jij bedoeld dat stuk op die piano met die hip/hop achtige beat d'r in zeker?quote:Op maandag 24 november 2008 23:53 schreef PRick1987 het volgende:
Ik zoek al een tijdje een nummer maar ik weet alleen niet meer hoe hij heet en van wie het is.
Gisteren hoorde ik hem oppeens op tv langsvliegen! Dus ik direct kijken of ik hem in de aftiteling kon vinden.. maarnee.. weet iemand het ??
http://www.rtl.nl/compone(...)fect/index_video.xml
En dan de 4e aflevering
het nr begint rond de 16.45 minuut en gaat ongeveer 1 minuut door op de achtergrond.
Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen!!!!
Alvast bedankt!
Rouge Rouge - L'Amour misschien?quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:52 schreef JoPiDo het volgende:
ik ben al een tijdje op zoek naar een nummer dat ze een keer op arrow jazz draaide toen ik met mijn vriendin in de auto zat...
de tekst is alleen l'amour l'amour l'amour, maar dan met zo'n geniaal goede muziek er onder dat het een heerlijk nummertje is (geworden, har har har)
iemand? googlen heeft geen zin, tenzij ik op zoek ben naar een Russische bruid
en die vriendin was mister handquote:Op dinsdag 25 november 2008 00:52 schreef JoPiDo het volgende:
ik ben al een tijdje op zoek naar een nummer dat ze een keer op arrow jazz draaide toen ik met mijn vriendin in de auto zat...
de tekst is alleen l'amour l'amour l'amour, maar dan met zo'n geniaal goede muziek er onder dat het een heerlijk nummertje is (geworden, har har har)
iemand? googlen heeft geen zin, tenzij ik op zoek ben naar een Russische bruid
Rocka Bump - Waking The Dreadquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:44 schreef SuperRogier het volgende:
Van 3:40 tot 3:50 zoek ik het nummer
uhm jah ik weet dat er na die beat vlak voor 3:50 op die track iets gezongen wordt vanquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:44 schreef SuperRogier het volgende:
Van 3:40 tot 3:50 zoek ik het nummer
quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:21 schreef shroomer het volgende:
Iemand die een house nummer met trompetten zocht, misschien is het deze:
Lekker nummer
Maargoed ik heb al de hele ochtend zo'n nummer in m'n hoofd ik moet hem 1x draaien voor rust.
Denk: typisch 3fm
Lyrics: "There are two little babies sittin in the yard and they don't know were they...."
Wie-o-wie?
Ah dank! Is dit eigenlijk nog een top 40 hitje geweest ofzo?quote:
Graag gedaanquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:09 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Suuuperchill, bedankt man![]()
Niet zo'n snel antwoord verwacht
Afrojack ft. The Partysquad - Drop Down?quote:Op maandag 24 november 2008 23:47 schreef blup het volgende:
[..]
Niemand?.
Het is een nederlands nummer..
Jup dat stukje bedoel ik weet iemand het?quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:38 schreef Stakky het volgende:
[..]
jij bedoeld dat stuk op die piano met die hip/hop achtige beat d'r in zeker?
Eén van deze twee misschien? (verschillende verses)quote:Op maandag 24 november 2008 23:40 schreef most_wanted het volgende:
Ik zoek een liedje van 2Pac. Een rustig nummer met een orkest en het heeft een beetje een rock-achtig iets. Het is niet een van die hele bekende zoals Ghetto Gospel. Het refrein klinkt niet echt als Pac´s eigen stem dus waarschijnlijk een samenwerking.
Je bedoelt toch niet: Apparat - Hailing From The Edge (promo voor Hotel babylon)?quote:Op woensdag 26 november 2008 09:43 schreef Challa020 het volgende:
In (ik meen) een promo van Net 5 afgelopen maandagavond zat een nummer waar een tekst in zat in de trant van "I love you but it doesn't always show". Dat is niet de letterlijke tekst meen ik me te herinneren. Heb al gegoogeld en op mega media magazine gekeken maar ik kan het niet vinden.
Iemand het nummer ook gehoord of weet waar ik het kan vinden?
Heheheh pizzaquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:02 schreef Colin0o het volgende:
ik zoek een liedje, beetje house achtig wel al redelijk oud volgensmij. de tekst gaat een beetje als:
pizza going trough my mi-i-iiind pi-pi-pi-pizza going trouhg my mi-i-iind![]()
hoop echt dat iemand hem herkent!!
Welke remix van Inner City - Big Fun of Good Life is dit nouhouquote:Op zaterdag 22 november 2008 00:23 schreef -Tim- het volgende:
Wie weet de titel van het liedje vanaf 03:46?
http://www.garagetv.be/vi(...)iten_en_slikken.aspx
quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:37 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Rouge Rouge - L'Amour misschien?
Lucky shotquote:
\quote:Op woensdag 26 november 2008 13:56 schreef -Tim- het volgende:
[..]
Welke remix van Inner City - Big Fun of Good Life is dit nouhou
filmpje werkt nietquote:Op woensdag 26 november 2008 21:50 schreef F04 het volgende:
Hoe heet dat lied dat Peter loopt te zingen aan tafel? Die melodie komt me nogal bekend voor.
http://youtube.com/v/oCDbiiDdrSw
Het spijt hen dat de video niet langer beschikbaar is...quote:Op woensdag 26 november 2008 21:50 schreef F04 het volgende:
Hoe heet dat lied dat Peter loopt te zingen aan tafel? Die melodie komt me nogal bekend voor.
http://youtube.com/v/oCDbiiDdrSw
http://www.dailymotion.co(...)guys06e12pdtvxvid2hdquote:Op woensdag 26 november 2008 21:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Het spijt hen dat de video niet langer beschikbaar is...
Men At Work - Down Underquote:Op woensdag 26 november 2008 22:29 schreef F04 het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.co(...)guys06e12pdtvxvid2hd
quote:Do you come from a land down under?
Where women glow and men plunder?
Can't you hear, can't you hear the thunder?
You better run, you better take cover.
Through The Fire - Chaka Khan?quote:Op woensdag 26 november 2008 21:59 schreef Flyingdutchman het volgende:
Het is een Engels liedje, gezongen door een vrouw. Het is heel hoog en een flinke trilling in de stem. Iets met 'through the **** flow, through the ***** >>>en dan zo'n uithaler omhoog.
sorry voor de crappy omschrijving, zit al de hele avond met dat ding in m'n hoofd maar kan er verdikkie niet opkomen
quote:
Nee Chaka Khan is het niet, maar bedankt voor de suggestiequote:
Misschien iets van Kate Bush? Dont Push Your Foot On The Heartbrake?quote:Op donderdag 27 november 2008 10:28 schreef Flyingdutchman het volgende:
[..]
Nee Chaka Khan is het niet, maar bedankt voor de suggestie
Nee, het nummer wordt gezongen door een vrouw. Het was dacht ik voor de promo van Cold Case en/of Bones ofzo, afgelopen maandagavond. Er zat dus een tekst in die ging over dat het ze van iemand hield maar dat niet altijd toonde. Lousy omschrijving maar ik ving het van ver ergens op. Heb al op van alles gegoogeld, heb gezocht op verschillende sites maar helaas..quote:Op woensdag 26 november 2008 10:28 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet: Apparat - Hailing From The Edge (promo voor Hotel babylon)?
Nina Kinert - Beast?quote:Op donderdag 27 november 2008 11:44 schreef Challa020 het volgende:
[..]
Nee, het nummer wordt gezongen door een vrouw. Het was dacht ik voor de promo van Cold Case en/of Bones ofzo, afgelopen maandagavond. Er zat dus een tekst in die ging over dat het ze van iemand hield maar dat niet altijd toonde. Lousy omschrijving maar ik ving het van ver ergens op. Heb al op van alles gegoogeld, heb gezocht op verschillende sites maar helaas..
Heel misschien Akcent met Kylie? Wel in een discotheek en een bruine meid enzo, maar geen nederlandse afkomst (toch?)quote:Op donderdag 27 november 2008 15:02 schreef niemandwillem het volgende:
Hallo hallo,
ik ben op zoek naar een een commerciële house videoclip + het bijbehorende nummer ervan. Volgens mij dateert ie uit 2005/2006 en is afkomstig van Nederlandse makelij. Het wordt wel Engels gezongen.
wat ik me ervan kan herinneren is dat in deze clip een knappe donkerharige jongen in een discotheek, tussen de mensen o.a. op de dansvloer heel lang op zoek gaat naar een net zo knap meisje met lang bruin haar. De sfeer is, wat ik me meen te herinneren, vrij donker/schemerig, echt avond/nacht in een discotheek. Ik kan me er verder niet zoveel meer van herinneren. Ik zou heel graag de titel van dit nummer willen weten en graag ook de bijbehorende clip. Ik hoop dat iemand mij kan helpen, het is superbelangrijk voor me!
oja, tis iig géén:
Jan Wayne - Because the night
Tiesto and bt - Love comes again
Armin van Buuren - Shivers
Basshunter
Maj Farah - My Watch
of
Ultrabeat - Pretty green eyes
erg bedankt alvast!!!
groet, Willem
Op de arbeidsvitaminen site, uitzending van vandaag, en dan het 2 uur (11.00-12.00) vanaf 36.10. Verder heb ik er nog geen andere versie van kunnen vinden.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:10 schreef _The_General_ het volgende:
Ik zoek de 3fm Edit van M.I.A. Paper Planes met de extra veel schoten en explosies er in!
Houseplaten 2005 - 2006, ik ken de clip niet en ook niet van de platen die ik hier opnoem, hopelijk zit ie ertussenquote:Op donderdag 27 november 2008 16:06 schreef niemandwillem het volgende:
Hoi bonzai-bart,
nee dat is em ook niet, maar toch bedankt!!
groet, Willem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |