abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 november 2008 @ 19:42:02 #151
148500 OiFromTheStreets
De leugen regeert!
pi_63412836
Laat de politie eens wat vaker langs de stations rijden zodat mijn voor- en achterlichten niet kapot getrapt worden door verveelde kampertjes of Turken. Als mijn licht dan nog kapot gaat, wil ik die boetes wel gaan betalen.
What a wonderful world!
What a wonderful world this is!
pi_63412914
Ach hier doen ze bij ons nooit moeilijk over
Ben laatste tijd 6x zonder licht langs politie gefietst, nooit zeggen ze er iets van..
Laatst 1x zelfs terwijl ze aan het controlleren waren op.. : Fietslichten _!
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_63412918
Ohja maar politie
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
  vrijdag 21 november 2008 @ 20:34:34 #154
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_63414283
Groot gelijk van die juten... Heb de laatste tijd bijna iedere avond als ik naar huis rij een halve hartaanval als er weer een of andere randdebiel uit het niets opduikt zonder licht of reflecterende kleding oid.... Als de straffen voor het omver rijden van dat soort malloten nou nog eens mee zou vallen had ik nog iets van: Ok, moet je zelf weten... Maar als ik zo'n prutser van m'n bumper af moet schrapen ben ik de boeman....
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_63414351
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 20:34 schreef RedDevil085 het volgende:
Groot gelijk van die juten... Heb de laatste tijd bijna iedere avond als ik naar huis rij een halve hartaanval als er weer een of andere randdebiel uit het niets opduikt zonder licht of reflecterende kleding oid.... Als de straffen voor het omver rijden van dat soort malloten nou nog eens mee zou vallen had ik nog iets van: Ok, moet je zelf weten... Maar als ik zo'n prutser van m'n bumper af moet schrapen ben ik de boeman....
Ik heb geen voorlicht, en geen achterlicht, naja ik heb ze wel maar ik doe ze nooit aan
Ik fiets liever in het donker, en ik kijk goed uit wat er voor me allemaal gebeurd, what's the problem?
  vrijdag 21 november 2008 @ 20:59:52 #156
53151 T42
Pinball Wizard
pi_63415061
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 20:36 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Ik heb geen voorlicht, en geen achterlicht, naja ik heb ze wel maar ik doe ze nooit aan
Ik fiets liever in het donker, en ik kijk goed uit wat er voor me allemaal gebeurd, what's the problem?
en achter je dan? ik heb een bullbar liggen die ik wel wil gebruiken tegen fietsers zoals jij
  vrijdag 21 november 2008 @ 23:18:47 #157
179869 Motar
I smack ass like the Revenant!
pi_63419347
[quote]Op vrijdag 21 november 2008 20:59 schreef T42 het volgende:

[..]

en achter je dan? ik heb een bullbar liggen die ik wel wil gebruiken tegen fietsers zoals jij
[/quot

Nou nou wat een agressie
Omdat er ook kale mannen moeten zijn!
pi_63431624
TS, leer eens quoten en Nederlands schrijven, en kom dan maar terug.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  zaterdag 22 november 2008 @ 17:10:27 #159
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_63431660
250 bekeuringen per jaar?

Doe dat maar x 100.000
  zaterdag 22 november 2008 @ 18:18:31 #160
179869 Motar
pi_63433175
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 17:08 schreef Triptamine het volgende:
TS, leer eens quoten en Nederlands schrijven, en kom dan maar terug.
Hey, je begrijpt toch wat er staat?
pi_63434528
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 18:18 schreef Motar het volgende:

[..]

Hey, je begrijpt toch wat er staat?
He, dat kan goed zijn, maar zoveel spelfouten als jij hebt in je TT Stelfouten oke, maar het verkrachten van de Nederlandse taal zoals jij doet is zonde.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  zaterdag 22 november 2008 @ 20:58:43 #162
53151 T42
Pinball Wizard
pi_63437110
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 23:18 schreef Motar het volgende:

Nou nou wat een agressie
jah vooral op boeren weggetjes wil ik wel eens me honkbal knuppel gebruiken om het licht echt stuk te maken
  zondag 23 november 2008 @ 01:21:29 #163
179869 Motar
pi_63441445
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 19:17 schreef Triptamine het volgende:

[..]

He, dat kan goed zijn, maar zoveel spelfouten als jij hebt in je TT Stelfouten oke, maar het verkrachten van de Nederlandse taal zoals jij doet is zonde.
Even onder ons he, als jij er problemen mee hebt dat mensen de nederlandse taal neuken dan zou je misschien eens een demonstratie moeten beginnen tegen alle marokkaantjes en ander tuig die de nederlandse taal echt naar de kloten helpen.

Als je geen mening hebt over de politie of fietsers zonder lampen ben je hier persona non grada!
  zondag 23 november 2008 @ 01:31:39 #164
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_63441593
Ik, als zowel fietser/autorijder baal ervan dat er zoveel fietsers zonder licht rijden. Als het echt donker is, zie je zo'n fietser nauwelijks. Maar o jee, als je er 1 aan rijdt; dan ben ik degeen die het gedaan heeft.

Aan alle fietsers die zonder licht rijden; ga eens in een auto zitten als het donker is en roep dan nog eens dat je als fietser geen licht nodig hebt.

En er is geen excuus; je kunt tegenwoordig losse lampjes gebruiken, dus geen smoesjes meer dat je lichten kapot zijn gegaan/gemaakt. Het is gewoon echt niet leuk. Ik heb een auto van bijna 1400 kilo, met stalen bullbar; als ik een onverlichte fietser plotseling voor mijn auto krijg, heeft deze geen schijn van kans. En dat is dan niet omdat ik dat zo leuk vind, maar omdat ze gewoonweg niet zichtbaar zijn; een keus die zij maken, maar waar ik de rest van mijn leven een kut gevoel aan overhou als ik er 1 plat heb gereden.........

Hoe zouden de fietsers het vinden als ik zonder verlichting in het donker rond ging rijden en me ook nog eens aan geen regels hield.....
  zondag 23 november 2008 @ 02:41:12 #165
179869 Motar
pi_63442202
quote:
Op zondag 23 november 2008 01:31 schreef childintime het volgende:
Ik, als zowel fietser/autorijder baal ervan dat er zoveel fietsers zonder licht rijden. Als het echt donker is, zie je zo'n fietser nauwelijks. Maar o jee, als je er 1 aan rijdt; dan ben ik degeen die het gedaan heeft.

Aan alle fietsers die zonder licht rijden; ga eens in een auto zitten als het donker is en roep dan nog eens dat je als fietser geen licht nodig hebt.

En er is geen excuus; je kunt tegenwoordig losse lampjes gebruiken, dus geen smoesjes meer dat je lichten kapot zijn gegaan/gemaakt. Het is gewoon echt niet leuk. Ik heb een auto van bijna 1400 kilo, met stalen bullbar; als ik een onverlichte fietser plotseling voor mijn auto krijg, heeft deze geen schijn van kans. En dat is dan niet omdat ik dat zo leuk vind, maar omdat ze gewoonweg niet zichtbaar zijn; een keus die zij maken, maar waar ik de rest van mijn leven een kut gevoel aan overhou als ik er 1 plat heb gereden.........

Hoe zouden de fietsers het vinden als ik zonder verlichting in het donker rond ging rijden en me ook nog eens aan geen regels hield.....
Bedankt, eindelijk een oprecht weglezende mening.
  zondag 23 november 2008 @ 11:02:11 #166
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_63444289
quote:
Op maandag 17 november 2008 20:12 schreef Motar het volgende:

Kijk itotje, ik fiets zelf nogmaals niet, gewoon beetje lullig voor de fietsers
Nee.
  zondag 23 november 2008 @ 11:03:02 #167
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_63444297
quote:
Op zondag 23 november 2008 01:21 schreef Motar het volgende:

Als je geen mening hebt over de politie of fietsers zonder lampen ben je hier persona non grada!
Grata.
  zondag 23 november 2008 @ 11:03:33 #168
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_63444301
Samenvatting: Licht aan, niet zeuren, verlichtingsacties van politie zijn prima.
  zondag 23 november 2008 @ 12:24:53 #169
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63445877
quote:
Op zondag 23 november 2008 11:03 schreef JDude het volgende:
Samenvatting: Licht aan, niet zeuren, verlichtingsacties van politie zijn prima.
Opgelost slotje?
0 topics op naam. 14.gif
  zondag 23 november 2008 @ 12:27:45 #170
53151 T42
Pinball Wizard
pi_63445964
quote:
Op zondag 23 november 2008 12:24 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Opgelost slotje?
lock and load baby
  zondag 23 november 2008 @ 12:37:46 #171
199787 Schatgraver
The Ice Cream Man
pi_63446261
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 19:42 schreef OiFromTheStreets het volgende:
Laat de politie eens wat vaker langs de stations rijden zodat mijn voor- en achterlichten niet kapot getrapt worden door verveelde kampertjes of Turken. Als mijn licht dan nog kapot gaat, wil ik die boetes wel gaan betalen.
Haha
I'm down for you so ride with me
My enemies your enemies
Cause you ain't never had a friend like me
pi_63450383
Je kunt het nu wel vervelend vinden dat de politie controleerd of je licht brand,maar hoe verveld denk jezelf dat zo'n het agent het moet vinden als hij je ouders moet gaan vertellen dat je niet meer thuis komt omdat je geen licht op je fiets had en daardoor door een auto bent doodgereden.

p.s. losse lampjes zijn tegenwoordig voor weinig te koop (d.w.z. minder dan de prijs van een bekeuring)
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_63450837
quote:
Op zondag 23 november 2008 01:31 schreef childintime het volgende:

Sorry hoor, maar waar ik fiets is het altijd donker (Weinig lantaarnpalen enzo ) Dus als er een auto aankomt zie ik dat al vanaf 50, 60m.. En dan hoef ik ook eigenlijk alleen maar op het fietspad naast de weg te fietsen dus ook al zou ik die auto niet zien maakt et ook niet uit
  zondag 23 november 2008 @ 15:10:18 #174
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63450851
quote:
Op zondag 23 november 2008 12:27 schreef T42 het volgende:

[..]

lock and load baby
0 topics op naam. 14.gif
pi_63469712
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 19:45 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ben laatste tijd 6x zonder licht langs politie gefietst, nooit zeggen ze er iets van..
Laatst 1x zelfs terwijl ze aan het controlleren waren op.. : Fietslichten _!
Zie je wel dat je zonder licht niet opvalt
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_63469774
Of koop een fatsoenlijke fiets waar je met een druk op de knop het licht aan doet.. voor en achter.
Geen achterlijke zwaardertrappende dynamo's meer..
pi_63469927
Ik hoop dat al die minkukels die te lamlendig zijn om een lampie van 1.95 euri te kopen vandaag of morgen van hun sokken worden gereden.
pi_63470078
quote:
Op maandag 24 november 2008 08:47 schreef PDOA het volgende:
Ik hoop dat al die minkukels die te lamlendig zijn om een lampie van 1.95 euri te kopen vandaag of morgen van hun sokken worden gereden.
Ik hoop alleen dat ik niet die automobilist ben... zonde van m'n auto...
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
  maandag 24 november 2008 @ 09:59:08 #179
106045 hanskepanske
In Hans we trust
pi_63471098
Die agenten staan daar hun werk te doen, namelijk; het waarborgen van de verkeersveiligheid. Dat al die sloebers nou te beroerd zijn om hun zaakjes op orde te hebben .

Onterechte klacht imo.
===
Blasphemy is bliss
===
  maandag 24 november 2008 @ 10:18:59 #180
53151 T42
Pinball Wizard
pi_63471539
quote:
Op maandag 24 november 2008 08:47 schreef PDOA het volgende:
en dan mag jij 400uur taakstraf uit voeren omdat de foute fietser heilig was
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 19:42 schreef OiFromTheStreets het volgende:
koop losse lampjes! (¤ 1,95) kun je op je jas dragen, kunne ze er niet meer afgetrapt worden...
http://www.losselampjesmogenook.nl/
quote:
De regels
Vanaf 1 november 2008 zijn er nieuwe regels voor fietsverlichting. Naast vast licht op je fiets mogen losse lampjes nu ook!

Wat zijn de regels voor losse lampjes?
Ze mogen alleen op het bovenlichaam. Dus niet op je hoofd, armen of benen.
Je mag ze bevestigen aan je kleding of op je tas.
Ze moeten goed zichtbaar zijn. Er mag dus niets voor of overheen hangen.
Ze moeten recht vooruit en recht achteruit schijnen. En niet teveel bewegen.
Wit of geel licht voor, rood licht achter.
De lampen mogen niet knipperen.

Wat zijn de regels voor vaste verlichting?
Wit of geel licht voor, rood licht achter.
De lampen moeten recht vooruit en recht achteruit schijnen.
De lampen mogen niet knipperen.

Ook reflectie is verplicht
Een rode reflector op de achterkant van de fiets
Gele reflectoren op de trappers
Reflectie (wit of geel) op de wielen of de banden

Wanneer moeten je lichten aan?
Als het donker is.
Bij slecht zicht overdag (bijvoorbeeld bij mist).

Wanneer krijg je zeker een boete?
Rijden zonder voor- en/of achterlicht.
Kosten: minimaal twintig euro.
Rijden zonder reflectie op de achterkant van je fiets, de trappers of de wielen. Kosten: minimaal twintig euro.

Heeft je licht een afwijkende kleur, knippert het of draag je het op een verkeerde plek? Dan overtreed je de regels. Misschien kom je eraf met een waarschuwing, maar je kunt er ook een boete voor krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')