Nee, dat is lekker zeg. Leer de jeugd ff dat het normaal is oudere mensen te schofferen en uit te maken voor NSB-erquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:13 schreef Fetai het volgende:
Eens met TS. Wat zijn er toch een hoop verzuurde FOK!'ers op dit forum dat ze het eens zijn met zo'n azijnpissend fossiel. Krijg een leven newbies.
ik heb dat klote Duits z.s.m. laten vallen, vandaar Worldlingoquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Anders ga je terug naar school om te leren vertalen
Voor de rest zal er niet een tak zijn afgebroken, maar een boom ontworteld. Met de rijstijl van de pubertjes van tegenwoordig best mogelijk.
Ik vermoed eerder dat het merendeel van de mensen in dit topic wel een opvoeding hebben gehad.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:51 schreef TryX het volgende:
Moraal Ridder Topic, waarschijnlijk had bejaarde in kwestie veel kinderen en kleinkinderen die nu zijn digitale eer verdedigen in dit topic
quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vermoed eerder dat het merendeel van de mensen in dit topic wel een opvoeding hebben gehad.
Kansloos pauper volk?quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:09 schreef Scorpie het volgende:
Puberts die de politie NSB-ers vinden
Puberts die andere mensen NSB-ers vinden
Kansloos pauper volk, rijp voor een stacaravan als je het mij vraagt.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:55 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
rijp voor een slootje als je het mij vraagt.
Het is toch logisch dat jij allereerst wordt aangesproken? Jij bent te identificeren en via jou kunnen ze de dader achterhalen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:47 schreef ThaMadEd het volgende:
Kunnen jullie niet lezen ofzo? Mijn klacht is dat ik word aangesproken op iets wat een ander doet (en op een manier die uitstraalt 'jij bent jong dus tuig' incl het bellen van politie). Ik had die vent ook een tik voor zijn bek kunnen verkopen maar heb dat niet gedaan omdat ik het altijd leuk vind om met mensen die zich superieur voelen in discussie te gaan en ze te laten afdruipen. Kan je triest vinden, maar zouden jullie je laten aanspreken op iets wat een ander doet?
Oh en TS is 20 dus geen puber meer en mijn taalgebruik komt ook niet echt br44z@h over wel?
Dus de enige manier hoe jij als 20 jarige kunt reageren op een ouder persoon is hem uitmaken voor NSB'er? En dan moeten wij nog met z'n allen blij zijn ook want je had hem ook een tik op zijn bek kunnen verkopen? Echt..quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:47 schreef ThaMadEd het volgende:
Kunnen jullie niet lezen ofzo? Mijn klacht is dat ik word aangesproken op iets wat een ander doet (en op een manier die uitstraalt 'jij bent jong dus tuig' incl het bellen van politie). Ik had die vent ook een tik voor zijn bek kunnen verkopen maar heb dat niet gedaan omdat ik het altijd leuk vind om met mensen die zich superieur voelen in discussie te gaan en ze te laten afdruipen. Kan je triest vinden, maar zouden jullie je laten aanspreken op iets wat een ander doet?
Oh en TS is 20 dus geen puber meer en mijn taalgebruik komt ook niet echt br44z@h over wel?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |