Zeer goeie keuze!quote:Op maandag 1 december 2008 17:12 schreef Painted_Horse het volgende:
Ik denk dat Robert ten Brink zeker geen slechte optie is
Carel Struyckenquote:Op woensdag 19 november 2008 10:36 schreef Dodecahedron het volgende:
Laten we eerst de eisen opstellen:
- boven de 50
- lage stem
- vriendelijke ogen
- lang postuur
- goed gevoel voor humor/improvisatie
- ...?
Ook te bekend. Dan krijg je dezelfde taferelen als met de hoofdpietquote:Op maandag 1 december 2008 17:12 schreef Painted_Horse het volgende:
Ik denk dat Robert ten Brink zeker geen slechte optie is en ik denk ook niet dat hij al te bekend is bij de kinderen.
Bartho Braat is ook geen slechte optie
[ afbeelding ]
Bartho Braat deed het erg leuk in Goede Tijden.quote:Op maandag 1 december 2008 17:12 schreef Painted_Horse het volgende:
Ik denk dat Robert ten Brink zeker geen slechte optie is en ik denk ook niet dat hij al te bekend is bij de kinderen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:54 schreef Malahide het volgende:
Van mij mag Jan Decleir Nederland er wel bij pakken hoor. Als hij het Vlaamse accent een beetje indamt.
Eens! Maar hoe oud is die nu?quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:09 schreef TheZapster het volgende:
Paul van Gorcum natuurlijk.![]()
[ afbeelding ]
Er is wel enige humor gevraagdquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:54 schreef Wexy het volgende:
Ivo Opstelten vind ik nog niet eens zo gek idee!
Humor van jou jaquote:
"Z-z-z-zijn hoer eh hier nog stoute kindertjes?"quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:25 schreef Gwywen het volgende:
Philip Freriks al genoemd?
Gerard Cox kan keurig ABN praten hoor.quote:Op zondag 7 december 2008 00:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me.
Sinterklaas met een Rotterdams accent
U voor jouquote:
quote:
Nee ik meer niet zo veel aan.quote:
Des te triesterquote:
De enige waardig opvolger.quote:Op maandag 1 december 2008 17:12 schreef Painted_Horse het volgende:
[ afbeelding ]
en hij kan nog 25 jaar meequote:Op woensdag 18 november 2009 18:41 schreef motorbloempje het volgende:
Overigens deed Van Muiswinkel zijn stem tijdens de intocht dit jaar wel heel goed na! Met een beetje grime
Ik denk dat dat een hint was naar de oudere kijkers toequote:Op woensdag 18 november 2009 18:41 schreef motorbloempje het volgende:
Overigens deed Van Muiswinkel zijn stem tijdens de intocht dit jaar wel heel goed na! Met een beetje grime
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |