abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71441548
Ik zit blij klaverblad, het is wat lastig te vergelijken met onna omdat ik wat extra's heb die onna niet bied, maar ik betaal nu 35 euro per maand voor all-risk + rechtsbijstand + inzittendenverzekering etc. en bij onna kom ik op 27 euro uit per maand (ben wat ouder dan de gemiddelde fokker en dus goedkoper uit )

Betaal ik liever 35 en blijf bij klaverblad via de tussenpersoon die hier om de hoek woont, veel te veel gedoe om het allemaal zelf te regelen die verzekeringen ellende en ik ken onna niet, dus vertrouw het ook niet. En daarnaast is bij mijn verzekering wel de lading en diefstal met een startonderbreker ook verzekerd.

[ Bericht 10% gewijzigd door willempjewever op 29-07-2009 22:01:18 ]
pi_71442199
Klaverblad staat overigens niet bekend om zijn goede service bij schade of problemen. Klaverblad Rechtsbijstand idem.
Maar we gaan er vanuit dat je die nooit nodig zal hebben... Dat zou voor iedereen het beste zijn, voor jouzelf tenslotte ook! (Niemand wil tenslotte schade...)
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_71442693
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 22:10 schreef Pandora73 het volgende:
Klaverblad staat overigens niet bekend om zijn goede service bij schade of problemen. Klaverblad Rechtsbijstand idem.
Maar we gaan er vanuit dat je die nooit nodig zal hebben... Dat zou voor iedereen het beste zijn, voor jouzelf tenslotte ook! (Niemand wil tenslotte schade...)
Waar kan je eigenlijk dat soort info vinden? Over een jaartje ofzo willen wij eens kijken naar onze verzekeringen omdat onze tussenpersoon dan met pensioen gaat, maar ik kon nergens echt reacties vinden over klaverblad.

Ik heb toen ik mijn auto kocht een paar maand terug op wat sites premies vergeleken en klaverblad ook uitgezocht omdat wij daar voor de rest alles verzekerd hebben en de prijs tussen klaverblad en de goedkoopste was niet zo heel groot (6 euro duurder meen ik), dus maar voor klaverblad gekozen zodat alles bij 1 maatschappij zit.
pi_71444268
Tja waar je dat kan vinden... Als je zelf in dit werk zit, hoor je meer (en maak je zelf ook meer op dat gebied mee) dan de gemiddelde klant, dat is waar.
Wat ik zelf een goede pagina vind is het prikbord van verzekeringstechniek.pagina.nl
Daar kun je ook veel vragen stellen over verzekeringen. Reacties komen grotendeels van mensen die er zelf in werken; andere reacties kun je er vaak snel tussenuit halen (merk je snel genoeg aan ongenuanceerde uitspraken of stellingen zonder argumentatie)

Premievergelijking is inderdaad wat veel mensen doen, maar men vergeet dat de voorwaarden van de ene maatschappij ook heel erg kunnen verschillen van die van de andere. En dan heb je het nog niet eens over het service- en kwaliteitsniveau natuurlijk.
Maar aan de andere kant kan het ook een heel goed argument zijn om alles bij 1 verzekeraar te willen hebben, of via dezelfde tussenpersoon. Kan ik me ook heel goed voorstellen!
Zolang je de verzekering niet nodig hebt, zijn premie en gemak bij het sluiten van de polis inderdaad de belangrijkste factoren. En nogmaals, we hopen altijd dat we de verzekering uiteindelijk voor niks hebben gesloten...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_71444580
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 23:03 schreef Pandora73 het volgende:
Tja waar je dat kan vinden... Als je zelf in dit werk zit, hoor je meer (en maak je zelf ook meer op dat gebied mee) dan de gemiddelde klant, dat is waar.
Bedankt voor de site en ik zal de opmerking die je maakte over klaverblad meenemen in een beslissing of ik ga overstappen naar een andere maatschappij.

Enige nadeel is dat een verzekering nemen altijd veel tijd kost en veel vergelijkwerk (op voorwaarden) en dat zijn niet mijn meest favoriete bezigheden. Ben bang dat dit er toch binnenkort aan zit te komen voor mij als ik zo je reactie hier lees...
pi_71446385
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 23:03 schreef Pandora73 het volgende:
En nogmaals, we hopen altijd dat we de verzekering uiteindelijk voor niks hebben gesloten...
jullie zéker
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_71450482
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 00:15 schreef Athmozz het volgende:

[..]

jullie zéker
Wij = mensen, in het algemeen dus. Niemand zit te wachten op schade... Het is toch altijd weer een hoop gedoe en geregel en achteraf heb je altijd het gevoel dat je er op achteruit bent gegaan.
(Ik ben ook een mens hoor )
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_71450487
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 17:47 schreef Athmozz het volgende:

Het kan altijd, maar ze blijven op de nieuwwaarde van je wagen berekenen.
Dat is in NL ook zo. Hoorde het ooit van iemand die een 968 reed en als verklaring gaf voor verzekering op WA+-basis dat omnium niet kon... Maar goed, die gozert claimde ook een M030 pakket te hebben en ik kon zo zien dat hij niet de remmen had die bij dat pakket hoorde. Anders gezegd: hij zwetste wel eens meer.
quote:
Ik rij vb een BMW 320d; als ik bij fortis ging kreeg ik de volgende cijfers mee;

WA: 110¤ per maand
WA+: 140¤ per maand
full casco: 395¤ per maand
Ik wil dan niet weten wat het voor mijn auto zou kosten. Mijn god, wat een belachelijk bedrag zeg... Of heb je geen maximale no-claim?
quote:
Hoe ouder hij wordt hoe belachelijker het is om een omnium te nemen natuurlijk, aangezien je premie verhoudingsgewijs hoger en hoger wordt naargelang de leeftijd van je wagen
Klopt, maar bij een niet total-loss (en dat is toch vaak zo) is een schade even prijzig ongeacht de leeftijd van de auto. Ik zou ook niet voor omnium gaan met jouw cijfers, maar voor mij is het uiteraard interessant genoeg, ook al is het best veel geld als je de verzekering niet nodig hebt gehad in enig jaar.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_71450513
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 09:38 schreef Pandora73 het volgende:

en achteraf heb je altijd het gevoel dat je er op achteruit bent gegaan.

Ja, maar dat vinden "wij" de schuld van de verzekeraars...
pi_71450607
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 09:38 schreef DS4 het volgende:
Ik wil dan niet weten wat het voor mijn auto zou kosten. Mijn god, wat een belachelijk bedrag zeg... Of heb je geen maximale no-claim?
21 jaar, 2 auto's total loss & juist de papieren gaan indienen voor mijn 3de met 2500+¤ schade en dan vragen om een verzekering op je 4de wagen (en dan nog direct iets wat niet direct een studentenauto'tje is)... Gelukkig heb ik iets kunnen regelen waardoor ik een pak minder betaal, maar dat waren de tarieven die ze mij eerst meegaven.
quote:
Klopt, maar bij een niet total-loss (en dat is toch vaak zo) is een schade even prijzig ongeacht de leeftijd van de auto. Ik zou ook niet voor omnium gaan met jouw cijfers, maar voor mij is het uiteraard interessant genoeg, ook al is het best veel geld als je de verzekering niet nodig hebt gehad in enig jaar.
Klopt. Maar voor de mijne zouden ze maximaal 5700¤ uitkeren, want dat is het maximum wat de mijne volgens hun cataloog nog waard is. Ik ga geen 4800¤ premie betalen om eventueel 5700¤ terug te krijgen bij een total loss
pi_71450680
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 09:43 schreef Athmozz het volgende:
21 jaar, 2 auto's total loss & juist de papieren gaan indienen voor mijn 3de met 2500+¤ schade en dan vragen om een verzekering op je 4de wagen (en dan nog direct iets wat niet direct een studentenauto'tje is)...
Misschien kan je beter investeren in wat extra rijlessen?
pi_71450713
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 09:47 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Misschien kan je beter investeren in wat extra rijlessen?
2 ongelukken waar ik in fout was heb ik 1 van veroorzaakt, het 2de lag puur aan een technisch mankement van de wagen. 3de was vrachtwagen in mijn koffer in de file. Dus eigenlijk 1tje eigen schuld; standaard voor de beginnende bestuurder dus
pi_71450739
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 09:39 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ja, maar dat vinden "wij" de schuld van de verzekeraars...
Maar klanten zoals Athmozzz moeten ook betaald worden he...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_71451068
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 09:43 schreef Athmozz het volgende:

21 jaar, 2 auto's total loss & juist de papieren gaan indienen voor mijn 3de met 2500+¤ schade en dan vragen om een verzekering op je 4de wagen (en dan nog direct iets wat niet direct een studentenauto'tje is)... Gelukkig heb ik iets kunnen regelen waardoor ik een pak minder betaal, maar dat waren de tarieven die ze mij eerst meegaven.
Ok, dan klinkt het al weer logischer...
quote:
Klopt. Maar voor de mijne zouden ze maximaal 5700¤ uitkeren, want dat is het maximum wat de mijne volgens hun cataloog nog waard is. Ik ga geen 4800¤ premie betalen om eventueel 5700¤ terug te krijgen bij een total loss
Nee, dat snap ik.
pi_71451173
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 09:50 schreef Pandora73 het volgende:

Maar klanten zoals Athmozzz moeten ook betaald worden he...
Ja, daar is die premie voor... Ik moet zeggen dat ik nu een paar akkefietjes heb gehad (vandalisme, auto rondom helemaal bekrast + een doorrijder die mijn linkerachterzijde heeft gepakt toen ik geparkeerd stond) en zoals de expert knijpt in de schatting van de schade... met als gevolg half werk bij de reparatie. Dat komt dan wel weer goed bij klachten (het is ook de schuld van de schadehersteller die de volgende keer niet meer in aanmerking komt), maar toch...
pi_71620445
quote:
Mag ik me als man ook bij Onna-Onna verzekeren?
Ja, dat mag. We hebben de verzekering volledig afgestemd op de wensen van vrouwen. Echter, wanneer je je als man prettig voelt bij Onna-onna ben je ook van harte welkom.
pi_71624496
Ik heb me daar verzekerd Je kan daar ook gewoon "Man" aanvinken.

Wat kan mij het rotten dat het een vrouwenverzekering is, ik betaal 30 euro minder per maand, en als student is het toch een hele goede besparing. Of moet ik bij Ditzo 143 per maand dokken voor mn auto? (ja ik weet dat er nog vele goedkopere zijn).
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  Moderator woensdag 5 augustus 2009 @ 15:26:03 #143
9859 crew  Karina
Woman
pi_71624844
Van de week hoorde ik op de radio een reclame voor een autoverzekering die ook claimde behoorlijk goedkoop te zijn, ook bijvoorbeeld 10% extra uitkering op je dagwaarde (of zoiets). Weet iemand welke dat geweest kan zijn? Dan kan ik nog even vergelijken.

Ze waren volgens mij wel onderdeel van een grote verzekeringsmaatschappij, Achmea of zo (lekker vaag allemaal, maar misschien heeft iemand ook toevallig die reclame gehoord).

Nog een vraag over Onna Onna (kan ik, al ik ga afsluiten natuurlijk vragen, maar dan weet ik het vast). Ik ben van plan ook mijn ANWB lidmaatschap op te zeggen, omdat dat bij Onna Onna is inbegrepen, pechservice.

Maar.. mijn ANWB lidmaatschap loopt dan op 31 december af en mijn nieuwe verzekering zou pas 9 januari ingaan (omdat mijn huidige autoverzekering dan afloopt). Zou je voor die paar dagen dit nog bij kunnen verzekeren, want je zult altijd zien dat er dan iets gebeurt.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_71625094
Volgens mij bedoel je InShared, inderdaad van Achmea.
pi_71627062
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 15:26 schreef Karina het volgende:
Zou je voor die paar dagen dit nog bij kunnen verzekeren, want je zult altijd zien dat er dan iets gebeurt.
Lijkt mij lastig, maar dat risico kun je wel lopen. Als er iets mis gaat kun je alsnog de ANWB bellen, die helpen je dan tegen betalen van een hoger tarief (en dan ben je een jaar dubbel verzekerd). Dat is vervelend, maar bij zo'n klein risico...

Het is overigens wel allemaal dubbelop tegenwoordig. Ik heb ook bij mijn verzekering gratis pechhulp, maar ik heb daar geen donder aan aangezien ik mobiliteitsservice heb (en die ook moet gebruiken ivm fabrieksgarantie). Ik kan echter niet kiezen om die pechhulp niet te nemen en een iets lagere premie...
  woensdag 14 juli 2010 @ 23:04:46 #146
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_84070831
Hoe zijn de ervaringen nu, een paar maanden later? Ik zit er ook aan te denken om over te stappen, scheelt me 15 euro per maand en 0 euro eigen risico. Is dan wel een 'vrouwenverzekering', maar who cares. Mijn vriendin rijdt er ook in
  woensdag 14 juli 2010 @ 23:10:06 #147
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_84071141
We hebben 2x wat gehad (1x lakschade door onbekende, 1x ruitschade door inbraak), uitstekend geholpen
  woensdag 14 juli 2010 @ 23:20:11 #148
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_84071617
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 23:10 schreef detulp050 het volgende:
We hebben 2x wat gehad (1x lakschade door onbekende, 1x ruitschade door inbraak), uitstekend geholpen
Mooi, dan ga ik hem ook afsluiten. Dank je

Overigens, lakschade door onbekende heb ik nu ook. En een deukje door iemand die zijn deur tegen mijn deur aangegooid heeft.

Zak je dan niet ver terug op je no-claim ladder? En kan ik mijn ANWB lidmaatschap ook opzeggen omdat er standaard pechhulp bij zit?

Ik heb overigens alleen SCM klasse 1 beveiliging op mijn auto, dat is normaalgesproken voldoende voor diefstalverzekering. Ik las iets over dat klasse 3 benodigd is? Dat is inbraakalarm met sirenes en hellingdetectie

[ Bericht 10% gewijzigd door leolinedance op 14-07-2010 23:34:53 ]
  woensdag 14 juli 2010 @ 23:40:00 #149
167856 Toempf
Internetheld
pi_84072438
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 10:36 schreef renedis het volgende:

[..]

centraal beheer doet nooit moeilijk. Niemand wou mij verzekeren met mijn rx-7, 280 pk @ 1250 KG en achterwielaandrijving, behalve centraal beheer.

Centraal beheer is ook altijd vriendelijk en ik heb bij hun nog nooit in de wacht gestaan met de telefoon.
Ik betaal misschien 10 euro in de maand meer maar dat heb ik er ruim schoots voor over.

bij dat Onna Onna kan ik overiegns ook all-risk verzekeren wat bij geen enkel andere maatschijppij mogelijk is met mijn auto gezien de leeftijd. Ik denk dat ik het maar eens afsluit en een schade-claim ga indienen.
En hoe oud ben je als ik vragen mag? Ik probeer (20 jaar, 2 schadevrije jaren) een wat snellere auto te verzekeren, maar op vrijwel iedere verzekeringssite waar ik premie bereken krijg ik te zien dat de auto niet verzekerd kan worden. Behalve bij Centraal Beheer. Ik zat een beetje te klooien net, en als ik de site mag geloven, is het geen probleem om een E39 Bmw M5 te verzekeren (¤140/m, WA+) Bugatti Veyron kan ook nog, All-Risk voor 2414 euro per maand Ik denk dat als ik de aanvraag op zou sturen, ik alsnog geweigerd word
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
  woensdag 14 juli 2010 @ 23:44:08 #150
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_84072579
met zulke auto's maakt het niet uit wat de site zegt, dat is in de praktijk anders.

met 20 jaar is een snelle auto verzekeren lastig.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')