Ben blij dat er nog mensen zijn die het met me eens zijn in dit topic, want jullie zouden je natuurlijk allemaal braaf laten aanspreken door een oude verzuurde opa die voor het afbreken van een takje meent de politie te moeten bellen en mij aanspreekt op iets waar ik zelf niet verantwoordelijk voor ben en bovendien nog met een toon van 'wat een tuig ben jij'

. Ik ben heel redelijk tegen mensen tenzij ze mij met een vooringenomen toon gaan aanspreken.
En voor de mensen die denken dat er geluidsoverlast plaatsvond: de radio cd-speler van de auto lag nog thuis, we kwamen daar alleen even om met een meisje te praten (vriendin van één van mijn vrienden). Dan is de conclusie natuurlijk heel logisch dat wij daar kwamen om overlast te maken en de hele buurt te vernielen, jezus alsof jullie nog nooit een takje hebben afgebroken

. Waar wij stonden is openbaar terrein en meneer vroeg ook nog wat wij 'daar eigenlijk te zoeken hadden'. Totaal niet meneer zijn zaak dus. Een hangjongere ben ik ook niet, ik zit in de kroeg of bij mensen thuis. Er zijn vele bejaarden die wel normaal zijn en die ik altijd gewoon vriendelijk groet omdat ik weet dat ze bang zijn voor jongeren (vooral 's avonds).
Maar er zijn helaas ook bejaarden van het type die bij voorbaat al denken dat je slecht bent omdat je jong bent. Zo heb ik het ook een keer aan de stok gehad met een bejaarde vent die meende een vriend van mij met zijn hengel te moeten slaan omdat we te hard in 'zijn' sloot voeren (wederom gewoon openbaar terrein). Op het argument dat de sloot niet van hem was en we ons aan de toegestane snelheid hielden kwam alleen 'tuig' uit zijn mond en de vraag of wij soms nog een klap wilden maar dit keer met een ijzeren staaf die hij wel even uit zijn huis zou halen. Ook een keer een aanrijding gehad op de fiets met een bejaarde waarbij het zijn schuld was maar ik was natuurlijk de 'snotaap' wiens schuld het was. Zo'n soort bejaarde was dit ook en ga nou niet beweren dat die niet bestaan.
En die vent was wel degelijk aan het generaliseren want hij begon over 'de jeugd van tegenwoordig' en spreekt mij aan op iets dat ik niet heb gedaan. Dat is dus wel een generalisatie omdat hij meent dat omdat één iemand van de groep iets doet dat ik precies zo ben. Maar goed waarom zou ik mezelf eigenlijk verdedigen voor moraalridders die zichzelf beter voelen dan 'sukkel TS' maar zelf ook met persoonlijke aanvallen komen

.
quote:
Vervolgens nog dat gehuil op de normale politie en mijn beeld is compleet. TS is een ongelooflijke dwaas van een jaar of 18 die nu bezig is met zijn 3e jaar MBO, met een petje op in de golf van zijn sjonnie-papa rijdt en onder het hebben van een leuk dagje verstaat "met de auto naar Utrecht". Chapeau, knulletje.
Hoe mis kan je het hebben

. Ts is ten eerste 20 zoals ik zelf al heb vermeld. Ts heeft geen sjonnie-papa en papa heeft geen rijbewijs maar mama wel. Papa en mama bezitten geen Golf maar een Citroën (TS rijdt Citroën

). Ts heeft Gymnasium gedaan en is nu bezig met een HBO opleiding en wat is er mis met een dagje Utrecht? Nooit van winkelen in Utrecht of Amsterdam gehoord? En zoals ik al eerder zei had ik ook die vent op zijn bek kunnen slaan, dus je kan wel gaan lopen zeiken op mij maar als zo'n vent mij op een bemoeiachtige en zelfingenomen toon aanspreekt op iets wat ik zelf niet heb gedaan kan je niet van mij verwachten dat ik beleefd blijf zeker aangezien ik al eerder aanvaringen met dat soort bejaarden heb gehad.
quote:
Beetje kansloos om zo op een oudere te reageren. Geef zo'n man gewoon gelijk en ga weg
Luister ik zal het nog een keer duidelijk voor je maken. Man spreekt mij aan op iets dat ik NIET en ik herhaal NIET heb gedaan op een toon van 'jij bent tuig'. Jij zou dan natuurlijk zo'n man helemaal gelijk geven

. Meneer luistert niet naar mij als ik op een normale manier probeer te zeggen dat die dan niet mij moet aanspreken maar diegene die dat takje wel afbrak (wat een misdaad

).
[ Bericht 13% gewijzigd door ThaMadEd op 18-11-2008 13:30:43 ]