Natuurlijk. Wat zou jij ervan vinden als iemand zich zou bemoeien met jouw gezondheid? Dat is je eigen zaak.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:38 schreef Toad het volgende:
Wat zijn die pro-rokers vervelend zeg.
Er wordt volledig aan het gezondheidsaspect voorbij gegaan.
hehehe en er maar doorheen kakkelen, en wel zelf eisen om uit te pratenquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:38 schreef Toad het volgende:
Wat zijn die pro-rokers vervelend zeg.
Er wordt volledig aan het gezondheidsaspect voorbij gegaan.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:42 schreef Lkw het volgende:
[..]
Natuurlijk. Wat zou jij ervan vinden als iemand zich zou bemoeien met jouw gezondheid? Dat is je eigen zaak.
maar daar gaat het niet om, alleen om het recht van de werknemers.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:44 schreef Toad het volgende:
Hoe bedoel je? Van mij mag iedereen roken hoor.
Maar 2/3 van de Nederlanders rookt niet. Wanneer die naar een café of restaurant gaat ben je aan het meeroken.
Sorry. Iets te vroeg op invoeren geklikt. Maar ik heb het over mijn eigen mening rondom het rookverbod he.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:46 schreef Wup het volgende:
[..]
maar daar gaat het niet om, alleen om het recht van de werknemers.
haha okay dat mag, ik ben bijgelezen:)quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:49 schreef Toad het volgende:
Sorry. Iets te vroeg op invoeren geklikt. Maar ik heb het over mijn eigen mening rondom het rookverbod he.
Maar als je dit argument onderuit haalt met het feit dat er in genoeg kroegen alle werknemersquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:46 schreef Wup het volgende:
[..]
maar daar gaat het niet om, alleen om het recht van de werknemers.
zo is dat.quote:Fleur had gelijk, verbod terugdraaien en een systeem invoeren waar mensen kunnen kiezen.
Ik ga ook DWDD kijken, even ergeren aan die mislukte Fons.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:56 schreef Suko het volgende:
Slappe mening van die FNV-dame over dat roken, geen nee en geen ja maar een ruime opstelling...nah, ik ga DWDD kijken.><
fel ? Irritant zul je bedoelen. Zoals ze zelf al melde vond ze het leuk om op tv te zijn en kwam ze wat haar betreft elke week terug. Typisch voorbeeld van een kroegeigenaar met een grote bek en veel lawaai.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:49 schreef DrDentz het volgende:
Wat een felle bar-truus
Precies. Wat een irritant wijf zeg.quote:Op zaterdag 29 november 2008 02:07 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
fel ? Irritant zul je bedoelen. Zoals ze zelf al melde vond ze het leuk om op tv te zijn en kwam ze wat haar betreft elke week terug. Typisch voorbeeld van een kroegeigenaar met een grote bek en veel lawaai.Meer respect had ik voor haar medestander Miel. Deze bleef tenminste rustig.
Je moet niet een verbond willen sluiten met een politieke partij.quote:Op maandag 1 december 2008 22:08 schreef Veerboot het volgende:
Waarom is dat ongelooflijk? Als programmamaker is het toch juist prachtig dat iemand exclusief bij jou z'n verhaal komt vertellen?
Het verhaal is bekend, Kay heeft enkele dingen gezegd en ze gaat dat zo tegenspreken, hoef je geen waarzegger voor te zijn.quote:Op maandag 1 december 2008 22:08 schreef Veerboot het volgende:
Waarom is dat ongelooflijk? Als programmamaker is het toch juist prachtig dat iemand exclusief bij jou z'n verhaal komt vertellen?
Ook nog. Genoeg mensen waar ik een hekel aan heb (Verdonk, Kay en Kesler) om niet te kijken en mijzelf de ergenis te besparen.quote:Op maandag 1 december 2008 22:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
Op teletekst staan als gasten Paul Scheffer en Henk Kesler.
Volle show als dat nog klopt.
Jep, die 2 ben ik wel benieuwd naar.quote:Op maandag 1 december 2008 22:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
Op teletekst staan als gasten Paul Scheffer en Henk Kesler.
Volle show als dat nog klopt.
ik krijg echt zapneigingenquote:Op maandag 1 december 2008 23:28 schreef Suko het volgende:
Scheffer is ook niet meer wat hij was, ook een beetje weggezakt in poldergeleuter, wat een k*tuitzending.
Witteman is dan ook journalist. Pauw niet, dat is een pias.quote:Op maandag 1 december 2008 23:23 schreef starla het volgende:
Zeer, maar dan ook zeer zwakke journalistiek van Jeroen Pauw. Mijn God zeg, als dit de
eerste week was gebeurd, was Pauw en Witteman meteen van de buis gehaald.
Totaal niet inhoudelijk, geen respect voor de gast, NIET willen luisteren wat er nu daadwerkelijk
gezegd wordt, een minister een prutser noemen die ruzie zit te schoppen, bijna zelf ruzie schoppen met
Kay van de Linden etc. etc. Gelukkig greep Witteman weer in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |