wat een nep ding he.quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:40 schreef maril het volgende:
Dat horloge.
Kwalitatief een absolute topper, als ik het zo inschat. Het horloge oogt echter ontzettend patserig, maar zal gretig aftrek vinden onder patjepeeërs met foute miljoenen in hun achterzak. Stijlvolle luxe-horlogedragers als bankiers, advocaten en diplomaten halen echter hun neus op voor deze potsierlijke dorpsklok en zweren bij IWC, Patek-Philippe, Cartier en TAG Heuger.quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:44 schreef henkway het volgende:
[..]
wat een nep ding he.
echt iets voor maroc loverboys
Zeker het kijken niet waard.quote:Op maandag 24 november 2008 22:32 schreef AryaMehr het volgende:
Vanavond te gast: Marcel Rözer, Nora Morales de Cortiñas, Fred Teeven, Frans van der Reijt en Renzo Martens.
Ik moest vooral aan zijn borsthaar wennen.quote:Op maandag 24 november 2008 23:14 schreef Wup het volgende:
Ik moest even aan zijn stemgeluid wennen maar Renzo Martens heeft wel een interessant verhaal.
haha, ik ben groot voorstander van borsthaar:)quote:Op maandag 24 november 2008 23:15 schreef Specularium het volgende:
Ik moest vooral aan zijn borsthaar wennen.
Ik ken hem niet goed maar hij komt nu al vervelend over.quote:Op maandag 24 november 2008 23:21 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Marcel Rözer is toch wel een van de meest onterechte personenen om te verschijnen op televisie. Ik vind dat werkelijk zo'n vervelende kerel, zeker 's ochtends bij ontbij-tv. Tot vandaag dacht ik dat het bij die zendtijd zou blijven... helaas.
Ik heb het item gemist, maar kwam net een interview met 'm tegen tussen de google zoekresultaten.quote:Op maandag 24 november 2008 23:21 schreef teamlead het volgende:
best schokkend dit. Aan de ene kant vind ik dat hij te ter gaat met zijn docu, aan de andere kant..... Dit is helaas wel de realiteit. Erg dubbel.
Bronquote:U zult op het IDFA applaus en bloemen krijgen. Geeft dat geen ongemakkelijk gevoel?
‘Het grote verschil tussen mijn film en die van anderen over ontwikkelingslanden, is dat al in de film zelf duidelijk wordt dat het applaus voor mij is en zij met een lege maag achterblijven. Ik ga de komende maanden heus geen hongerende kinderen opkalefateren. Het is Renzo die lachend wegloopt, niet die arme Congolezen. Daarom vind ik het een waarachtige film. Daarom is het zo’n pijnlijke film.’
dan heb je niet goed geluisterd naar wat de man te melden had vrees ik. De echte slachtoffers worden niet vergeten, er wordt niet toegegeven aan wraaklust van nabestaanden, dat is wat anders.quote:Op maandag 24 november 2008 23:37 schreef Apache4U het volgende:
Nou, dat zijn dus de rechters in Nederland....
Ik vind het triest.. De dader als slachtoffer... de echte slachtoffers worden even voor het gemak vergeten.
Ga denk ik wel kijken, hopelijk komt toch weer op de agenda en gaan ze eindelijk iets aan doen dat er veel te weinig donoren zijn.quote:Vanavond:
Uitgever en Moskoviet Derk Sauer ziet de crisis toeslaan in Rusland, Jan Pronk schreef een boek waarin hij pleit voor open politiek en een debat over orgaandonatie.
Donderdag krijgt iedereen het blad Teuntje in de bus. Dit is niet de zoveelste glossy, maar deze huis-aan-huiskrant geeft informatie over orgaandonatie. Teuntje is de naam van de kleuter met een donorlever die op de cover staat.
Zijn vader Jan van Vugt, gaat in debat met Eelze Hellemans, moeder van een 2-jarig jongetje dat nog wacht op een nieuwe lever, en met Esmé Wiegman van de ChristenUnie.
Het is de bedoeling dat het blad Teuntje Nederlanders over de streep helpt om zich te laten registeren als donor. Maar nog steeds is orgaandonatie een omstreden onderwerp. Groot discussiepunt is wel of niet actief een actief donor registratie systeem invoeren.
Wat heb je al gedoneerd dan?quote:
Nog niks gelukkig, maar zo noem je dat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |