Het verhaal is bekend, Kay heeft enkele dingen gezegd en ze gaat dat zo tegenspreken, hoef je geen waarzegger voor te zijn.quote:Op maandag 1 december 2008 22:08 schreef Veerboot het volgende:
Waarom is dat ongelooflijk? Als programmamaker is het toch juist prachtig dat iemand exclusief bij jou z'n verhaal komt vertellen?
Ook nog. Genoeg mensen waar ik een hekel aan heb (Verdonk, Kay en Kesler) om niet te kijken en mijzelf de ergenis te besparen.quote:Op maandag 1 december 2008 22:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
Op teletekst staan als gasten Paul Scheffer en Henk Kesler.
Volle show als dat nog klopt.
Jep, die 2 ben ik wel benieuwd naar.quote:Op maandag 1 december 2008 22:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
Op teletekst staan als gasten Paul Scheffer en Henk Kesler.
Volle show als dat nog klopt.
ik krijg echt zapneigingenquote:Op maandag 1 december 2008 23:28 schreef Suko het volgende:
Scheffer is ook niet meer wat hij was, ook een beetje weggezakt in poldergeleuter, wat een k*tuitzending.
Witteman is dan ook journalist. Pauw niet, dat is een pias.quote:Op maandag 1 december 2008 23:23 schreef starla het volgende:
Zeer, maar dan ook zeer zwakke journalistiek van Jeroen Pauw. Mijn God zeg, als dit de
eerste week was gebeurd, was Pauw en Witteman meteen van de buis gehaald.
Totaal niet inhoudelijk, geen respect voor de gast, NIET willen luisteren wat er nu daadwerkelijk
gezegd wordt, een minister een prutser noemen die ruzie zit te schoppen, bijna zelf ruzie schoppen met
Kay van de Linden etc. etc. Gelukkig greep Witteman weer in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |