abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63316186
Omg, hij gaat zich nog verdedigen ook

Ventje, als je ook maar een greintje fatsoen hebt geef je die ouwe gewoon gelijk en laat je het rusten.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_63316227
Eens met TS. Wat zijn er toch een hoop verzuurde FOK!'ers op dit forum dat ze het eens zijn met zo'n azijnpissend fossiel. Krijg een leven newbies.
Ik support gevallen topclubs!
  dinsdag 18 november 2008 @ 14:13:32 #78
234835 blaatertje
mekkert maar wat
pi_63316234
TS die denkt dat wij ons zulke verhaaltjes op de mouw laten spelden.
Die man kan dan gezegd hebben dat hij de politie gebeld heeft, maar dat hoeft dan niet waar te zijn. Misschien denkt hij je met wat bluf bang te maken.
Maar ja, de meeste mensen weten wel dat de politie voor echte vernieling al niet wil komen, laat staan voor iemand die een takje afbreekt.
pi_63316750
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 14:13 schreef Fetai het volgende:
Eens met TS. Wat zijn er toch een hoop verzuurde FOK!'ers op dit forum dat ze het eens zijn met zo'n azijnpissend fossiel. Krijg een leven newbies.
Nee, dat is lekker zeg. Leer de jeugd ff dat het normaal is oudere mensen te schofferen en uit te maken voor NSB-er

Ja, jij bent een echte internetheld, hulde voor jou, kutoldbie
pi_63316818
Omg, hij gaat zich nog verdedigen ook

Ventje, als je ook maar een greintje fatsoen hebt geef je die ouwe gewoon gelijk en laat je het rusten.

Eensch !

Gewoon toegeven dat je geen fatsoen hebt en het laten rusten.
pi_63317243
Moraal Ridder Topic, waarschijnlijk had bejaarde in kwestie veel kinderen en kleinkinderen die nu zijn digitale eer verdedigen in dit topic
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_63317315
TS weet duidelijk niet wat een NSB'er is.
pi_63317705
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 10:00 schreef Pheno het volgende:

[..]

Anders ga je terug naar school om te leren vertalen
Voor de rest zal er niet een tak zijn afgebroken, maar een boom ontworteld. Met de rijstijl van de pubertjes van tegenwoordig best mogelijk.
ik heb dat klote Duits z.s.m. laten vallen, vandaar Worldlingo
pi_63318565
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 14:51 schreef TryX het volgende:
Moraal Ridder Topic, waarschijnlijk had bejaarde in kwestie veel kinderen en kleinkinderen die nu zijn digitale eer verdedigen in dit topic
Ik vermoed eerder dat het merendeel van de mensen in dit topic wel een opvoeding hebben gehad.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_63318762
Wat een kansloos kutpubertje is de TS zeg
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_63319914
Tuurlijk was die bejaarde niet goed bezig maar jij ook niet. Met jouw reactie bevestig je alleen het idee van die man over "de jeugd van tegenwoordig". Gebrek aan levenservaring zal ik maar denken, komt wel goed. Aan je opleiding kan het niet liggen. Daar leer je wel op een normale manier discussiëren mag ik hopen.
Begrijp me goed, van mij mag je, we leven in een vrij land maar dan net doen of je gewonnen hebt doordat die man afdroop, . Waarschijnlijk dacht hij eerder: "Laat ik maar de verstandigste zijn voor het uit de hand loopt, hier valt toch geen eer meer aan te behalen."
En dan ook nog geloven dat die man echt de politie heeft gebeld, daar trapte ik op mijn twaalfde al niet meer in als ik weer eens wat uitgehaald had.
Some weasel took the cork out of my lunch...
  dinsdag 18 november 2008 @ 16:37:29 #87
81894 godigita
Trollercoaster
pi_63319982
Wat een moraalridders in dit topic.
pi_63320021
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 15:44 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik vermoed eerder dat het merendeel van de mensen in dit topic wel een opvoeding hebben gehad.
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_63320069
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 16:39 schreef TryX het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_63320464
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 14:09 schreef Scorpie het volgende:
Puberts die de politie NSB-ers vinden

Puberts die andere mensen NSB-ers vinden

Kansloos pauper volk, rijp voor een stacaravan als je het mij vraagt.
Kansloos pauper volk?
wat praat jij nu stoer?

rijp voor een slootje als je het mij vraagt.
pi_63320511
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 16:55 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
rijp voor een slootje als je het mij vraagt.
pi_63320556
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 16:57 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat is hem!
pi_63320606
Wat een ouwe kut rimpel.
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_63320638
Jij hebt een interessant leven, ik hoop later dat mijn kinderen zo worden als jou.

Nee niet echt, dan zou ik ze moeten afschieten en begraven in een ondiep graf.
  dinsdag 18 november 2008 @ 17:01:59 #95
193591 yorP
(Insert leuke tekst hier)
pi_63320642
Verkapt kijk-mij-eens-topics-aanmaken-topic.
Always remember you're unique, just like everyone else.
Kijk een signature! :D:D
  dinsdag 18 november 2008 @ 17:02:04 #96
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_63320644

"Maar toen zei ik dus van 'Hee ouwe NSB'er !' en toen droop ie af !"
zzz
pi_63320656
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 08:47 schreef ThaMadEd het volgende:
Kunnen jullie niet lezen ofzo? Mijn klacht is dat ik word aangesproken op iets wat een ander doet (en op een manier die uitstraalt 'jij bent jong dus tuig' incl het bellen van politie). Ik had die vent ook een tik voor zijn bek kunnen verkopen maar heb dat niet gedaan omdat ik het altijd leuk vind om met mensen die zich superieur voelen in discussie te gaan en ze te laten afdruipen. Kan je triest vinden, maar zouden jullie je laten aanspreken op iets wat een ander doet?

Oh en TS is 20 dus geen puber meer en mijn taalgebruik komt ook niet echt br44z@h over wel?
Het is toch logisch dat jij allereerst wordt aangesproken? Jij bent te identificeren en via jou kunnen ze de dader achterhalen.
  dinsdag 18 november 2008 @ 17:03:34 #98
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_63320670
NSB'er lopen huilen tegen een ouder persoon.

Wat een overtuigingskracht moet TS bezitten, met die woorden .
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 08:47 schreef ThaMadEd het volgende:
Kunnen jullie niet lezen ofzo? Mijn klacht is dat ik word aangesproken op iets wat een ander doet (en op een manier die uitstraalt 'jij bent jong dus tuig' incl het bellen van politie). Ik had die vent ook een tik voor zijn bek kunnen verkopen maar heb dat niet gedaan omdat ik het altijd leuk vind om met mensen die zich superieur voelen in discussie te gaan en ze te laten afdruipen. Kan je triest vinden, maar zouden jullie je laten aanspreken op iets wat een ander doet?

Oh en TS is 20 dus geen puber meer en mijn taalgebruik komt ook niet echt br44z@h over wel?
Dus de enige manier hoe jij als 20 jarige kunt reageren op een ouder persoon is hem uitmaken voor NSB'er? En dan moeten wij nog met z'n allen blij zijn ook want je had hem ook een tik op zijn bek kunnen verkopen? Echt.. .
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_63320695
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 08:35 schreef Phuturistixxx het volgende:
Sukkel
.
Dat dus in het kwadraat.
pi_63320794
TS verliest al zijn bazenpuntjes door deze thread. Bezint eer ge begint!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')