Met een rood stoplicht klopt het wel, want je weet dat dat toch een keer móet gebeuren. Voor andersoortige gebeurtenissen klopt het niet.quote:Op woensdag 26 november 2008 18:31 schreef Topspin het volgende:
[..]
Heb ooit ergens gelezen dat wanneer iets heel lang niet gebeurt, dat het dan waarschijnlijk is dat het wel gaat gebeuren naarmate de tijd verstrijkt. Ging niet over dobbelstenen maar over iets anders, over gebeurtenissen volgens mij anders dan het aantal ogen bij een worp. Kan niet meer herinneren waar het precies over ging en hoe betrouwbaar het was weet ik ook niet zeker.
In geval van buitenaardsen die naar de aarde komen lijkt me wel dat de kans groter zou kunnen worden als de jaren voorbij gaan. Dat ze bezig zijn met het maken van een ruimteschip of nog onderweg zijn van al die lichtjaren verwijderd. Dat het nu nog te vroeg is om first contact te krijgen dus ook. Is het heelal oneindig dan is de kans van de andere kant ook aanwezig dat het nooit zal gebeuren omdat het zoeken is naar een naald in een hooiberg.quote:Op woensdag 26 november 2008 18:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Met een rood stoplicht klopt het wel, want je weet dat dat toch een keer móet gebeuren. Voor andersoortige gebeurtenissen klopt het niet.
Ach je kan altijd nog zeggen dat je er wél voor open moet staanquote:Op woensdag 26 november 2008 10:43 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Nice one, dat zou natuurlijk een mooie verklaring zijn als er niks gebeurt
Kan ik niks over vinden...quote:Op donderdag 27 november 2008 19:17 schreef FatalException het volgende:
Hyperdimensional Hydrodynamics:
Kun je svp uitleggen hoe je dat bedoelt ?quote:Elk hemellichaam heeft dubbele Tetrahedrons in zich (zie onderstaande afbeelding).
Is dit zomaar een stelling of zit er een logische onderbouwing achter ?quote:Op de hoeken van de "piramides" bevinden zich energiepunten, zoals de Red Spot op Jupiter, of de Bermuda Driehoek op aarde, Mekka, grote vulkanen en de Grote Piramide.
Wil je hier iets mee zeggen of post je zomaar een willekeurig plaatje ?quote:Hexagonal fractal/hyperdimensional design:
Het leuke is dat dromen een product zijn van dingen die je meemaakt als je wakker bent. Je ziet aardbevingen op het nieuws en dan kun je er wel eens over dromen. Merendeel van dit soort mensen leggen onnodige verbanden.quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:09 schreef Tetrahedron het volgende:
Deze man heeft talloze dromen gehad die later echt uit bleken te komen. Geen vage dromen, maar gewoon concrete gebeurtenissen met plaatsnamen en data. Zoals een aardbeving in Tibet, schietpartijen op scholen, lokaties van vermiste personen en dergelijke.
Daarnaast zijn vorige posts van mij (zoals die asteroideinslag) ook werkelijk gebeurd. Ik zou zoiets alleen posten, als het ook werkelijk plaats gaat vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |