John Cougar Mellencamp?quote:Op maandag 24 november 2008 11:30 schreef SCH het volgende:
Ik kan maar niet op de naam komen van die Amerikaanse zanger - hij gaat al heel lang mee, typische Amerikaanse stars en stripes achtige zanger - soort Bruce Springsteen maar dan wat minder bekend in Nederland - minder harde rock, meer singer-songwriter.
Beetje vaag maar kut, hoe heet ie nou?
Bob Dylan?quote:Op maandag 24 november 2008 11:42 schreef SCH het volgende:
Nee, had gekund. Wel leuk om ook weer eens naar te luisteren trouwens
Nee, nog minder rock. Volgens mij wel maatschappij kritisch. Geen David, geen Jonathan, het ligt me voor in de mond. Hellup
quote:
Billy Joel?quote:Op maandag 24 november 2008 11:54 schreef SCH het volgende:
[..]Nee. Het is wat meer mainstream. Kan me herinneren dat er ook een album van hem is met de stars en stripes op de voorkant. Ik word gek, kennen jullie dat?
Volgens mij heeft ie na 9/11 ook nog wat betekend. Hij maakt lange nummers met heel veel tekst.
Bob Seger?quote:Op maandag 24 november 2008 11:54 schreef SCH het volgende:
[..]Nee. Het is wat meer mainstream. Kan me herinneren dat er ook een album van hem is met de stars en stripes op de voorkant. Ik word gek, kennen jullie dat?
Volgens mij heeft ie na 9/11 ook nog wat betekend. Hij maakt lange nummers met heel veel tekst.
Dat is warm, dat had heel goed gekund als ik zo mijn omschrijving lees maar het is hem niet. Sorryquote:
Bruce hornsby?quote:Op maandag 24 november 2008 11:54 schreef SCH het volgende:
Sorryquote:
Doe je MSN eens aanquote:
Nee niet Huey Louis -quote:Op maandag 24 november 2008 12:21 schreef tong80 het volgende:
Nu weet ik wie je bedoelt maar kom ook niet op zijn naam.
De Springsteen voor poor people.
Kan niet zingen maar doet zijn best. Heeft kleine hitjes gehad.
He wordt bedankt mijn dag is verpest.
*FLITS*
Huey Louis.
twas maar een ideetjequote:Op maandag 24 november 2008 12:16 schreef SCH het volgende:
Nee, waarom zou ik in godsnaam Bruce Hornsby willen luisteren? Nee, nee, nee.
Help me.
wanhoopje
Snap ik, snap ik. Maar ik sta onder de doesj te denken en hol ongeduldig weer naar FOK! in mijn blote natje en dan staat er Bruce Hornsby. Snap je de teleurstelling?quote:
Hij bedoelde mij lieverdquote:Op maandag 24 november 2008 12:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
heb ik hier niet, op kantoor. Thuis weer, vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |