Die is bezig volgens mij... en heeft in het verleden ook laten blijken wat zijn oordeel over die verhaal is.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
waar staat de post van fubar?
toevallig ik deze wel, omdat die makkelijk te onthouden isquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:08 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Oke gaaf ik heb ook 32"
alleen dan van samsung (weet het nummer niet)
ja maar lieve jongen....quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Als je nu gelezen had, dan had je gezien dat ik je stelling had gelezen en mijn conclusie erop.
leuk dat je eindelijk probeert om een grote jongen te worden, maar nu nog je ego veranderen.
Ik en niets doen?
Ik spreek juist wat ik tegen jullie heb om te kijken of je er iets van opsteekt. Maar goed, ook niet altijd ...
quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:09 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Tof dat heb ik ook
Alleen ben me afstandbediening beetje kwijt
quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jezus crazy... persoonlijke vete tegen mij aan het oprichten lieve jongen?
die opmerking van net was gewoon een grap!zoals je kan zien heb ik debbie vanochtend gewoon nog een welkomskusje gegeven. je zou me onderhand een beetje moeten kennen.
en zoals je ziet hebben we al een discussie gehad vanochtend omdat ik de tijd en moeite heb gedaan om een stelling te maken.
ik vind het jammer dat je die stelling niet nodig vind maar wel moeite in het bitchen wil stoppen.
mijn mening:
ik probeer wat met je feedback te doen en het topic gezellig te houden... en ik vind dat jij alleen maar binnen komt vallen om te huilen over wat wij verkeerd doen terwijl jij HELEMAAL NIETS doet.
een beter millieu begint bij jezelf dus hou op met de huilie uit te hangen!
ja, die andere verhalen ga ik ook niet lezenquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:10 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Opeens zo rustig hier, alleen jij en ik nog
nee droxz ik zie jou normale posts niet over het hoofd.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:08 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Die is bezig volgens mij... en heeft in het verleden ook laten blijken wat zijn oordeel over die verhaal is.
Je bent er zo mee bezig dat je gewoon mijn "normale" posts over het hoofd ziet?
Samsung heeft ze altijd namen zoals B200G387 ofzoquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
toevallig ik deze wel, omdat die makkelijk te onthouden is
Veelste lang en saai allemaalquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:10 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, die andere verhalen ga ik ook niet lezen![]()
ja idd, wij hebben beneden ook een samsung staanquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:11 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Samsung heeft ze altijd namen zoals B200G387 ofzo
plus, dat het mij niet echt wat aan gaat volgens mijquote:
Wat ik daar onder versta is dat ze het leuker en gezelliger proberen te maken voor andere..quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:59 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Ik vind het prima dat zij zich willen verbeteren, maar ik vraag me af wat jij dan precies daaronder verstaat? Aangezien het al meerdere keren tegen hun is gezegd, en er eigenlijk pas nu wat mee gedaan wordt...
Btje trage reactie, bord voor de kop misschien?
En dat is mijn persoonlijke mening.
Ik kom hier ook niet om te zeiken, maar ik zeik wel op degenen die zelf ook niet de moeite nemen.
En tsja omdat zij NU PAS de moeite nemen om zich te verbeteren moeten wij gelijk daarin meegaan?
Ik ben meer het type van eerst zien dan geloven..
Dus na 1x een poging te ondernemen om je te verbeteren, ben ik nog niet meteen overstag
Inderdaad en we hebben het al vaker gezien deze maand.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:12 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
plus, dat het mij niet echt wat aan gaat volgens mij
Ik doe er toch alles aan om dat te doen, discussie na discussie maar het komt steeds op het zelfde neer. Dan is het niet zo gek dat er een paar mensen opstaan omdat ze er gek van worden. Ik doe niet alsof er een groep is met dezelfde mening, ER IS(!!!) een groep met dezelfde mening.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:08 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja dat kan ik wel droxz..
Ten eerste jullie willen verandering maar willen er niks aan doen..
Dan kan je zeggen van ja maar niemand helpt mee.. maar jullie doen wel als of er hele groep achter jullie staat die de zelfde mening deelt.
Dat zal ik dus ook zeker niet doen, daar moeten jullie me toch wel een beetje van kennen.quote:met die mensen zou je dus best wel een verandering kunnen brengen..
Dat je van je af bijt is niet erg je moet ook zeker niet over je heen moeten laten lopen.
En dan? Weer tot de conclusie komen dat alles na een week weer het zelfde is?quote:Maar zoals ik ook al eerder zei je kan die mensen ook gewoon PMen als ze wat fout doen..
Ik en een hoop andere mensen lezen dat wel. En graag overzichtelijk.quote:En over die OP even serieus wie leest die OP nu nog behlave misschien een nieuweling.
In al die tijd dat ik hier ben heb ik misschien 4x die OP gelezen 1x toen ik hier nieuw was..
andere 3x toen ik hem zelf maakte voor en checkte voor fouten.
De OP geeft meestal een leuke kleine samenvatting, zoals ik hierboven aangaf.quote:Het gaat hier toch niet om de OP maar om wat er hier gebeurd
ik kan me hier redelijk in vinden FUBAR.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:10 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
kennelijk boterd het hier gewoon niet tussen een aantal mensen .....
we kunnen allemaal tegen elkaar aanschoppen en dan gaan er vanzelf wel mensen weg toch?
er zijn een aantal mensen die idd continue loopen te bitchen over anderen
hoe zou dat komen dan ?
gek genoeg zijn het altijd de zelfde mensen die te lopen bitchen op elkaar
wat al eerder gezegt werd een beter Milieu begind bij zelf dat kan in dit geval ook de tegen partij zijn
want kennelijk zijn het altijd de zelfde die van alles verkeerd doen .... en de tegenpartij nooit![]()
als je een keer niet reageerd ga je er echt niet dood van.
het zelfde geld voor het kleffe gedoe
open msn met zn 2e of 3e of 5e en doe een online orgi of zo als jullie dat willen (lijkt er wel op)
zoek elkaar irl op en neuk elkaar suf of zo .......
en het overmatige gebruik vanenz het lijkt hier soms wel de kleuter school
en uiteraard maak ik me hier zo nu en dan ook wel eens schuldig aan in een melige bui
maar sommige mensen die hebben volgens mij alleen deze combo op hun toetsenbord zitten ...
nogmaals zo als eerder werd gemeld een beter Milieu .......
ik ben mn bed weer in ..... ja ik voel me echt beroerd en heb hier eigenlijk echt geen zin in !!!
kloptquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:13 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Inderdaad en we hebben het al vaker gezien deze maand.
Ze moeten eens wat nieuws verzinnen
Zo'n grapje is 1 keer leuk maar het blijft geen feest natuurlijk...
eetsequote:
lol, lullig. Met een beetje geluk wordt het bij de buurvrouw afgegevenquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:14 schreef Runx het volgende:
Statusinformatie Datum Locatie
Zending opgehaald en in sorteerproces 17-11-2008 Dordrecht-Pieter Zeemanwg, intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 18-11-2008 Zwolle-Nipkowstr, intern transport pakketten
Chauffeur is onderweg 18-11-2008 Enschede-Marssteden, pakkettendistributie
status van mijn mobiel , alleen is er niemand thuis
ik heb voor rembours gekozenquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
lol, lullig. Met een beetje geluk wordt het bij de buurvrouw afgegeven
Met zo'n opmerking maak je niet echt vrienden ofzo.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja maar lieve jongen....
probeer dit te begrijpen:
Waarom moet IK!?? veranderen als jij mij niet lief vind?
ik heb jou nooit persoonlijk aangevallen en nu zit je me gewoon keihard te bashen...
waarom zou ik de moeite nog doen?
je past je zelf maar aan of rot maar lekker op
ja en ER IS!!!! ook een groep met een andere mening.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:14 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik doe er toch alles aan om dat te doen, discussie na discussie maar het komt steeds op het zelfde neer. Dan is het niet zo gek dat er een paar mensen opstaan omdat ze er gek van worden. Ik doe niet alsof er een groep is met dezelfde mening, ER IS(!!!) een groep met dezelfde mening.
[..]
lol, waarom kies je daarvoor dan ?quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:16 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb voor rembours gekozendus moet zij het even voorschieten
Wat verwacht je?quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:14 schreef Runx het volgende:
Statusinformatie Datum Locatie
Zending opgehaald en in sorteerproces 17-11-2008 Dordrecht-Pieter Zeemanwg, intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 18-11-2008 Zwolle-Nipkowstr, intern transport pakketten
Chauffeur is onderweg 18-11-2008 Enschede-Marssteden, pakkettendistributie
status van mijn mobiel , alleen is er niemand thuis
Sorry maar met Runx dollen was geloof ik de allereerste keer, toen ik nieuw was. Daarna heb ik toch een aantal serieuze gesprekken met hem mogen voeren, waaraan meerdere meededen oa over het blowen. Niet dat het onderwerp relevant is maar goed.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:13 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wat ik daar onder versta is dat ze het leuker en gezelliger proberen te maken voor andere..
Dus door minder klef te doen.. door een discussie starten enzo..
En wat maakt het uit of het pas na de 10de keer gebeurd.. het gebeurd en dan moet je dat ook aangeven van..
Thanks, dat jullie nu wel anders zijn of iets inplaats van ze te blijven bitchen..
Als iemand wil dat ik verander en ik doe dat en dan komt die persoon opeens met low-life opmerking..
(even als voorbeeld je mutant turtle opmerking)
Dan denk ik ook van ja hallooo.. ik probeer voor jou een aangenamere situatie te creeren en dat wordt niet geaccepteerd..
Een beetje een stank voor dank situatie..
Het is jammer dat jij zo oordeeld want ik moet zeggen dat je zelf net zo hard mee doet af en toe..
Klef doen met runx, door barra te bitchen of debbie..
All i got to say is..
Dont sit at the table, when you dont bring nothing to it!
kerel zichzelf quotenquote:
ik had het ook echt niet tegen jou Droxz.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Met zo'n opmerking maak je niet echt vrienden ofzo.
Lees je b.v ergens bij mij dat ik zeg dat jij moet oprotten?...
Is toch niet zo gek dacht ik zo?quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja en ER IS!!!! ook een groep met een andere mening.
en in mijn ogen verschilt dat door 2 dingen.
1) die groep met die andere mening is vaker in dit topic te vinden
2) die groep probeert het wel gezellig te houden
WIJ gedragen ons nu beter doen niet meer klef enzo
WIJ proberen een serieuze discussie te starten
JULLIE komen binnen en beginnen gelijk weer te bitchen.
Niet echt liefquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
klopt
komt idd steeds vaker voor
jij komt binnen in een topic en begint mensen gelijk te beledigen.... als debbie dat ook doet wil ik graag die post zien want ik geloof er geen reet van.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:18 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Sorry maar met Runx dollen was geloof ik de allereerste keer, toen ik nieuw was. Daarna heb ik toch een aantal serieuze gesprekken met hem mogen voeren, waaraan meerdere meededen oa over het blowen. Niet dat het onderwerp relevant is maar goed.
En ja ik bitch Barra en Debbie omdat ik gister eerlijk tegen hun heb aangegeven dat ik hun niet mag.
Zij doen daar zelf mee wat zij willen, dat is hun probleem verder.
En tsja in principe doe ik alleen datgeen wat mij ook "aangedaan" is, en daarmee wil ik aangeven dat Debbie vanaf dag 1 niet bepaald aardig was te noemen tegen mij, en ik niet begreep waarom.
Nu ik haar op dezelfde manier behandel als zij mij, valt jij erover?
Ik denk dat jij juist je daar weer buiten moet houden, want schijnbaar heeft zij iets tegen mij, iets wat ze niet wil aangeven. Hoeft van mij ook niet, want ik heb het zo al wel in de gaten
En tsja.. Ik geloof dat jij zelf ook mensen behandeld op de manier waarop jij wordt behandeld door hun.
En ja het maakt voor mij wel uit of zij het gelijk toepassen of niet, want het gaat mij erom wil je het ook.
Als je idd wilt dat het gezelliger en leuker wordt, dan doe je vanaf dag 1 je best lijkt mij en niet vanaf dag 10
Ik doe het maar alvast zodat hij het niet meer hoeft te doenquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:18 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
kerel zichzelf quoten
hij verwacht een neukia E71
omdat ik het geld al contant had .quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:17 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
lol, waarom kies je daarvoor dan ?
jahquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:20 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Niet echt lief
Misschien meet een "ONZ heb niks te doen" topic met 1 regel: "Voor serieuse discussies ga je maar naar het GRTDOJW topic"
owwja! natuurlijk!quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:19 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Is toch niet zo gek dacht ik zo?
Juist de reden die jij geeft is voor mij en dus blijkbaar ook anderen, een reden om er wat tegen te doen!
Kijk eens naar andere topic reeksen op fok!, OP is netjes... hier niet
Daar posten meer vaste mensen, hier niet...
Daar maakt het uit waar je over praat, hier niet...
Waarom kan het allemaal in andere topics wel, en hier niet?
en daar heb je nu ook veel aanquote:
jou moederquote:
ik heb al een uur geen mail gecheckt..zullen er al wel weer 10 instaan ofzoquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:23 schreef Runx het volgende:
[..]
jou moederdie zou nog langs komen weet je nog
nee mijn nieuwe mobiel een neukia E71
Sorry voor jouw dan Barra, maar ik geloof zelf wel dat ik weet wat ik doe.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jij komt binnen in een topic en begint mensen gelijk te beledigen.... als debbie dat ook doet wil ik graag die post zien want ik geloof er geen reet van.
Misschien verwoord ik het wat netter, maar het komt op het zelfde neer Barra (ja met 2 x een "r"quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik had het ook echt niet tegen jou Droxz.
maar Crazy zit me hier al 2x te beledigen en dat pik ik niet.
als iemand respect voor mij heeft en wil dat ik me aanpas wil ik dat best doen.
maar als crazy mij zit te beledigen en zegt dat ik me naar hem moet aanpassen is het bovenstaande mijn mening.
ik probeer zoals je zelf ook weet altijd goed met jullie om te gaan en als we een discussie hebben probeer ik altijd fair en fatsoenlijk te blijven alleen wanneer mensen mij zo gaan benaderen/aanvallen ben ik het even beu
ja , maar ik had hem eerst bij een andere siet besteld en daar zou ik met rembours betalen , alleen die hadden het niet snel genoeg voor elkaar dus heb ik het ergens anders besteld van daarquote:
neuuh valt denk ik wel mee ik heb niks meer ontvangenquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb al een uur geen mail gecheckt..zullen er al wel weer 10 instaan ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |