abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63291668

Wie loopt waar stage:
Yesse -> Duaal studente bij reclame bureau, management assistente / manusje van alles
Leinonlein -> Afstudeerstage in Barcelona bij online verhuurbedrijf van vakantie appartementen Barcelona, afstudeerproject website usability en zoekmachine marketing.
Goover --> Afstudeerstage bij een technisch bedrijf in Leiden en studeert HBO Elektrotechniek
Californium --> Afstudeerstage op Universiteit van Edinburgh van 1 september 2008 tot eind juni 2009
Makkie88 --> Afstudeerstage Loopt stage bij het systeembeheer op een school voor voortgezet onderwijs
MvdZ --> Meewerkstage Loopt stage bij NN Netherlands (produceren rollen/lagers voor o.a. auto's) Opdr: flexibilisering van de kwaliteitsrapportage.
Litso --> Loopt stage bij BliXem in Nijmegen als webdesigner/developer voor de opleiding Communicatie Multimedia Design in Arnhem.
PieterBas -> Afstudeerstage bij een multinational om de hoek
Vencodark -> Loopt stage bij Arduin in Yerseke voor de opleiding HBO Social Work in Vlissingen. Van 1 september 2008 tot 1 juni 2009.
Battlefan --> Loopt stage bij Lantech in Amersfoort, verveeld zich op de servicedesk aldaar voor de opleiding MBO ICT
jslavenburg --> Loopt stage bij de IT Brug te Rotterdam, opleiding ICT-Beheerder
Mr.G --> Onderzoeksstage bij de VNG in Den haag naar de aansluiting van ROC's op de arbeidsmarkt.
Puala --> Loopt stage bij Bever Automatisering, opleiding ICT-Beheerder
PteV --> Loopt stage bij een multinational op het gebied van chemicaliėn, van sept. 2008 t/m januari 2009
SMutzskii --> Loopt stage bij Inther in Venray voor de opleiding Informatica.

Wie loopt geen stage, maar komt toch iedere keer weer langs:
mash_ --> stage afgelopen maar vind het wel gezellig hier.
Bravebart -> Verveelde zich en vond z'n hoop in de SC;
KaheemSaid -> Het breekt zijn vrije tijd zo mooi;
Bootje84 --> Deed een afstudeerstage, Werkt nu bij Exact Software als Internal Customer Support Professional; (studie loopt wat vertraging op);
HostiMeister -> Liep stage op de RU, komt af en toen weer eens binnenvallen;
Luctor.et.Emergo -> Werkt nu full-time aan den overkant;
ReMcOrE -> Werkt nu full-time op een accountantskantoor;
Jipje -> Vind het hier gewoon te gezellig om weg te blijven... ;
NicoMart -> Heeft op zijn werk ook niets beters te doen.
G.Fawkes --> Afgestudeerd en aan het werk bij grote ICT dienstverlener, onderzoek naar verbetering dienstverleningstrajecten
Piles --> Liep stage op de financiele afdeling van een woningcooperatie tot eind juni. En was daarna niet meer weg te slaan hier...
Milou__ --> Liep stage bij een regio dagblad op de commercie afdeling en komt af en toe langs
Cuegirllie --> Stage net afgerond en werkt nu vooral bij Defensie

Handige linkjes
Historie Stage SC-topics (met dank aan Piles...)
Uitleg over cupmaten (met dank aan Yesse...)
Beste Stage SC topic ever (met dank aan Bootje...)
Vrij om aan te vullen

Let op!
Dit is geen spam slowchat, graag je aan de regels houden! Hou het netjes en rustig, maak er geen wedstrijd van om z.s.m het topic vol te pompen!!
De OP is hier te vinden. Wil je erbij voeg jezelf dan toe in de OP

Afkomstig van FOK!wiki NL, de Vrije Encyclopedie. "http://wiki.fok.nl/index.php/StageSC"

maandag 17 november 2008 @ 16:19:01 #2
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_63291707
PILES IS BACK BITCH!
Ofzo .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_63291714
quote:
Op maandag 17 november 2008 16:16 schreef Piles het volgende:
Hm, zal ik het volgende topic nou terugkomen of niet. Lastig.

Wat een timing ook weer
piles
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_63291752
quote:
Op maandag 17 november 2008 16:18 schreef Houniet het volgende:
Kut dat was een slotje.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_63291781
quote:
Op maandag 17 november 2008 16:19 schreef Houniet het volgende:
PILES IS BACK BITCH!
Ofzo .
Ben ook zo weer weg denk ik, zoveel is hier niet te doen
pi_63291924
Hmm, ipv erwtensoep kan ik ook pannenkoeken bakken natuurlijk
* gaat weer opzoek
pi_63291955
Naja, pannenkoeken met 1 ei, moet lukken
Wordt tijd dat ik boodschappen ga doen geloof ik
pi_63292289
1 ei is niet zo veel

Bah, in de wachtrij omdat ik een probleem heb met mijn laptop. zit er nu al 8 minuten in
pi_63292339
quote:
Op maandag 17 november 2008 16:35 schreef Puala het volgende:
1 ei is niet zo veel
Ik weet het, maar nu wil ik pannenkoeken ook
En het is niet zo dat ik even naar de winkel ga vanaf hier
quote:
Bah, in de wachtrij omdat ik een probleem heb met mijn laptop. zit er nu al 8 minuten in
Altijd fijn
Ik mail wel gewoon
pi_63292650
quote:
Op maandag 17 november 2008 16:16 schreef Californium het volgende:
druk druk druk.....en experiment mislukt
vervelend

Die andere was dus al dicht
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_63292826
quote:
Op maandag 17 november 2008 16:25 schreef Piles het volgende:
Naja, pannenkoeken met 1 ei, moet lukken
Wordt tijd dat ik boodschappen ga doen geloof ik
pi_63292902
pi_63293224
Geen idee wat ik vandaag ga eten, dadelijk na de winkel...
  maandag 17 november 2008 @ 17:11:49 #14
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_63293253
quote:
Op maandag 17 november 2008 16:35 schreef Puala het volgende:
1 ei is niet zo veel

IT-er hier. que pasa?
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_63293278
Mijne ook stuk trouwens
pi_63293444
quote:
Op maandag 17 november 2008 16:37 schreef Piles het volgende:

[..]

Ik weet het, maar nu wil ik pannenkoeken ook
En het is niet zo dat ik even naar de winkel ga vanaf hier
[..]

Altijd fijn
Ik mail wel gewoon
heb ik de vorige keer gedaan, 16 dagen later reactie. verwacht toch wel dat het zo sneller gaat. en je kan bozer doen aan de telefoon, das nog een voordeel.
pi_63293470
quote:
Op maandag 17 november 2008 17:11 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

IT-er hier. que pasa?
- het beeldscherm valt regelmatig zwart uit. Er staat dan rechts dat het een driverprobleem is geweest en dat het verholpen is. 10 min later heb ik weer zwart beeld. Ik heb al gekeken voor de laatste driver update, deze staan er allemaal al op..

- mijn boxen doen apart. Als ik itunes opstart doen de boxen het 5/10 keer niet. Ik moet dan itunes afsluiten, opnieuw opstarten en dan doet het geluid het meestal weer. Soms moet ik ook nog een keer opstarten. Soms kan ik itunes ook niet meer starten. Dan sluit ik vaak via taakbeheer alles van itunes af, maar zelfs dan start itunes niet meer opnieuw op..

- mijn laptop loopt vast. Dan staat de muis stil, kan ik niet meer met alt+tab naar een ander scherm toe. Muziek doet het in het begin nog wel, maar na een 20 sec. stopt ook dat er mee. Hij kan zo gerust een half uur blijven staan (heb ik geprobeerd ook) maar er verandert dan niets. De enige oplossing is opnieuw opstarten..

pi_63293487
quote:
Op maandag 17 november 2008 17:10 schreef HostiMeister het volgende:
Geen idee wat ik vandaag ga eten, dadelijk na de winkel...
pizza of worteltjes.. ik moet nog kiezen
pi_63293749
Goedenavond

SPIERPIJN!
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_63293959
quote:
Op maandag 17 november 2008 17:21 schreef Puala het volgende:

[..]

pizza of worteltjes.. ik moet nog kiezen
Ik weet het al, ik ga een lasagne maken
pi_63293974
quote:
Op maandag 17 november 2008 17:40 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ik weet het al, ik ga een lasagne maken
ik worteltjes, er is voor mij beslist
pi_63293977
Hmm.. ik zit met een dilemma..

De eigenaren van het huisje wat ik echt leuk vind, willen niet verder zakken. Ik wil heel graag de keuken en de badkamer aanpakken om het echt to mijn eigen paleisje te make. Het probleem is alleen dat ik de vraagprijs niet laag genoeg kan krijgen om dit ook mogelijk te maken. Over een paar maanden zit er wel een financiele injectie aan te komen.

Met de hyptheek ik die ik nu kan krijgen, kan ik de boel goed inrichten en ik kan het best wel een paar maanden uithouden met deze keuken en badkamer en die kan ik daarna dus nog wel aanpakken..

Verder is de buurt ideaal.. Dicht bij vrienden, niet tever van familie en vlakbij de metro die mijn reistijd naar mijn werk halveert..

hebben jullie nog goedbedoelde adviezen?
pi_63294049
Nou nico, klinkt zoals je het schrijft al als een done deal
Jammer dat je het niet meteen zo kunt inrichten als je wil, maar de manier waarop hoe het nu klinkt is alsof je al besloten hebt om de keuken en badkamer wat later aan te pakken, en als je dit uiteindelijk ook doet moet het geen probleem zijn toch?
Huis is mooi, alleen nog een beetje werk, locatie is goed en je kan het betalen, mooi toch?
pi_63294099
Nico, ik zou het doen. Het is wat je zoekt op een plek waar je het zoekt. Je hebt al eerder gezegd dat het erg moeilijk was om daar iets te vinden.. dus waarom zou je deze kans laten schieten?

Misschien dat je evt. met wat leningen bij je ouders het wel rond kunt krijgen tijdelijk. Alleen moet je dit natuurlijk wel zelf willen..
pi_63294217
quote:
Op maandag 17 november 2008 17:44 schreef HostiMeister het volgende:
Nou nico, klinkt zoals je het schrijft al als een done deal
Jammer dat je het niet meteen zo kunt inrichten als je wil, maar de manier waarop hoe het nu klinkt is alsof je al besloten hebt om de keuken en badkamer wat later aan te pakken, en als je dit uiteindelijk ook doet moet het geen probleem zijn toch?
Huis is mooi, alleen nog een beetje werk, locatie is goed en je kan het betalen, mooi toch?
quote:
Op maandag 17 november 2008 17:46 schreef Puala het volgende:
Nico, ik zou het doen. Het is wat je zoekt op een plek waar je het zoekt. Je hebt al eerder gezegd dat het erg moeilijk was om daar iets te vinden.. dus waarom zou je deze kans laten schieten?

Misschien dat je evt. met wat leningen bij je ouders het wel rond kunt krijgen tijdelijk. Alleen moet je dit natuurlijk wel zelf willen..
hmm.. stiekem ben ik het ook wel met jullie eens. Nu wat lenen bij mijn ouders zit er nu niet in, anders was het wel duidelijk geweest.

Probleem is dat ik gewoon graag uit huis wil en dat ik geen beslissigen maak gebaseerd op die mening, maar jullie zijn het dus met mij eens, dus dan moet ik het eigenlijk ook maar doen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')