quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daarom zei ik ook...o nee wachtquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik ben de allochtoon hier![]()
Alles prima hier, zo weer een meeting en dan vanmiddag 2 trainingen
Behoorlijk druk dus
wat is dat?quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
oew jongen... user awards komen er weer aan.. ik verwacht stemmen van jullie!
Uuh smurfenquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:36 schreef Moozzie het volgende:
[..]![]()
Vroegah
Omg wat keek ik eigenlijk nog meer
Omg,quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hey wil je niet zo klef doen in dit topic! dat is namelijk verboden!
* Crazyessie wacht vol spanning, het zou toch mogelijk moeten zijn?quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:37 schreef Droxz.nl het volgende:
Het is stil aan de overkant.... Het is stil aan de overkant.... Het is stil aan de overkant....
Eens even kijken hoe het hier is, al die gezellige mensen hier ook!
in de catogerie Nerd?quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
oew jongen... user awards komen er weer aan.. ik verwacht stemmen van jullie!
Hoi droxzquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:37 schreef Droxz.nl het volgende:
Het is stil aan de overkant.... Het is stil aan de overkant.... Het is stil aan de overkant....
Eens even kijken hoe het hier is, al die gezellige mensen hier ook!
Kan ik wel doen, maarja, zonder overleg (wow nu een uitzondering van barra!quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:38 schreef tripack het volgende:
Droxz
wanneer maak je weer es een GRTDOJW nieuwsbericht
Niet van het een of ander en ga me er ook niet mee bemoeien..quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Omg,
zo te zien is het voor een onderontwikkelde brein zoals jou ook al moeilijk om een lijn te trekken tussen een grap, serieus, en op je teentjes getrapt te zijn.
Weet niet meer of ik dat altijd keek. Ik ken het wel trouwens. Moest er even over nadenken.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:38 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha yup..
Geniaal was dat
Enne bobbys world
[ afbeelding ]
Zullen we eens kijken of daar vandaag verandering in kan komen dan?quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:38 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
* Crazyessie wacht vol spanning, het zou toch mogelijk moeten zijn?
Jaah met die Rat hahahahahquote:
Die ken ik niet, maar ja je bent dan ook een stukkie jonger dan ikquote:
Crazy-m for the win!quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
in de catogerie Nerd?
Dan heb je mijn vote ...
Dat is idd ook n btje jouw niveau jaquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Weet niet meer of ik dat altijd keek. Ik ken het wel trouwens. Moest er even over nadenken.zo waren er nog zoveel tekenfilms die ik leuk vond. Maar ik vond ook Teenage Mutant Ninja turtles leuk
lees maar is verder terugquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:40 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Niet van het eens of ander en ga me er ook niet mee bemoeien..
Maar kijk eerst eens naar jezelf..
Waar heb ik dat gezegdquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:40 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Moozzeh...hoe weet jij trouwens dat She zo zacht is?
nope ben aant werk... weet je nog dat ik vorige week iets zei over een stroomstoring?quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:40 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Kan ik wel doen, maarja, zonder overleg (wow nu een uitzondering van barra!) pleuren mensen toch zomaar wat in die OP
Mogguh trouwens!
Maar ben je vrij ofzo dat je hier weer kan posten?
quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Weet niet meer of ik dat altijd keek. Ik ken het wel trouwens. Moest er even over nadenken.zo waren er nog zoveel tekenfilms die ik leuk vond. Maar ik vond ook Teenage Mutant Ninja turtles leuk
Whahaha... Veel succes sgat, ik vraag me af of het je gaat lukken ...quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:41 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zullen we eens kijken of daar vandaag verandering in kan komen dan?
Is toch het zelfde met elke "discussie" die hier vaak is, komt toch steeds op het zelfde neerquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lees maar is verder terug
dan zul je zien dat hij vaker die opmerking maakt sinds hij terecht gewezen is.
Ik denk dat die net na jouw tijd was inderdaad.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Die ken ik niet, maar ja je bent dan ook een stukkie jonger dan ik
Ja die ratquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:42 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Jaah met die Rat hahahahah
Dat keek ik soms wel is.. en ja antuurlijk pokemon
Wel relaxt dat je er weer bent!quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:43 schreef tripack het volgende:
[..]
nope ben aant werk... weet je nog dat ik vorige week iets zei over een stroomstoring?
daarna kon iedereen weer overal opde vraag is alleen voor hoelang
jah sinds wanneer mogen we de OP veranderen dan?dat is toch een geschreven ongeschreven regel
Allemaal kloonsquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:42 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Crazy-m for the win!
Frappant dat er gelijk weer een aantal mensen posten hier, zou dat toeval zijn
Stil eensquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:43 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Dat is idd ook n btje jouw niveau ja
Het begin is er, en ik zag zowaar wat langere posts!!!quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:44 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Whahaha... Veel succes sgat, ik vraag me af of het je gaat lukken ...
Zie het somber in en dan ben ik nog niet eens n pessimist
Ja dat is wat ik ook altijd leuk vond..gewoon de humor van sommige tekenfilmsquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:45 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik denk dat die net na jouw tijd was inderdaad.
Maar die was zeker grappig. Die piraat had altijd pech enzo maar los van dat zat er gewoon humor in
Ja weet je wat het is..quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lees maar is verder terug
dan zul je zien dat hij vaker die opmerking maakt sinds hij terecht gewezen is.
Tot hoe laat moet je dan vandaag?quote:
Allemaal kloons van mij natuurlijk!quote:
Ik word knettergek van die ongeschreven regelsquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:43 schreef tripack het volgende:
[..]
nope ben aant werk... weet je nog dat ik vorige week iets zei over een stroomstoring?
daarna kon iedereen weer overal opde vraag is alleen voor hoelang
jah sinds wanneer mogen we de OP veranderen dan?dat is toch een geschreven ongeschreven regel
Euh ?>!?! volgens mij mis ik wat ?quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:47 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja weet je wat het is..
Ik vind gewoon jammer dat de sfeer die er is beetje verpest wordt door deze onnozelheid.
Jij vind dat we allemaal aan baggeren zijn, de andere (ik bijv.) vind het een gezellig slowchat.
Ik ken dan ook niet oude GRTODJW want toen ik hier was was het al zo.
Ik zal dus ook niet zeggen dat de ene beter is dan de andere.
Maar wat het is jij post de hele tijd niks maar leest wel mee..
Dan wordt keer een grapje gemaakt over iets wat jij hebt en dan trek je je mond wel open.
Het geeft mij beetje het gevoel van.. Ja ik wil verandering maar ga er geen moeite voor doen.
Zoals ze wel vaker zeggen.. Verandering begint bij jezelf.
Wat ik ook zo jammer vind is dat hier aardig wat mensen naar hun zin hebben..
Dan zijn er een paar die wat minder vinden en dan hier beetje de boel komen verzieken..
Zal geen namen noemen ofzo maar het is wel beetje duidelijk.
Ten eerste waarom zou je dat eigenlijk doen.. waarom zou je die sfeer verzieken.
Als jij het hier niet meer leuk vind dan kan je ook gewoon weg gaan of iets anders zoeken.
Het is trouwens niet dat ik je weg wil hebben hoor.. Maar het verziekt de sfeer gewoon.
Ik ben hier voor mijn lol en fok is voor mij plezier en afleiding en dat werkt niet als paar mensen hier gaan zeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |