haha inderdaadquote:Op woensdag 10 december 2008 10:29 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Aha, dus als ik hetzelfde doe als de TS ben ik gek.
Hm, wat jij daarmee impliceert over de TS bevalt me wel
Aangezien jij inmiddels ook een bekend gezicht bent hier, schaar ik jou ook onder een TRUér, net als Denninger...quote:Op woensdag 10 december 2008 10:31 schreef Michielos het volgende:
[..]
haha inderdaad. Dit is overigens de eerste keer dat ik een TRU;er iets in twijfel zie trekken. Dat bevalt me ook wel
Oh dus je impliceert dat ik alles geloof wat tegen me aan word gehangen... bedankt! Hoezo, bestaan geen roze olifantjes?quote:Op woensdag 10 december 2008 10:36 schreef Michielos het volgende:
je weet wat ik bedoel
ik formuleer hem nogmaals :
"haha inderdaad. Dit is overigens de eerste keer dat ik iemand die in paranormale fenomenen gelooft, iets in twijfel zie trekken op dit forum. Dat bevalt me ook wel
"
zo dan
Je gelooft inderdaad vrij absurde claims en fenomenen(waarvan sommige een totaal andere verklaring hebben zoals het "deja vu" verschijnsel waar je het in een vorige post over had).quote:Op woensdag 10 december 2008 10:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh dus je impliceert dat ik alles geloof wat tegen me aan word gehangen... bedankt! Hoezo, bestaan geen roze olifantjes?
Ufo's, ja die bestaan.. als in wat het woord betekent. Maar het noemen van een datum en hoopvol naar boven kijken is als de lotto winnen, not going to happen. Maar het zou kunnen natuurlijk, en dat What if.. vind ik amuzant! En jij ook, anders was je niet in dit topic.
Gelukkig maar, als we allemaal het zelfde zouden geloven bestond er geen diversiteit.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:43 schreef Michielos het volgende:
[..]
Je gelooft inderdaad vrij absurde claims en fenomenen(waarvan sommige een totaal andere verklaring hebben zoals het "deja vu" verschijnsel waar je het in een vorige post over had).
De basis van geloof dus.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:49 schreef Michielos het volgende:
ye maar ze zijn absurd en meestal niet onderbouwd nevertheless..
misschien was het SJefke wel!!! Niet altijd meteen aan een UFO ofzo denken hequote:Op woensdag 10 december 2008 10:49 schreef L.Denninger het volgende:
Volgens mij zag ik net iets bewegen in de lucht
Je ziet ze vliegen jongen!quote:Op woensdag 10 december 2008 10:49 schreef L.Denninger het volgende:
Volgens mij zag ik net iets bewegen in de lucht
Als eerste kerstdag op een zondag valt.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:30 schreef MarMar het volgende:
Is er overigens al een nieuwe optionele datum geprikt?
Amen.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat er word geroepen.
Nee, dan wordt de volgende datum bekend gemaakt.quote:
Met dat verschl dat er wel ergens iemand die prijs wint.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh dus je impliceert dat ik alles geloof wat tegen me aan word gehangen... bedankt! Hoezo, bestaan geen roze olifantjes?
Ufo's, ja die bestaan.. als in wat het woord betekent. Maar het noemen van een datum en hoopvol naar boven kijken is als de lotto winnen, not going to happen. Maar het zou kunnen natuurlijk, en dat What if.. vind ik amuzant! En jij ook, anders was je niet in dit topic.
helemaal mee eens!quote:Op woensdag 10 december 2008 11:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat er word geroepen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |