quote:
Op dinsdag 25 november 2008 15:36 schreef Tetrahedron het volgende:[..]
De hexagon op de noordpool van Saturnus, onze zon, degene die een hoek bereikt op 10 december, is de bovenkant van een dubbele tetrahedron:
[
afbeelding ]
We zien hier de Davidsster, deze vorm opent bij draaiing een poort naar een andere dimensie. Onder andere de Coral Castle is met een dubbele tetrahedron gebouwd; de energie kan dingen leviteren, omdat het vanuit de singulariteit werkt.
Saturnus is geen zon. Saturnus is een planeet, de planeet van El. Planeet van het Vaticaan (lees: Vatis Can = aanbidding van de Slang), centrum van al het duister occulte. Het is de meest "foute" planeet. Die studentjes in Amerika studeren af en hebben ook zo'n zwarte robe aan met een
zwart vierkant hoofddeksel, weten niet eens waar ze mee akkoord gaan op dat moment als ze hun
diploma lees: "die pluim" ontvangen. Rechters, advocaten hetzelfde pakkie an. Gaan die lui gewoon meedoen met een occulte traditie terwijl ze niets eens weten wat ze uitbeelden en waar ze onbewust in meegaan.
Eerst wordt het een Tetra genoemd, dan een dubbel tetrahedron, terwijl er een hexagonaal te zien is.
Daar gaan we weer:
Dat hexegonaal (pattern) heeft niets te maken met de dubbele stertetraheder die je afbeeldt. Je haalt alles door elkaar naar mijn mening. "Davidster" is een "platte" 2 dimensionele weergave van de dubbele stertetraheder, wat weer een 3D component is uit Metatron's Cube, onderdeel van the Flower of Life bestaande uit 5 Platonische lichamen, waar de Hexagon figuur dus niet toe behoort.
Daar gaan we nog een keer:
De "Davidster" oftwel het "dubbele interlocked Tetrahedron" model in platte weergave is een ouderwetse en mag ik; "religieuze" benaming voor wat de oude occultisten destijds "neutraler" de MerKaBah noemden. Een MerKaBah is 3D, het energie- of lichtvoertuig wat wij mensen allemaal om ons heen hebben, en inderdaad... wanneer dit optimaal draait en funcioneert is "cross dimensional travel" mogelijk omdat het centrum van een dubbele stertetrahedron namelijk een Octahedron is, oftwel een "ruit" om het "plat" te zeggen. Dus: MerKaBah betekent: Mer (vortex)Ka(geest)Bah(lichaam),
Persoonlijk lichtvoertuig of "ufo" dus, om de symboliek van 2000 te gebruiken.Daarom beelden intelligente mensen die de opdracht kregen dit uit in die commercial die je elke dag op tv kan zien op Nederland 1,2 en 3. je ziet dan van die
rode ruitjes door de lucht vliegen... Daarom ook het logo Ned 1,2 en 3 in ruitvorm.
Nog simpeler: Kijk, er zijn mensen die ingewijd worden in deze kennis, en die mogen voor ons koninklijk huis en regering, gemeenten etc. alle belangrijke ontwerpen uitvoeren onder strenge toezicht. De ontwerper die het briefje van 1000 destijds ontwierp toont dit.
http://www.eurofinancier.nl/gulden/1000-1972.jpgOver de mond en neus van Spinoza loopt een (lucht)baan naar links toe. De luchtbaan "kruist" het grafisch, geometrische figuur links afegebeeldt
in het centrum. In die figuur is zeer duidelijk de MerKaBah (of Davidster / Zegel van Solomon zo je wilt) te zien, hoewel hij verstopt zit tussen de ruit-vormen. In het centrum van deze figuur loopt van boven naar beneden een hele grote ruit: platte weergave van de Octahedron, de poort via de MerKaBah. Dus: Lucht = de poort. "Jezus ging
op een wolk naar de hemel". (ik heb dit al een keer uitgelegd op dit forum aan de hand van dit voorbeeld trouwens bedenk ik me nu, maar het blijft een goede uitleg omdat iedereenhet "duizendje kent en geaccepteert heeft als "belangrijk" en "officieel" middel) .
Coral Castle gaat over iets heel anders. namelijk "144" oftwel het ultieme Gulden Snede getal, daarom ook in het Kaballah- en metaforen boek de "bijbel" de 144.000 "uitverkorenen".. (those, who radiate light from the forehead and ascend into "heaven"). Niemand heeft daar terplekke "stenen" zien leviteren. De getallen echter vertellen wel "in code" wat deze man heeft willen "uitbeelden". Hetzelfde geheim als welk de Vrijmetselaars herhaaldelijk uitbeelden in rituelen, ritualen en symboliek, maar in de meer exclusievere loges. Er wordt gesproken over "levitatie" inderdaad, kennis van de Egyptenaren, waar al hun symboliek om draait, maar dit zit "anders". Dat gaat over "de mens", niet over materie. Ik heb dat Coral Castle gebeuren diep onderzocht, en ik snap het fenomeen, alleen worden de mensen op een "verkeerd been" gezet, net als dat mensen de bijbel
letterlijk nemen. Neem de Jehova's bijvoorbeeld, die laten hun kind in het ziekenhuis na een zwaar ongeluk doodbloeden omdat hun opvatting is dat
het bloed "zuiver" moet blijven. Dan ben je toch debiel bezig? Als je in deze tijd weigert te leren en bewustzijn te verruimen, en alles
letterlijk neemt? "bloed" staat voor iets heel anders, oke het is het belangrijkste wat ieder mens aan "persoonlijkheid" heeft, maar dat er nog steeds mensen zijn
in deze tijd die denken dat hier "fysiek" bloed mee bedoelt wordt, daar kan ik niet meer bij.
Daarom wordt ook een contract ondertekent met bloed, een uitbeelding van een persoonlijk, mystieke (lees: niet zichtbare) occulte procedure.
Wat ik ook niet begrijp in het verhaal is het woord "hoek" in combinatie met 10 december. Kijk, ik weet dat "de hoek" (van 90 graden) zeer belangrijk is binnen o.a. de Orde van onze "passer en winkelhaak vrienden", maar wat bedoel je precies met "een hoek" in combinatie met 10 december?
"De hexagon op de noordpool van Saturnus, onze zon, degene die een hoek bereikt op 10 december"Ik snap deze inhoud plus hele zinsconstructie ook trouwens niet (ik probeer je te begrijpen hoor, om mee te filosoferen, misschien brengt het mij wel iets nieuws namelijk)