quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:31 schreef renedis het volgende:
[..]
vind je nog wel lief hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
sorry barraquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hey wil je niet zo klef doen in dit topic! dat is namelijk verboden!
Ik ben de allochtoon hierquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]Sgele hoe is het daar bij al die allochtonen?
of nee wacht...
Kiddingquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:31 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Haha maar het verkeerde bed kan ook het goede bed zijn, afhankelijk van wat je er deed
Maar dat zal jij zelf wel weten
quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:31 schreef renedis het volgende:
[..]
vind je nog wel lief hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daarom zei ik ook...o nee wachtquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik ben de allochtoon hier![]()
Alles prima hier, zo weer een meeting en dan vanmiddag 2 trainingen
Behoorlijk druk dus
wat is dat?quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
oew jongen... user awards komen er weer aan.. ik verwacht stemmen van jullie!
Uuh smurfenquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:36 schreef Moozzie het volgende:
[..]![]()
Vroegah
Omg wat keek ik eigenlijk nog meer
Omg,quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hey wil je niet zo klef doen in dit topic! dat is namelijk verboden!
* Crazyessie wacht vol spanning, het zou toch mogelijk moeten zijn?quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:37 schreef Droxz.nl het volgende:
Het is stil aan de overkant.... Het is stil aan de overkant.... Het is stil aan de overkant....
Eens even kijken hoe het hier is, al die gezellige mensen hier ook!
in de catogerie Nerd?quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
oew jongen... user awards komen er weer aan.. ik verwacht stemmen van jullie!
Hoi droxzquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:37 schreef Droxz.nl het volgende:
Het is stil aan de overkant.... Het is stil aan de overkant.... Het is stil aan de overkant....
Eens even kijken hoe het hier is, al die gezellige mensen hier ook!
Kan ik wel doen, maarja, zonder overleg (wow nu een uitzondering van barra!quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:38 schreef tripack het volgende:
Droxz
wanneer maak je weer es een GRTDOJW nieuwsbericht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |