Ja hoorquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:17 schreef Moozzie het volgende:
Hoooooooooooooooooooooi
Hebben julllie me gemist?
Dat weet ik welquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ikkewas een geintje , dat stond er ook bij vermeld. hoezo ben je sjacho vandaag ? sorry dan!
quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:19 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat weet ik welcheck hierboven ergens
![]()
Vorige pagina ergens
Scheisse noch malquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:16 schreef GilaMonyet het volgende:
Noo geen duits.. hou niet zo van duits
quote:
es geht mir prima ja ich habe gerade ein langes Wochenende, also ist die Zeit wieder herzustellen angekommenquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gans gut herr WL. Danke
Und wie geht es ihnen?
Ik jou ookquote:
Hehe..quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]verschil moet er wezen..ach lieve aap, een half uurtje langer maar
quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:22 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik jou ook
Ik heb vannacht nog over je gedroomd.
Ohnee toch niet
Maar blijkbaar ben je de enige die me heeft gemist
Ik droom ook niet over je..quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:22 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik jou ook
Ohnee toch niet
Waarom niet dan?quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:22 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hehe..
Ja ik wil eerder beginnen en 4uur klaar zijn maarja dat kan dus niet
Nou ik heb jou wel gemist hoorquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]jeweets ik heb je ook gemist
Nee eigenlijk niet, maar ik vroeg me wel af waar je was dat wel
Waarom heb jij een lang weekend dan?quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
es geht mir prima ja ich habe gerade ein langes Wochenende, also ist die Zeit wieder herzustellen angekommen
Toll, wie lang sind die wochenende fur dich? (tering dit is lang geledenquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
es geht mir prima ja ich habe gerade ein langes Wochenende, also ist die Zeit wieder herzustellen angekommen
Je straalt het ook echt uit Moozquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:24 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nou ik heb jou wel gemist hoor
Net zoals ik gila, sgele, barra, p00p, renedis, runx (neeh die niet maarja staat zo aso als ik hem er niet bij zet), -mad en de rest heb gemist
Soms ben je wel liefquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:24 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nou ik heb jou wel gemist hoor
Net zoals ik gila, sgele, barra, p00p, renedis, runx (neeh die niet maarja staat zo aso als ik hem er niet bij zet), -mad, WL en de rest heb gemist
Nahja actief actief.. vrij druk op het werk vandaagquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:23 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik droom ook niet over je..
maar heb je wel gemist eindelijk iemand die actief is
Als ie slaaptquote:
miste je als kiespijn (wat een orginele grap van mijquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:22 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik jou ook
Ohnee toch niet
quote:
Jah ik weet hetquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je straalt het ook echt uit Mooz
mogguh
quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:27 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jah ik weet het
Ik ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk zo vrolijk
Ik ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk was ik nooit
[ afbeelding ]
Jeugdsentimentquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:27 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jah ik weet het
Ik ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk zo vrolijk
Ik ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk was ik nooit
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:27 schreef renedis het volgende:
[..]
miste je al kiespijn (wat een orginele grap van mij)
Ja zeker, met het goeie been uit het verkeerde bed gestaptquote:
quote:
lol.. moooz spamsletquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja zeker, met het goeie been uit het verkeerde bed gestapt![]()
Ik bedoel natuurlijk met het goeie been uit bed gestapt
ich habe zum beispiel shon vier tagen ferrien gehat.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Toll, wie lang sind die wochenende fur dich? (tering dit is lang geleden)
quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hey wil je niet zo klef doen in dit topic! dat is namelijk verboden!
Haha maar het verkeerde bed kan ook het goede bed zijn, afhankelijk van wat je er deedquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja zeker, met het goeie been uit het verkeerde bed gestapt![]()
Ik bedoel natuurlijk met het goeie been uit bed gestapt
vind je nog wel lief hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maoam is voor bazen!
quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:31 schreef renedis het volgende:
[..]
vind je nog wel lief hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
sorry barraquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Ik ben de allochtoon hierquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]Sgele hoe is het daar bij al die allochtonen?
of nee wacht...
Kiddingquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:31 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Haha maar het verkeerde bed kan ook het goede bed zijn, afhankelijk van wat je er deed
Maar dat zal jij zelf wel weten
quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:31 schreef renedis het volgende:
[..]
vind je nog wel lief hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |