Market order. Aandeel wordt direct verkocht/gekocht, ongeacht welke prijs je tegenover stelt.quote:Op maandag 17 november 2008 20:56 schreef M.Melandri het volgende:
Vanmiddag stond er ook een tijd MTK status bij het aandeel Aegon wat houd dat in?
MKT als in market, ze laten de markt bepalenquote:Op maandag 17 november 2008 20:56 schreef M.Melandri het volgende:
Vanmiddag stond er ook een tijd MTK status bij het aandeel Aegon wat houd dat in?
Ik zie ook heel vaak 99999,9999 staan bij aandelenquote:Op maandag 17 november 2008 21:16 schreef At-EZ het volgende:
[..]
Market order. Aandeel wordt direct verkocht/gekocht, ongeacht welke prijs je tegenover stelt.
Wat ik me weer afvraag: bij 100k aandelen worden er totaal door anderen 50k op bestens order gekocht voor 3 euro. Stel ik een limit order in, dat er pas bij 2 euro aandelen gekocht mogen worden. Krijg ik die andere 50k dan? Het zal wel niet...
Dat de handel stil ligt omdat de trend te snel wijzigtquote:Op maandag 17 november 2008 20:56 schreef M.Melandri het volgende:
Je dagwinst? w000000000tquote:
En aan de grafiek te zien, "slechts" 1 PPT ingreepquote:Op maandag 17 november 2008 22:24 schreef ItaloDancer het volgende:
Oh leuk slot weer op Wall Street.
Dat dus (duurt 2 minuten). Of omdat de markt nog niet open is of omdat de slotveiling bezig is of omdat de handel is stilgelegd (voor een langere periode).quote:Op maandag 17 november 2008 22:19 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Dat de handel stil ligt omdat de trend te snel wijzigt
Het volume van Aegon op het laatstquote:
In de VS staan een paar grote autofabrikanten op omvallen. De voornaamste is General Motors, waar meer dan 100.000 mensen werken. Verder gaat de grootste bank van de VS (Citi) 50.000 banen kwijt proberen te raken.quote:Op maandag 17 november 2008 22:51 schreef M.Melandri het volgende:
BAM staat overigens ook wel aantrekkelijk laag, aangezien ze toch wel veel opdrachten hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |