Ja hoorquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:17 schreef Moozzie het volgende:
Hoooooooooooooooooooooi
Hebben julllie me gemist?
Dat weet ik welquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ikkewas een geintje , dat stond er ook bij vermeld. hoezo ben je sjacho vandaag ? sorry dan!
quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:19 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat weet ik welcheck hierboven ergens
![]()
Vorige pagina ergens
Scheisse noch malquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:16 schreef GilaMonyet het volgende:
Noo geen duits.. hou niet zo van duits
quote:
es geht mir prima ja ich habe gerade ein langes Wochenende, also ist die Zeit wieder herzustellen angekommenquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gans gut herr WL. Danke
Und wie geht es ihnen?
Ik jou ookquote:
Hehe..quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]verschil moet er wezen..ach lieve aap, een half uurtje langer maar
quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:22 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik jou ook
Ik heb vannacht nog over je gedroomd.
Ohnee toch niet
Maar blijkbaar ben je de enige die me heeft gemist
Ik droom ook niet over je..quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:22 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik jou ook
Ohnee toch niet
Waarom niet dan?quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:22 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hehe..
Ja ik wil eerder beginnen en 4uur klaar zijn maarja dat kan dus niet
Nou ik heb jou wel gemist hoorquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]jeweets ik heb je ook gemist
Nee eigenlijk niet, maar ik vroeg me wel af waar je was dat wel
Waarom heb jij een lang weekend dan?quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
es geht mir prima ja ich habe gerade ein langes Wochenende, also ist die Zeit wieder herzustellen angekommen
Toll, wie lang sind die wochenende fur dich? (tering dit is lang geledenquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
es geht mir prima ja ich habe gerade ein langes Wochenende, also ist die Zeit wieder herzustellen angekommen
Je straalt het ook echt uit Moozquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:24 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nou ik heb jou wel gemist hoor
Net zoals ik gila, sgele, barra, p00p, renedis, runx (neeh die niet maarja staat zo aso als ik hem er niet bij zet), -mad en de rest heb gemist
Soms ben je wel liefquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:24 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nou ik heb jou wel gemist hoor
Net zoals ik gila, sgele, barra, p00p, renedis, runx (neeh die niet maarja staat zo aso als ik hem er niet bij zet), -mad, WL en de rest heb gemist
Nahja actief actief.. vrij druk op het werk vandaagquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:23 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik droom ook niet over je..
maar heb je wel gemist eindelijk iemand die actief is
Als ie slaaptquote:
miste je als kiespijn (wat een orginele grap van mijquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:22 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik jou ook
Ohnee toch niet
quote:
Jah ik weet hetquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je straalt het ook echt uit Mooz
mogguh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |