abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 november 2008 @ 17:17:22 #101
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_63321033
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 08:24 schreef ThaMadEd het volgende:
NSB'er (helemaal over de rooie): "Jongeman jij praat nu over dingen waarover je helemaal geen verstand hebt en je toont hiermee een ernstig gebrek aan moraliteit bla bla bla."
Die ouwe NSB-er heeft daar natuurlijk wel een punt.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_63321044
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 17:08 schreef Emimich het volgende:
TS verliest al zijn bazenpuntjes door deze thread. Bezint eer ge begint!
J. Hendrix Legend
pi_63321070
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 17:17 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
J. Hendrix Legend
Herkenning der kwaliteit!
pi_63321162
Deze thread was niet bedoeld om indruk te maken: zo was de situatie verlopen. En ik had van tevoren wel kunnen verwachten dat er een hoop moraalridders zouden zijn die beginnen met schelden en daarmee laten zien dat zij geen haar beter zijn dan ik (en nog hypocrieter ook) maar gelukkig zijn veel mensen het ook met me eens. Als iemand mij ongevraagd lastig valt zonder dat ik iets heb gedaan en niet naar mij luistert als ik normaal reageer moet die niet verwachten dat ik vriendelijk terug ga doen.
pi_63321343
Waarom heb je hem dan niet een kopstoot gegeven?

Ik vind oude mensen onuitstaanbaar als ik de trein moet halen.
De bus komt 11 over, en de trein gaat 24.
Als er om 15 over bij een tussenstop een paar hippe Opa's met petjes binnen komen lopen en tegen iedereen
'Goededag' zeggen wil ik het nog welles missen.
pi_63321387
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 17:30 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Waarom heb je hem dan niet een kopstoot gegeven?

Ik vind oude mensen onuitstaanbaar als ik de trein moet halen.
De bus komt 11 over, en de trein gaat 24.
Als er om 15 over bij een tussenstop een paar hippe Opa's met petjes binnen komen lopen en tegen iedereen
'Goededag' zeggen wil ik het nog welles missen.
Dan had iedereen er schande van gesproken dat er geweld jegens bejaarden is gebruikt en konden ze weer lekker zeiken op de jeugd van tegenwoordig
pi_63321416
Wat een kleuters die vriendan van jou, TS
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_63321618
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 17:32 schreef Ripley het volgende:
Wat een kleuters die vriendan van jou, TS
Je bent pas echt volwassen als je je af en toe ook als een kindje durft te gedragen
pi_63322657
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 17:40 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Je bent pas echt volwassen als je je af en toe ook als een kindje durft te gedragen
pi_63322873
Voor een struikje komen ze heus niet uit hun bureaustoel rollen
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  dinsdag 18 november 2008 @ 18:51:03 #111
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_63323348
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 17:22 schreef ThaMadEd het volgende:
Deze thread was niet bedoeld om indruk te maken: zo was de situatie verlopen. En ik had van tevoren wel kunnen verwachten dat er een hoop moraalridders zouden zijn die beginnen met schelden en daarmee laten zien dat zij geen haar beter zijn dan ik (en nog hypocrieter ook) maar gelukkig zijn veel mensen het ook met me eens. Als iemand mij ongevraagd lastig valt zonder dat ik iets heb gedaan en niet naar mij luistert als ik normaal reageer moet die niet verwachten dat ik vriendelijk terug ga doen.
Je vergeet een grote groep users, de groep users die zonder schelden je weet te vertellen dat het toch wel erg triest is om oude mannen voor NSB'er uit te maken.

Vind je het heel gek als mensen een beetje vreemd opkijken van je verhaal? Je gaat oudjes toch niet uitmaken voor NSB'er, en daarnaast het woord generaliseren in de mond nemen?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_63323943
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 08:47 schreef ThaMadEd het volgende:
Kunnen jullie niet lezen ofzo? Mijn klacht is dat ik word aangesproken op iets wat een ander doet (en op een manier die uitstraalt 'jij bent jong dus tuig' incl het bellen van politie). Ik had die vent ook een tik voor zijn bek kunnen verkopen maar heb dat niet gedaan omdat ik het altijd leuk vind om met mensen die zich superieur voelen in discussie te gaan en ze te laten afdruipen. Kan je triest vinden, maar zouden jullie je laten aanspreken op iets wat een ander doet?

Oh en TS is 20 dus geen puber meer en mijn taalgebruik komt ook niet echt br44z@h over wel?
Man je zou eens moeten leren respect te hebben voor anderen.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  dinsdag 18 november 2008 @ 19:11:28 #113
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_63324040
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 18:34 schreef Sjibble het volgende:
Voor een struikje komen ze heus niet uit hun bureaustoel rollen
Daarom...
pi_63325582
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 19:08 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Man je zou eens moeten leren respect te hebben voor anderen.
Leuk he een plank van hier tot Tokyo voor je kop? Ik heb het al 1000x gezegd maar leg mij eens uit waarom ik respect zou moeten hebben voor iemand (of die ouder is maakt niks uit) die:

-Mij aanspreekt op iets wat ik NIET heb gedaan en bovendien direct met een toon alsof ik één of ander stuk tuig ben
-Zegt dat mijn verhaal 'niet deugt' en vervolgens verder tegen mij begint te zeiken als ik zeg dat die dat verhaal maar moet houden tegen degene die naast mij staat en de zeer zware misdaad beging

Op zo'n moment weiger ik nog verder in 'normale' discussie met zo'n vent te gaan en scheld ik hem uit voor NSB'er. Boeiend of die dat nou wel of niet is. Je moet alleen wel een plank voor je kop hebben als je zegt dat ik geen respect heb terwijl die vent mij in eerste instantie disrespect geeft met zijn houding van 'de jeugd van tegenwoordig' en mij aanspreekt op iets wat ik niet heb gedaan en vervolgens niet luistert als ik zeg dat die dat tegen mijn buurman moet zeggen en niet tegen mij. Is dat nou zo moeilijk om te begrijpen?

En voor die mensen die niet geloven dat het alleen om een stukje struik ging: je hebt nou éénmaal van die zeikende oudjes. Zal ik eens wat voorbeelden opnoemen?

- Een oud zeikwijf dat dacht dat ik haar auto wilde stelen alleen omdat ik naast haar auto een sigaret stond te roken (op klaarlichte dag ).
- Een bejaarde vent die staat te vissen in zijn tuin en wij varen heel rustig langs (smalle sloot + max snelheid van 7 km/h daar, die boot haalde dat amper ) en meneer vindt het nodig om een vriend van mij met die hengel op zijn kop te meppen en hij zou ons wel ff met een ijzeren staaf bewerken die die binnen had liggen toen we verhaal kwamen halen want dat had die ook bij het vorige 'tuig van onze leeftijd' gedaan.
- Een aanrijding met een bejaarde vent op de fiets waarbij het zijn schuld was omdat meneer geen voorrang verleende terwijl die dat moest en volgens meneer was het uiteraard de schuld van mij.
- Een oude oma die tegen mij aan begint te zeiken dat 'jullie Marokkanen altijd in jullie eigen taal praten' als ze een Marokkaanse man in het Marokkaans voor haar op de roltrap ziet bellen en ik sta naast haar (dat ik zwart haar en bruine ogen heb wil nog niet zeggen dat ik Marokkaan ben).

Daarbij is het altijd zo dat als er conflicten zijn dat ik uiteindelijk altijd degene ben die word aangesproken of het heeft gedaan (bijv. vriend heeft woordenwisseling met dronken persoon in de stad ik sta erbij te kijken en zeg niks en vervolgens heb ik het ineens helemaal gedaan, dat soort dingen overkomt mij altijd) terwijl ik me altijd afzijdig van dingen hou, totdat mensen tegen mij beginnen aan te zeiken als ik niks gedaan heb en dan zeik ik terug en dan heb ik het alsnog gedaan. Dat ben ik gewoon helemaal zat. Maarja ook dit zal wel weer geen zin hebben en zal wel aan mezelf liggen. Het zegt mijns inziens meer over bepaalde mensen in dit topic dat als ze mijn leeftijd zien en ouder persoon horen dat ze gelijk hun oordeel over mij hebben klaar liggen (dan moet je bij de FBI als profiler gaan werken als je adhv Internetposts iemands karakter kan doorgronden). En ja ik hap lekker en nee dat boeit me niet. Ik ga nu de stad in lekker oudjes schofferen
  dinsdag 18 november 2008 @ 20:10:49 #115
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_63326052
Lange uitleg, maar je kon het blijkbaar nog steeds niet opbrengen fatsoenlijk te blijven toen een oudere jou aansprak op daden van een ander, hoe raar dat ook is. Als jij je zo druk maakt om fatsoenlijk gedrag van oudere mensen, geef dan het goede voorbeeld, in plaats van ze uit te schelden voor NSB'er.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_63326222
TS: Waarom laat je je zo op de kast jagen, ze blijven het gewoon extra zeggen.. ik zal het nog maar eens herhalen.

ThaMadEd Heb je geen opvoeding gehad?
Je moet respect hebben voor iemand die ouder is als jij.. maar snap jij zeker niet.
Laat me raden, je komt uit de ghetto?

tzz
  dinsdag 18 november 2008 @ 20:19:40 #117
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_63326266
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 09:19 schreef LaTiNo het volgende:
1) je bent vast een van die irritante hangjeugd mannekes
2) jullie waren vast luidruchtiger, irritanter en vervuilender dan je zelf aangeeft
3) je patst met de auto van je ouders bij je vriendjes
4) je hebt geen respect voor ouderen
5) je doet stoer omdat je vriendjes erbij zijn
6) je gaat af door dit onzinverhaal te posten hiero
7) je probeert een ouder iemand die misschien de oorlog heeft meegemaakt of zijn ouders is kwijtgeraakt op een smerige manier te kwetsen, wat een held
idd respectloos
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_63332325
Mensen van 20 'die weigeren in discussie te gaan' zou je gewoon gelijk van een flat af moeten keilen imo.
Alsof zo`n snotneus uberhaupt weet hoe de wereld in elkaar steekt

Bedankt TS, ik weet nu weer dat er blijkbaar hele grote stumperts op deze aardkloot rondlopen, die vervolgens andere mensen ook nog eens verwijten een bord voor hun kop te hebben
Zie je de ironie?
pi_63332447
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 20:10 schreef Yildiz het volgende:
Lange uitleg, maar je kon het blijkbaar nog steeds niet opbrengen fatsoenlijk te blijven toen een oudere jou aansprak op daden van een ander, hoe raar dat ook is. Als jij je zo druk maakt om fatsoenlijk gedrag van oudere mensen, geef dan het goede voorbeeld, in plaats van ze uit te schelden voor NSB'er.
Sterker nog, het zou fatsoenlijk zijn als de TS zelf kalm was gebleven, ook al zou de oudere meneer uitvallen tegen hem. Maar nee, integendeel, de internetheld geeft aan dat de oudere meneer blij moet zijn dat hij niet het slachtoffer is geworden van TS zijn gewelddadige inslag, veroorzaakt door zijn woonwagenkamp-afkomst.
pi_63333102
Scorpie is bang voor jonge mensen, de verzuurde pruim. Ga bingo spelen.
Ik support gevallen topclubs!
pi_63333358
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 23:39 schreef Fetai het volgende:
Scorpie is bang voor jonge mensen, de verzuurde pruim. Ga bingo spelen.
Ik bang? Laat me niet lachen, ik vloer zo`n 20 jarige met 1 vinger. Zeker als ze hun borsthaar scheren. Het is hoogst opmerkelijk dat er randfiguren zijn die het goedkeuren als oudere mensen worden uitgescholden.

Hoogst dubieus, zulke normen en waarden.
pi_63336569
TS, laat het rusten, je helpt jezelf niet
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_63337189
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 19:55 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Leuk he een plank van hier tot Tokyo voor je kop? Ik heb het al 1000x gezegd maar leg mij eens uit waarom ik respect zou moeten hebben voor iemand (of die ouder is maakt niks uit) die:

-Mij aanspreekt op iets wat ik NIET heb gedaan en bovendien direct met een toon alsof ik één of ander stuk tuig ben
-Zegt dat mijn verhaal 'niet deugt' en vervolgens verder tegen mij begint te zeiken als ik zeg dat die dat verhaal maar moet houden tegen degene die naast mij staat en de zeer zware misdaad beging
Goh, die oudere heeft wel een stuk meer gezegd dan je oorspronkelijk in de OP aangeeft he? Of verzin je dat er nu bij om je verhaal meer credible te maken? Er zit trouwens nog een wereld van verschil tussen geen respect hebben voor iemand en iemand uit maken voor landverrader.
quote:
Op zo'n moment weiger ik nog verder in 'normale' discussie met zo'n vent te gaan en scheld ik hem uit voor NSB'er. Boeiend of die dat nou wel of niet is.
Bij een discussie tracht je een ander te overtuigen van je standpunt. Hierbij is het redelijk primair dat je beiden een ander standpunt hebt. Enige vooringenomenheid - een ieder is immers overtuigd van zijn of haar standpunt - is derhalve te verwachten. Wat ik in deze dan bijzonder triest vind, is dat jij de goede man niet van jouw standpunt tracht te overtuigen maar direct NSB'er noemt. En dat terwijl je stelt graag te discussiëren.
quote:
Je moet alleen wel een plank voor je kop hebben als je zegt dat ik geen respect heb terwijl die vent mij in eerste instantie disrespect geeft met zijn houding van 'de jeugd van tegenwoordig' en mij aanspreekt op iets wat ik niet heb gedaan en vervolgens niet luistert als ik zeg dat die dat tegen mijn buurman moet zeggen en niet tegen mij. Is dat nou zo moeilijk om te begrijpen?
Dat je geen begrip voor die man kan opbrengen, soit. Dat je je ergert aan het gedrag van die man, soit. Dat dit voor jou betekent dat je geen respect voor die man hebt, acht ik voorbarig. Maar is dat een reden om 'em meteen te betichten van het lidmaatschap van de NSB?
quote:
En voor die mensen die niet geloven dat het alleen om een stukje struik ging: je hebt nou éénmaal van die zeikende oudjes. Zal ik eens wat voorbeelden opnoemen?
Generaliseren ftw! Overigens denk ik dat je het wel op prijs had gesteld als die oudere van dagen 2 junks had aangesproken die wat verdacht rond jouw auto rondliepen?

My 2 cents: dat TS zich ergert aan het te bemoeizuchtige gedrag van een oudere van dagen kan ik voorstellen. Dat TS hier in ultimo op reageert door de goede man als NSB'er te bestempelen vind ik 'not done'.
het was fijn, bedankt, tot ziens!
pi_63337352
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 23:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik bang? Laat me niet lachen, ik vloer zo`n 20 jarige met 1 vinger. Zeker als ze hun borsthaar scheren. Het is hoogst opmerkelijk dat er randfiguren zijn die het goedkeuren als oudere mensen worden uitgescholden.

Hoogst dubieus, zulke normen en waarden.

Want oudere mensen hebben altijd per definitie gelijk.

Ga je borsthaar scheren.
pi_63337795
quote:
Op woensdag 19 november 2008 09:10 schreef Specularium het volgende:

[..]

Want oudere mensen hebben altijd per definitie gelijk.

Ga je borsthaar scheren.

Want iemand niet uitschelden staat gelijk aan het gelijk geven aan mensen.
Ga een gevoel voor logica ontwikkelen.
Hoera! Weer een kuttopic!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')