De beurs blijft nog wel even dalen, dus ik denk dat je een behoorlijk grote kans op winst hebt als je turbo's short koopt.quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:55 schreef Lemans24 het volgende:
BAM blijft ook maar dalen en die heb ik niet verkocht...
Eigenlijk MOET ik dat nu gewoon compenseren met turbo shorts, die zijn alleen wel duur geworden!
Ik heb ook maar gebruik gemaakt van die kleine opleving net. Ik ben klaar voor de daling naar 230quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:23 schreef SjonLok het volgende:
[..]
De beurs blijft nog wel even dalen, dus ik denk dat je een behoorlijk grote kans op winst hebt als je turbo's short koopt.
By far het meest verhandelde aandeel, nee.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:39 schreef Mendeljev het volgende:
Is Fortis onderhand niet meer midkapwaardig?
Me dunkt dat er genoeg mensen geroepen hebben dat het nog veel erger zou worden. Eigen risico natuurlijk. Ik blijf bij mijn stelling dat het me verstandig lijkt om tot de lente uit de handel te blijven, tenzij je het geld zou kunnen missen en daarom de risico's aandurft.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:15 schreef sitting_elfling het volgende:
Hihaho, ik bevind me eens een 1.5 dag niet in dit topic en we besluiten maar weer eens om te dalen.
Net ff alles bijgelezen in deze topics, toch jammer dat er zo veel verlies wordt geleden op aandelen hier.
Ik zei vorige maand dat we in november door de 200 zouden zakken, dat wordt krap, maar wie weet.quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:04 schreef Lemans24 het volgende:
Het absolute dieptepunt van het jaar was 231,50.
Ik zei zelf ook dat we de bodem nog niet gezien hadden en ben dus zelf al een poosje uit de aandelen. Al gaan de aandelen nu wel richting koopwaardig. De mensen die hier aandelen kopen kijken te veel naar per dag verschillen, of ze willen meeliften op kleine rallies van die aandelen, maar dan zou je eventueel ook turbo's kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:23 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Me dunkt dat er genoeg mensen geroepen hebben dat het nog veel erger zou worden. Eigen risico natuurlijk. Ik blijf bij mijn stelling dat het me verstandig lijkt om tot de lente uit de handel te blijven, tenzij je het geld zou kunnen missen en daarom de risico's aandurft.
Gaat anders redelijk omhoog momenteel...quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:02 schreef At-EZ het volgende:
Hmmz, AEX wordt constant. Geen stijgingen of dalingen tot nu toe.
Dan zouden redelijk wat bedrijven moeten omvallen. Turbo's wordt je gewoon uitgestopt als de koers te ver daalt.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:40 schreef Lemans24 het volgende:
Veel aandelen zijn op dit moment natuurlijk net zo risky als turbo's op de indexen, valuta's en grondstoffen, gezien het feit dat je over het algemeen meer geld in aandelen steekt.
Overigens heb ik mijn paar lullige aandeeltjes alleen voor de lol. Echt investeren doe ik ook pas eind volgend jaar, mocht ik dan wat geld over hebben.
Auw...quote:
Fortis een rem? Die zooi is niks meer waard qua weging. Hooguit een paar tienden er af als Fortis omlaag of omhoog knalt.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:56 schreef Lemans24 het volgende:
We gaan toch niet net NU een rally krijgen? Alleen omdat de cijfers van HP meevallen...
Fortis is overigens wel een rem op de AEX. Als die handel weer vrij komt, veranderd de index meteen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |