Tegen mij zeiden ze 31 december, 23:59 en 59 seconden ! Goed omhoog kijken allemaal !quote:Op woensdag 10 december 2008 16:05 schreef Michielos het volgende:
ja er zal vast en zeker ook niks komen. een volgend datumpje prikken dan maar.
ik heb van aliens vernomen dat er een UFO voorbij komt vliegen op 15 december omstreeks 15:00 allemaal kijken ok?
Ik vertiepte me, jij hoerige koudleesbitchquote:Op woensdag 10 december 2008 16:12 schreef Michielos het volgende:
dan komen in met grote getalen, een soort overneming, toch?
btw... zijden![]()
quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:41 schreef Tetrahedron het volgende:
Op 10 december 2008 zullen we het "allen aanschouwen", met de afbeelding van een UFO-achtig object. Dat is wat Brian Ladd, die voorspellende dromen archiveert, schrijft op zijn site.
Brian tekent elke ochtend zijn droom op papier, met teksten. Velen zijn reeds uitgekomen, en veel moeten nog uitkomen.
10 december, First contact?
Je hebt het verkeerd begrepen!quote:Op woensdag 10 december 2008 16:27 schreef kriele het volgende:
[..]
Wie is de volgende die zich belachelijk gaat maken?
Ik kreeg vandaag ook iets door, best een onheilspellende boodschap: "een hels vuur zal den hemel vullen en nederdalen"quote:Op woensdag 10 december 2008 16:12 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Tegen mij zeiden ze 31 december, 23:59 en 59 seconden ! Goed omhoog kijken allemaal !
Iemand die zn nek uitsteekt vind ik niet belachelijk.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:27 schreef kriele het volgende:
[..]
Wie is de volgende die zich belachelijk gaat maken?
Daar is een sprookje over "de keizer en zijn nieuwe kleren"...quote:Op woensdag 10 december 2008 18:27 schreef Elegy het volgende:
[..]
Je hebt het verkeerd begrepen!
Alleen zij die er spiritueel voor openstaan hebben vandaag deze intergalactische ruimtewezens mogen aanschouwen. Omdat ze niet opereren binnen de door ons bewustzijn gecreëerde dimensie ziet niet iedereen ze.
Jeweettogh!
quote:Op donderdag 11 december 2008 09:13 schreef MarMar het volgende:
[..]
Daar is een sprookje over "de keizer en zijn nieuwe kleren"...
Ben benieuwd wat nu de nieuwe datum gaat wordenzullen we er een poll over maken?
Probeer je nou recht te lullen wat krom is? De "Grote Gebeurtenis" is de remake van een film?quote:Op donderdag 11 december 2008 12:42 schreef Tetrahedron het volgende:
Kennelijk veroorzaakte de energie van de solide dat de film "The Day The Earth Stood Still" op 10 december uitkwam in de bioscoop. Deze film representeert bijna exact wat er in de realiteit zou moeten gebeuren. De manifestatie heeft dus niet op fysiek vlak plaatsgevonden maar op mentaal vlak. De film zal kennelijk mensen "bewuster" maken van hetgeen kan gebeuren.
quote:Op woensdag 10 december 2008 18:27 schreef Elegy het volgende:
[..]
Je hebt het verkeerd begrepen!
Alleen zij die er spiritueel voor openstaan hebben vandaag deze intergalactische ruimtewezens mogen aanschouwen. Omdat ze niet opereren binnen de door ons bewustzijn gecreëerde dimensie ziet niet iedereen ze.
Jeweettogh!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |