Als ik zou huilen zou ik mijn posts niet zo lang maken.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
droxz en crazy M zijn aan het huilen dat we niet mogen slowchatten... zeker jammer aangezien dat het enige is wat crazy m post...
owja en hij wil me persoonlijk aanvallen omdat hij me stom vind
quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sorry... jij en crazy M.... beide heb ik respect voor jullie (vooral jou droxz aangezien je vatbaar bent voor goede argumenten en het niet een persoonlijk haat oorlog maakt)
maar kom op... hoeveel posts heeft essie nu in dit topic gemaakt.
je zit constant te zeiken over dat newbies zich maar moeten aanpassen totdat het Essie is want ze is het met je eens en dan moeten we ineens naar haar luisteren
Crazy-m, crazyessie en fubur praten toch voor zichzelf nu, of mis ik wat?quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:54 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Misschien moet jij je minder geroepen voelen om voor de andere te spreken ookal hebben ze dezelfde mening
Cyaquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:58 schreef renedis het volgende:
ik ben even lunchen! tot zo!
En cyaquote:
HET IS GODVERDOMME BARRA!quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Onnozelheid? Meer vanuit bepaalde kanten hier. Iedereen weet dat als ik tegen een persoon begin dat het dan ook goed mis is. En is pas (inclusief nu) 2 keer geweest. Kijk maar naar de LL affaire. Ik ben het gewoon zat dat er ego trippers zijn als bara die denken semi leuk te zijn en die denken om intressant te zijn.
ja zo lopen zo dood dat we er 5 topics op een dag mee kunnen vullen... stel je niet zo aan man..quote:[..]
een slowchat is idd gezellig en daarom ook niks tegen jou maar zoals al eerder aangegeven:
Post met een quote zonder bijwoording, een enkele smiley. Daardoor lopen slowchats dood, en dan gaat het hier veel te snel waardoor vele niet meer kunnen volgen en er dus bagger ontstaat
[..]
ja en dan doe je alsof er niets aan de hand is en post je gezellig mee.. hoe hypocrietquote:Ik en niks posten? Tjah, moet je even door de bagger heen kijkenik heb net 1 deel gemist: 510. Alle andere dingen ben ik gewoon aanwezig geweest met posten tussen mijn werk door.
[..]
quote:begint bij jezelf, maar als niemand mee werkt????
[..]
quote:Ik vind van mezelf niet dat ik verziek, ik wijs alleen de mensen tegen wie ik iets heb op hun fout
[..]
quote:1: Waarom zijn er mensen die hier eerst de boel verpest hebben en nu alles naar hun hand willen zetten???
2: Ik ben een tijd weggebleven. Maar nu trek ik gewoon mn mond open
3. aah dat vind ik lief dat je me niet weg wilt hebben![]()
4. ik ben hier ook voor de lol enzo. Maar dan moeten er niet een persoon denken dat hij alles is en o zo oppermachtig is met een ego van Je kunt me toch niks.
Ben blij dat je leuk vind zo te talken.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Onnozelheid? Meer vanuit bepaalde kanten hier. Iedereen weet dat als ik tegen een persoon begin dat het dan ook goed mis is. En is pas (inclusief nu) 2 keer geweest. Kijk maar naar de LL affaire. Ik ben het gewoon zat dat er ego trippers zijn als bara die denken semi leuk te zijn en die denken om intressant te zijn.
[..]
een slowchat is idd gezellig en daarom ook niks tegen jou maar zoals al eerder aangegeven:
Post met een quote zonder bijwoording, een enkele smiley. Daardoor lopen slowchats dood, en dan gaat het hier veel te snel waardoor vele niet meer kunnen volgen en er dus bagger ontstaat
[..]
Ik en niks posten? Tjah, moet je even door de bagger heen kijkenik heb net 1 deel gemist: 510. Alle andere dingen ben ik gewoon aanwezig geweest met posten tussen mijn werk door.
[..]
begint bij jezelf, maar als niemand mee werkt????
[..]
Ik vind van mezelf niet dat ik verziek, ik wijs alleen de mensen tegen wie ik iets heb op hun fout
[..]
1: Waarom zijn er mensen die hier eerst de boel verpest hebben en nu alles naar hun hand willen zetten???
2: Ik ben een tijd weggebleven. Maar nu trek ik gewoon mn mond open
3. aah dat vind ik lief dat je me niet weg wilt hebben![]()
4. ik ben hier ook voor de lol enzo. Maar dan moeten er niet een persoon denken dat hij alles is en o zo oppermachtig is met een ego van Je kunt me toch niks.
wat voor 1 ?quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Goed man
ik heb laatst ook een nieuwe tv gekocht van LG
gaaf ding man.
Volgens mij ik dan ook hoor..quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:02 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Crazy-m, crazyessie en fubur praten toch voor zichzelf nu, of mis ik wat?
Als je nu gelezen had, dan had je gezien dat ik je stelling had gelezen en mijn conclusie erop.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jezus crazy... persoonlijke vete tegen mij aan het oprichten lieve jongen?
die opmerking van net was gewoon een grap!zoals je kan zien heb ik debbie vanochtend gewoon nog een welkomskusje gegeven. je zou me onderhand een beetje moeten kennen.
en zoals je ziet hebben we al een discussie gehad vanochtend omdat ik de tijd en moeite heb gedaan om een stelling te maken.
ik vind het jammer dat je die stelling niet nodig vind maar wel moeite in het bitchen wil stoppen.
mijn mening:
ik probeer wat met je feedback te doen en het topic gezellig te houden... en ik vind dat jij alleen maar binnen komt vallen om te huilen over wat wij verkeerd doen terwijl jij HELEMAAL NIETS doet.
een beter millieu begint bij jezelf dus hou op met de huilie uit te hangen!
waar staat de post van fubar?quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:02 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Crazy-m, crazyessie en fubur praten toch voor zichzelf nu, of mis ik wat?
ik wil de LG 32 lg 2000quote:
Zo eentje met afstandsbedieningquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:05 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wat voor 1 ?
ik wil ook een LG halen namelijk
jaquote:
Goh moozzie, wat is er ?quote:
ja maar lieve jongen....quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Als je nu gelezen had, dan had je gezien dat ik je stelling had gelezen en mijn conclusie erop.
leuk dat je eindelijk probeert om een grote jongen te worden, maar nu nog je ego veranderen.
Ik en niets doen?
Ik spreek juist wat ik tegen jullie heb om te kijken of je er iets van opsteekt. Maar goed, ook niet altijd ...
Ja dat kan ik wel droxz..quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Je kan mij niet kwalijk nemen dat ik er geen verandering in wil brengen?
Alleen als niemand er naar luisterd heeft het geen nut en ga je zoeken naar andere manier om iets voor elkaar te krijgen. Ik ga niet jankend in een hoekje staan, of laat alles maar over me heen komen.
Ik bijt gewoon van me af, misschien dat mensen het dan eens snappen.
Dingen kunnen gebeuren in overleg, we kunnen hier tenslotte elke dag weer terug.
Maar als mensen besluiten dingen uit zichzelf te doen (kijk eens naar die OP) vind ik (en dus ook veel andere mensen) dat nogal gierig!
Die is bezig volgens mij... en heeft in het verleden ook laten blijken wat zijn oordeel over die verhaal is.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
waar staat de post van fubar?
toevallig ik deze wel, omdat die makkelijk te onthouden isquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:08 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Oke gaaf ik heb ook 32"
alleen dan van samsung (weet het nummer niet)
ja maar lieve jongen....quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Als je nu gelezen had, dan had je gezien dat ik je stelling had gelezen en mijn conclusie erop.
leuk dat je eindelijk probeert om een grote jongen te worden, maar nu nog je ego veranderen.
Ik en niets doen?
Ik spreek juist wat ik tegen jullie heb om te kijken of je er iets van opsteekt. Maar goed, ook niet altijd ...
quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:09 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Tof dat heb ik ook
Alleen ben me afstandbediening beetje kwijt
quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jezus crazy... persoonlijke vete tegen mij aan het oprichten lieve jongen?
die opmerking van net was gewoon een grap!zoals je kan zien heb ik debbie vanochtend gewoon nog een welkomskusje gegeven. je zou me onderhand een beetje moeten kennen.
en zoals je ziet hebben we al een discussie gehad vanochtend omdat ik de tijd en moeite heb gedaan om een stelling te maken.
ik vind het jammer dat je die stelling niet nodig vind maar wel moeite in het bitchen wil stoppen.
mijn mening:
ik probeer wat met je feedback te doen en het topic gezellig te houden... en ik vind dat jij alleen maar binnen komt vallen om te huilen over wat wij verkeerd doen terwijl jij HELEMAAL NIETS doet.
een beter millieu begint bij jezelf dus hou op met de huilie uit te hangen!
ja, die andere verhalen ga ik ook niet lezenquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:10 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Opeens zo rustig hier, alleen jij en ik nog
nee droxz ik zie jou normale posts niet over het hoofd.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:08 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Die is bezig volgens mij... en heeft in het verleden ook laten blijken wat zijn oordeel over die verhaal is.
Je bent er zo mee bezig dat je gewoon mijn "normale" posts over het hoofd ziet?
Samsung heeft ze altijd namen zoals B200G387 ofzoquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
toevallig ik deze wel, omdat die makkelijk te onthouden is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |