quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
Dat weet geen mens.quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:50 schreef afcajos het volgende:
Whatsup met die nummering danwaar zitten we nu echt?
Mjaquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:59 schreef Jenglejack het volgende:
afcajos, waar is je hossel topic van afgelopen weekend ?
Bwheh faalhaas, we moeten jou maar eens van dat voetstuk afhalen!quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:02 schreef afcajos het volgende:
[..]
MjaWederom weinig bijzonders meegemaakt dit weekend
Jullie hebben zelf mij op dat voetstuk gezetquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:04 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Bwheh faalhaas, we moeten jou maar eens van dat voetstuk afhalen!![]()
Echte bazen smeren wekelijks gemiddeld een mosseltje of 3 flink door
Het zijn dan ook een stelletje mongolen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:04 schreef Breathtaking het volgende:
Echt niet cool om jezelf in de tt te blijven zetten
Of om te fucken met de nummering... Ik ga daar maar eens voor noten, kan je er af als je het een keer teveel doet.quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:04 schreef Breathtaking het volgende:
Echt niet cool om jezelf in de tt te blijven zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |