Ik wordt ook beetje gek hieroquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:49 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik word knettergek van die ongeschreven regels
Jawel hoorquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:47 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Damn Mooz, aan jouw aandacht ontgaat ook niks he
Je mag best mijn naam noemen, dat doen tenslotte iedereenquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:47 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja weet je wat het is..
Ik vind gewoon jammer dat de sfeer die er is beetje verpest wordt door deze onnozelheid.
Jij vind dat we allemaal aan baggeren zijn, de andere (ik bijv.) vind het een gezellig slowchat.
Ik ken dan ook niet oude GRTODJW want toen ik hier was was het al zo.
Ik zal dus ook niet zeggen dat de ene beter is dan de andere.
Maar wat het is jij post de hele tijd niks maar leest wel mee..
Dan wordt keer een grapje gemaakt over iets wat jij hebt en dan trek je je mond wel open.
Het geeft mij beetje het gevoel van.. Ja ik wil verandering maar ga er geen moeite voor doen.
Zoals ze wel vaker zeggen.. Verandering begint bij jezelf.
Wat ik ook zo jammer vind is dat hier aardig wat mensen naar hun zin hebben..
Dan zijn er een paar die wat minder vinden en dan hier beetje de boel komen verzieken..
Zal geen namen noemen ofzo maar het is wel beetje duidelijk.
Ten eerste waarom zou je dat eigenlijk doen.. waarom zou je die sfeer verzieken.
Als jij het hier niet meer leuk vind dan kan je ook gewoon weg gaan of iets anders zoeken.
Het is trouwens niet dat ik je weg wil hebben hoor.. Maar het verziekt de sfeer gewoon.
Ik ben hier voor mijn lol en fok is voor mij plezier en afleiding en dat werkt niet als paar mensen hier gaan zeuren.
* Crazyessie kijkt naar de naam: gekke aapquote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:48 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Tbh. Tijd voor een nieuwe OP picture:
[ afbeelding ]
Man nog laaaang nietquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:53 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Kut, ik ben te vroeg, is nog niet vol
ach ja, heb toch bijna pauzequote:
K wou al benadrukken idd, dat mijn naam er nu hoogstwaarschijnlijk ook onder gaat vallen..quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:52 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Je mag best mijn naam noemen, dat doen tenslotte iedereen![]()
Gewoon geirriteerd raken van een aantal posters, en daar niet meer om heen kunnen....
Wat verwacht je dat ik dan doe? Gewoon stoppen, terwijl er blijkbaar genoeg mensen zijn die dezelfde mening delen?
Alsof dat ding niet nog voller kan met dingen waar niemand wat om geeft....quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:48 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Tbh. Tijd voor een nieuwe OP picture:
[ afbeelding ]
Help ff mee danquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:53 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Kut, ik ben te vroeg, is nog niet vol
jezus crazy... persoonlijke vete tegen mij aan het oprichten lieve jongen?quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Omg,
zo te zien is het voor een onderontwikkelde brein zoals jou ook al moeilijk om een lijn te trekken tussen een grap, serieus, en op je teentjes getrapt te zijn. Heb gister nog even wat terug gelezen en je punt over discussies die ik niet start?
Vind je het gek als de helft hier maar gewoon als flauwekul wordt afgedaan. Je kunt hier nog eens geen normaal gesprek aan gaan.
(en jah ik heb je poging tot gezien)
Een discussie moet je niet forseren, een discussie is ook niet nodig, maar er zit een levensgroot verschil in: Bagger en gezellig posten. Op dit moment zie ik eigenlijk alleen maar ee nstel baggeraars die er alles aan doen om in de top 100 te komen van meest geposte users ....
Misschien moet jij je minder geroepen voelen om voor de andere te spreken ookal hebben ze dezelfde meningquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:52 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Gewoon geirriteerd raken van een aantal posters, en daar niet meer om heen kunnen....
Wat verwacht je dat ik dan doe? Gewoon stoppen, terwijl er blijkbaar genoeg mensen zijn die dezelfde mening delen?
Nee,quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:52 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen stond ik altijd alleen terwijl meerdere mensen het met me eens waren.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:54 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
K wou al benadrukken idd, dat mijn naam er nu hoogstwaarschijnlijk ook onder gaat vallen..
Dan maar eerlijk opstaan, k ontken ook niks..
En k heb toch ook echt geleerd dat je ergernissen moet uitspreken, anders krop je het op en heb je n groter probleem...
En ik kan het weten, aangezien ik juist om die klachten nu overspannen thuis zit...
Dus ja, dan maar eerlijk zijn...
Kan niemand je dat verwijten tenminste
quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:54 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Misschien moet jij je minder geroepen voelen om voor de andere te spreken ookal hebben ze dezelfde mening
Precies op schemaquote:+ Op pagina 3 beginnen er menings verschillen te ontstaan
+ OP pagina 4 is het een echte bitch fight
ik zal er niet al te vaak zijn, aangezien er meer dan genoeg werk ligtquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:46 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wel relaxt dat je er weer bent!![]()
Hoop dat je hier weer lang kan en mag posten, want die "viezzzzze" opmerkingen begon ik wel te missen!
Dat niet eens, gewoon in overleg toch?
droxz en crazy M zijn aan het huilen dat we niet mogen slowchatten... zeker jammer aangezien dat het enige is wat crazy m post...quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Euh ?>!?! volgens mij mis ik wat ?
quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
ik ga vanavond nieuwe tv kopen
Onnozelheid? Meer vanuit bepaalde kanten hier. Iedereen weet dat als ik tegen een persoon begin dat het dan ook goed mis is. En is pas (inclusief nu) 2 keer geweest. Kijk maar naar de LL affaire. Ik ben het gewoon zat dat er ego trippers zijn als bara die denken semi leuk te zijn en die denken om intressant te zijn.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:47 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja weet je wat het is..
Ik vind gewoon jammer dat de sfeer die er is beetje verpest wordt door deze onnozelheid.
een slowchat is idd gezellig en daarom ook niks tegen jou maar zoals al eerder aangegeven:quote:Jij vind dat we allemaal aan baggeren zijn, de andere (ik bijv.) vind het een gezellig slowchat.
Ik ken dan ook niet oude GRTODJW want toen ik hier was was het al zo.
Ik en niks posten? Tjah, moet je even door de bagger heen kijkenquote:Ik zal dus ook niet zeggen dat de ene beter is dan de andere.
Maar wat het is jij post de hele tijd niks maar leest wel mee..
Dan wordt keer een grapje gemaakt over iets wat jij hebt en dan trek je je mond wel open.
begint bij jezelf, maar als niemand mee werkt????quote:Het geeft mij beetje het gevoel van.. Ja ik wil verandering maar ga er geen moeite voor doen.
Zoals ze wel vaker zeggen.. Verandering begint bij jezelf.
Ik vind van mezelf niet dat ik verziek, ik wijs alleen de mensen tegen wie ik iets heb op hun foutquote:Wat ik ook zo jammer vind is dat hier aardig wat mensen naar hun zin hebben..
Dan zijn er een paar die wat minder vinden en dan hier beetje de boel komen verzieken..
Zal geen namen noemen ofzo maar het is wel beetje duidelijk.
1: Waarom zijn er mensen die hier eerst de boel verpest hebben en nu alles naar hun hand willen zetten???quote:1. Ten eerste waarom zou je dat eigenlijk doen.. waarom zou je die sfeer verzieken.
2. Als jij het hier niet meer leuk vind dan kan je ook gewoon weg gaan of iets anders zoeken.
3. Het is trouwens niet dat ik je weg wil hebben hoor.. Maar het verziekt de sfeer gewoon.
4. Ik ben hier voor mijn lol en fok is voor mij plezier en afleiding en dat werkt niet als paar mensen hier gaan zeuren.
Gaafquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
ik ga vanavond nieuwe tv kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |