken omdat mijn vriendin nog geen Nespresso apparaat heeftquote:Op vrijdag 28 november 2008 09:18 schreef _Arual_ het volgende:
De mail kan ik wel zien, maar het linkje naar de voucher levert me uiteindelijk een .xfdf-bestand op, en daar kan ie niks mee. Straks gaathet op zijn normale computer proberen te openen.
Boven de 200 cupjes geen verzendkostenquote:Op zondag 30 november 2008 11:23 schreef teigan het volgende:
Vraagje, ik heb gisteren eens naar een nespresso zitten kijken, maar hoe duur zijn die cupjes in vergelijking met een senseo?
Is het een beetje te betalen?
lijkt me eerder een senseo kloon dan een nespresso kloonquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
What else?
Deze:
[ afbeelding ]
http://www.aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_49/OFF09.SHTML
Koffie is koffie, heb 'm gekocht als tussendoortje en wacht tot de prijzen zakkenquote:
Met dat apparaat zit je hier echt verkeerd! Daar kunnen de Nespresso cupjes niet in hoor!quote:
Ik heb van de Sint deze melkopschuimer gekregen:quote:Sugar
En of je bij die apparaten zonder melkreservoir/opschuimstaafje wel de Lungo-cups kunt gebruiken, weet ik ook nog niet. Iemand die me wat wijzer maakt?
Bedankt!
Met zo'n instelling verdien je je Senseo meukquote:Op zondag 7 december 2008 11:48 schreef ilona-scuderia het volgende:
Koffie is koffie, heb 'm gekocht als tussendoortje en wacht tot de prijzen zakken.
Nee, ja.quote:Zijn er ook goedkopere cups of beginnen ze bij allemaal bij 30 cent
Zag deze vandaag bij Media Markt voor 35 euro. Zijn ze overal zo duur?quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:46 schreef _Arual_ het volgende:
[ afbeelding ]
Bij ons in de stad zijn ze 30.quote:Op zondag 7 december 2008 15:17 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Zag deze vandaag bij Media Markt voor 35 euro. Zijn ze overal zo duur?
Kan je ze niet proeven bij de Nespresso boetiek in de Bijenkorf?quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:20 schreef Anosmie het volgende:
Die smaakjes van de Nespresso twijfel ik nog een beetje over, eigenlijk hou ik helemaal niet zo van smaakjeskoffie. Koffie hoort naar koffie te smaken, niet naar een vlucht acaibessen in een broeierig regenwoud oid.
Maar ik ben stiekem wel heel benieuwd naar de gember variant. Heeft iemand die al geproefd?
Goedkoopste apparaat is dan 24,- dat is een tientje goedkoper dan zo'n cuphouderrekje.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:03 schreef cybermans het volgende:
bij mediamarkt krijg je van het weekend nog eens 25 eur extra korting.... morgen toch maar eentje halen
lattisma here I come
nou wij zijn vanmiddag gaan kijken, en zo'n MediaWijf kon alleen snauwen dat ze er maar 50 (quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:58 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Goedkoopste apparaat is dan 24,- dat is een tientje goedkoper dan zo'n cuphouderrekje.
Heb 'm nu drie weken, top apparaat...quote:
Ik heb em niet hoeven proeven om er vanuit te gaan dat dat mijn favo niet zal wordenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:49 schreef cybermans het volgende:
* cybermans yecht, "nespresso mandarijn (Bweehhh)"
in een woord: SMERIG
Tuurlijk kan dat, maar wordt de smaak anders en de koffie wat wateriger.. Kun je niet beter een lungo cupje gebruiken dan? Espresso hoort nu eenmaal een klein kopje te zijn (30ml)quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:59 schreef amokjeeh het volgende:
Rare vraag misschien, kan je met een espresso cupje ook gewoon het Lungo knopje indrukken. Vind de espresso hoeveelheid zo weinig
Ja ik heb zo'n welkomstpakket van 250 cupjes, maar goed kan altijd nog een dubbele espresso maken met twee cupjesquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:09 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat, maar wordt de smaak anders en de koffie wat wateriger.. Kun je niet beter een lungo cupje gebruiken dan? Espresso hoort nu eenmaal een klein kopje te zijn (30ml)
quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:21 schreef TeleluvR het volgende:
Heeft er iemand al een bestemming gevonden voor die cafeinevrije varianten, behalve de prullenbak?
Ik vind 'm erg lekker. Als gewone espresso, maar zeker ook als cappuccino.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:55 schreef Rewimo het volgende:
Ik zit nu met Caramel voor mijn neus, ben benieuwd. Kon hem in NL niet meer bestellen maar in DLD gelukkig wel
quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:26 schreef Rewimo het volgende:
Weet iemand of de Makro de cups ook verkoopt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |