quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
failquote:Op maandag 17 november 2008 14:30 schreef Florian_ het volgende:
fuck, judge judy is heel iemand andersTenminste, als ik zo kijk op google is het niet die van sexcourt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HOE GAAT HET MET JE SNEE/GAT? WHAHAquote:Op maandag 17 november 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
Goedemorgen!
de vegan streaker?quote:Op maandag 17 november 2008 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou het was me het dagje wel.
O.a. uitvallende lesuren, dubbelgeboekte leslokalen, een heuse streaker door de school heenen de buschauffeur die ff de weg kwijt was...
En nu heb ik hoofdpijn.
Neen, het ging iets te snel om het goed te kunnen zienquote:
Gaat het een beetje lees net je topicquote:
Watskeburt met je hoofd?quote:Op maandag 17 november 2008 14:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wel goed hoorde zwelling lijkt minder te worden dus.
En oohja sorry, middag, ik zie het!
haha, florian ist dabeiquote:Op maandag 17 november 2008 14:40 schreef Silentalarm het volgende:
haha, in me google ads staat:
95% faalt!
is 24 leuk? ik heb het eigenlijk noot gekeken. Waar gaat het over? Anders ga ik even downloaden ofzo?quote:Op maandag 17 november 2008 14:40 schreef BobbyB het volgende:30 November komt 24: Redemption op RTL 5 maar behalve Jack Bauer zijn er helemaal geen figuren uit de serie die mee doen
Geen eens Chloe GVD
Oh nou laat dan maarquote:Op maandag 17 november 2008 14:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Auw.. (Incl. pic)
Maar het is nu meer een Allure_ reltopic
Oh, ik vind het een geweldige serie. Ben alle seizoenen weer aan het kijken om straks weer fris met seizoen 7 te beginnen. Het is wel een erg frustrerende en verslavende serie, dat wel. Maar je moet er wel van houden.quote:Op maandag 17 november 2008 14:41 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
is 24 leuk? ik heb het eigenlijk noot gekeken. Waar gaat het over? Anders ga ik even downloaden ofzo?
Op hun tanden...quote:
sackboy niet,quote:Op maandag 17 november 2008 14:55 schreef BobbyB het volgende:
Vind het trouwens een beetje overdreven dat Sackboy zoveel aandacht krijgt op de FP.
*Meldt, een mijter is ook goedquote:Op maandag 17 november 2008 14:57 schreef Florian_ het volgende:
BobbyB maak is even een Freud met kerstmuts voor mij
Oohja? PICSquote:Op maandag 17 november 2008 14:38 schreef Gupje het volgende:
[..]
Gaat het een beetje lees net je topicJe krijgt trouwens wel op de zelfde plek als mij een litteken
![]()
quote:Op maandag 17 november 2008 14:57 schreef Florian_ het volgende:
BobbyB maak is even een Freud met kerstmuts voor mij
Rolladequote:Op maandag 17 november 2008 15:12 schreef dagdag het volgende:
wtf willen ze vuurwerk gaan verbieden omdat het zielig is voor de dieren
ja beste mensen de dieren die ze 6 dagen eerder met kerst opaten
quote:
Zo boeiend is ie nou ook weer nietquote:
ze moeten dieren verbieden omdat die op straat schijtenquote:Op maandag 17 november 2008 15:12 schreef dagdag het volgende:
wtf willen ze vuurwerk gaan verbieden omdat het zielig is voor de dieren
ja mensen de dieren die ze 6 dagen eerder met kerst opaten
quote:Op maandag 17 november 2008 15:15 schreef dagdag het volgende:
dit jaar 25 stadionfakkels
en wat vuurwerk uit belgie
en uit italie rookroindo
Dat doen mijn cavia's nooitquote:Op maandag 17 november 2008 15:14 schreef Devvie het volgende:
[..]
ze moeten dieren verbieden omdat die op straat schijten![]()
![]()
Lawinepijlen/4" TI Salutes FTW
Je proefde de licht sarcastische ondertoon nietquote:Op maandag 17 november 2008 15:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Zo boeiend is ie nou ook weer niet
Heul geen reden tot sarcasmequote:Op maandag 17 november 2008 15:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je proefde de licht sarcastische ondertoon niet?
Maar cavia's zijn lievvquote:Op maandag 17 november 2008 15:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat doen mijn cavia's nooit
...
![]()
quote:Op maandag 17 november 2008 15:26 schreef Devvie het volgende:
[..]
Maar cavia's zijn lievv
en honden niet
en poezels soms (als ze nog mini-poezels zijn)
en daarna niet meer
Sorry, ik mag niet teveel toe gaan geven op mijn standpuntenquote:Op maandag 17 november 2008 15:28 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
![]()
Mijn hond is cool. Maar dat ligt er waarschijnlijk aan dat dat beest niet veel groter is als een cavia
quote:Op maandag 17 november 2008 15:29 schreef Devvie het volgende:
[..]
Sorry, ik mag niet teveel toe gaan geven op mijn standpunten
Mijn cavia's zijn wolven in schaapsklerenquote:Op maandag 17 november 2008 15:26 schreef Devvie het volgende:
[..]
Maar cavia's zijn lievv
en honden niet
en poezels soms (als ze nog mini-poezels zijn)
en daarna niet meer
Wat voor een ras?quote:Op maandag 17 november 2008 15:28 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
![]()
Mijn hond is cool. Maar dat ligt er waarschijnlijk aan dat dat beest niet veel groter is als een cavia
linker=jordeeeh?quote:Op maandag 17 november 2008 15:30 schreef afcajos het volgende:
Wat liep er nou weer rond in de disco zaterdag
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaaaaast wat doe je met mijn fotoquote:Op maandag 17 november 2008 15:30 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 november 2008 15:32 schreef Devvie het volgende:
[..]
linker=jordeeeh?Nou zeg.. niet zo complimenteusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Dat shirt!quote:Op maandag 17 november 2008 15:30 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 november 2008 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou zeg.. niet zo complimenteus
Een dwergsnauzerquote:Op maandag 17 november 2008 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat voor een ras?
Zo'n westy?
quote:
Jawel, maar ik doe gewoon meequote:Op maandag 17 november 2008 15:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je proefde de licht sarcastische ondertoon niet?
Whehehehhehehquote:
Wie staat er naast je met zo'n plofkop?quote:Op maandag 17 november 2008 15:37 schreef afcajos het volgende:
Ik vind mijzelf ook terug op de foto
[ afbeelding ]
Ik was die avond doorweekt omdat een kankerlijer bier over mij liet vallen
Zo een met een baard en een snor?quote:
Tijd om de OP eens aan te passen....quote:Op maandag 17 november 2008 15:37 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
Geen ideequote:Op maandag 17 november 2008 15:38 schreef Devvie het volgende:
[..]
Wie staat er naast je met zo'n plofkop?
jaaquote:Op maandag 17 november 2008 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo een met een baard en een snor?![]()
Ik kan er niets aan doen, maar nu moet ik aan Remlof denken en dat is NB's schuld...quote:
Kun jij mijn ava ook even opvrolijken met een muts?quote:Op maandag 17 november 2008 15:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tijd om de OP eens aan te passen....
Remlof?quote:Op maandag 17 november 2008 15:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen, maar nu moet ik aan Remlof denken en dat is NB's schuld...
'Ooooh jos, ga je nog naar chez dit weekend, ah toe ah toe ah toehoeeeequote:Op maandag 17 november 2008 15:37 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
Zwarte beestjes zijn leukquote:Op maandag 17 november 2008 15:41 schreef Silentalarm het volgende:
zo een:
[ afbeelding ]
Alleen mijnes is helemaal zwart. NEGER!
Ik ben nou eenmaal populairquote:Op maandag 17 november 2008 15:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
'Ooooh jos, ga je nog naar chez dit weekend, ah toe ah toe ah toehoeeee?'
woo. dat gaat wel heel ver.quote:Op maandag 17 november 2008 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zwarte beestjes zijn leuk![]()
Ik ging helemaal naar Groningen voor die cavia, omdat ik een zwarte wilde..
Even voor de duidelijkheid: ik woonde toen in de prov. Utrecht![]()
![]()
quote:Op maandag 17 november 2008 15:51 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
maar je had toch alleen haar op je tanden?
Mijn cavia had de naam Achmed dus de jouwe is allang dood daar.quote:Op maandag 17 november 2008 15:52 schreef Florian_ het volgende:
Mijn cavia was de hipste baas ever. Ik wed dat hij nu führer is in de caviahemel
De ballen worden door jou gedaan dus me tandenquote:Op maandag 17 november 2008 15:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dus welke van de 2 plaatsen heb je laten knippen?
Donald > Achmedquote:Op maandag 17 november 2008 15:53 schreef Gupje het volgende:
[..]
Mijn cavia had de naam Achmed dus de jouwe is allang dood.
Hahahahaha!quote:Op maandag 17 november 2008 15:52 schreef Florian_ het volgende:
Mijn cavia was de hipste baas ever. Ik wed dat hij nu führer is in de caviahemel
Mijne ook niet, tanden waren over z'n tong heen gegroeidquote:Op maandag 17 november 2008 15:56 schreef Gupje het volgende:
[..]
De mijne was een terreur cavia want hij heeft zelfmoord gepleegd, hij vrat niet meer.
Mijnes was een doerak, want hij was weggelopenquote:Op maandag 17 november 2008 15:56 schreef Gupje het volgende:
[..]
De mijne was een terreur cavia want hij heeft zelfmoord gedaan, hij vrat niet meer.
nu denk ik aan die kk achmedpopquote:Op maandag 17 november 2008 15:53 schreef Gupje het volgende:
[..]
Mijn cavia had de naam Achmed dus de jouwe is allang dood daar.
Silent!quote:Op maandag 17 november 2008 15:58 schreef Devvie het volgende:
[..]
nu denk ik aan die kk achmedpopdankje
Als we het zo gaan doen:quote:Op maandag 17 november 2008 15:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pluisje>Spike>Donald>Achmed
Maar dat was geen cavia
quote:
Oh, maar ze heeft wel een stamboom...quote:
Doe niet zo stoer jij hebt ook wel traumatische ervaring met een huisdierquote:Op maandag 17 november 2008 16:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Jonge, flikker op met die kutcavia's enzo.
quote:Op maandag 17 november 2008 15:52 schreef Florian_ het volgende:
Kreeg je ook alle jonkies mee?quote:Op maandag 17 november 2008 16:02 schreef Florian_ het volgende:
Mijn cavia is zelfs een keer op sexvakantie geweest
Verre familie van ons heeft zo'n buitenhok met 20 cavia's, en ze vonden die van mij baas. Toen is hij daar 2 weken geweest om al die chickies even flink door te smeren
quote:Op maandag 17 november 2008 15:59 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Als we het zo gaan doen:
Dipper>Pluisje>Spike>Donald>AchmedLeeft dipper nog dan? Want dan mag ie er niet in hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
20...quote:Op maandag 17 november 2008 16:02 schreef Florian_ het volgende:
Verre familie van ons heeft zo'n buitenhok met 20 cavia's, en ze vonden die van mij baas. Toen is hij daar 2 weken geweest om al die chickies even flink door te smeren
quote:Op maandag 17 november 2008 16:02 schreef Florian_ het volgende:
Ik kan niet echt met animated gifjes werkenquote:Op maandag 17 november 2008 15:43 schreef Devvie het volgende:
[..]
Kun jij mijn ava ook even opvrolijken met een muts?of niet soms?
De mijne dan?quote:Op maandag 17 november 2008 16:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kan niet echt met animated gifjes werken
Schuurpapier als wc papierquote:
Ja die leeft nog. Kut dat is dan weer stom. Ik had nog wel 3 katten, die zijn alle 3 deaud. Mogen die wel?quote:Op maandag 17 november 2008 16:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Leeft dipper nog dan? Want dan mag ie er niet in hoor
Nee manquote:
schadequote:Op maandag 17 november 2008 16:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kan niet echt met animated gifjes werken
Daar gaat het heul niet om!quote:Op maandag 17 november 2008 16:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Schuurpapier als wc papier
Jawel hoor, vooruitquote:Op maandag 17 november 2008 16:06 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ja die leeft nog. Kut dat is dan weer stom. Ik had nog wel 3 katten, die zijn alle 3 deaud. Mogen die wel?![]()
Ik zou ook supervrolijk zijn...quote:Op maandag 17 november 2008 16:06 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nee man![]()
En hij was wel supervrolijk toen ie terugkwam jaVet veel piepen enzo. Hij was natuurlijk dag en nacht aangerand door al die gruizige caviawijven dus hij had eindelijk weer rust na die 2 weken
Oh...quote:
quote:Op maandag 17 november 2008 16:06 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nee man![]()
En hij was wel supervrolijk toen ie terugkwam jaVet veel piepen enzo. Hij was natuurlijk dag en nacht aangerand door al die gruizige caviawijven dus hij had eindelijk weer rust na die 2 weken
Je hebt toch een kutplaatjequote:Op maandag 17 november 2008 16:07 schreef Devvie het volgende:
[..]
schadedan zoek ik wel even verder
Whehe ja, ik ook!quote:Op maandag 17 november 2008 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou ook supervrolijk zijn...
Nee nee nee, zo doe je het verkeerd.quote:Op maandag 17 november 2008 16:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
YEAH
Rakker>Maxi>Panda>Pluisje>Spike>Donald>Achmed
Gatverredammequote:
Ik vind Sjors een coole naam voor een schildpadquote:Op maandag 17 november 2008 16:12 schreef Florian_ het volgende:
Mijn waterschildpad, Sjors, was ook een echte gangster trouwens
Heb ik overigens weggegeven dat beest, die stonk als de malle
Die eerstequote:Op maandag 17 november 2008 16:15 schreef Cypress_Hill het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laatste post van vanmiddag, moet nu toch echt wat aan mijn studie doen
quote:Op maandag 17 november 2008 16:12 schreef Florian_ het volgende:
Mijn waterschildpad, Sjors, was ook een echte gangster trouwens
Heb ik overigens weggegeven dat beest, die stonk als de malle
Wat moet je nou weer met een wandelende tak?quote:Op maandag 17 november 2008 16:16 schreef Gupje het volgende:
Heb ook nog een aquarium met een 30+ wandelende takken
Kon ik gratis ophalen, gratis is altijd mooi mee genomen.quote:Op maandag 17 november 2008 16:17 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wat moet je nou weer met een wandelende tak?
Uitlatenquote:Op maandag 17 november 2008 16:17 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wat moet je nou weer met een wandelende tak?
Ik heb hier een spermasok liggen, hebben?quote:Op maandag 17 november 2008 16:19 schreef Gupje het volgende:
[..]
Kon ik gratis ophalen, gratis is altijd mooi mee genomen.
dat doe ik ook altijdquote:Op maandag 17 november 2008 16:20 schreef Cypress_Hill het volgende:
One second KO
Dit moest ik gewoon even met jullie delen.
Wij hebben er eentjequote:Op maandag 17 november 2008 16:16 schreef Gupje het volgende:
Heb ook nog een aquarium met een 30+ wandelende takken
Al kreeg ik geld toe...quote:Op maandag 17 november 2008 16:19 schreef Gupje het volgende:
[..]
Kon ik gratis ophalen, gratis is altijd mooi mee genomen.
Adres, kom ik meteen.quote:Op maandag 17 november 2008 16:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb hier een spermasok liggen, hebben?
quote:Op maandag 17 november 2008 16:21 schreef Devvie het volgende:
[..]
dat doe ik ook altijd
gewoon flink snel op iemand zn halsslagader raggen
Voor mijn gevoel krijg ik elke dag wel een bijquote:Op maandag 17 november 2008 16:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wij hebben er eentjemaar hij krijgt maar geen kindertjes
?
Goh, en waarom dan die tik tegen zn rechter been?quote:Op maandag 17 november 2008 16:21 schreef Devvie het volgende:
[..]
dat doe ik ook altijd
gewoon flink snel op iemand zn halsslagader raggen
Ja dat is bij al die beesten zo, maar hier dus NIETquote:Op maandag 17 november 2008 16:23 schreef Gupje het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel krijg ik elke dag wel een bij
Gratis ophalen en dan doorverkopen.quote:
Je vreet toch ook geen boom schorsquote:Op maandag 17 november 2008 16:24 schreef Florian_ het volgende:
Volgens mij zijn die wandelende takken best wel lekker als je ze braad met wat kruidenboter
Wat een held is dat tochquote:
Maareh, heb je daar niet twee wandelende takken voor nodig?quote:Op maandag 17 november 2008 16:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
?
Loop dan gewoon naar het bos...quote:Op maandag 17 november 2008 16:24 schreef Florian_ het volgende:
Volgens mij zijn die wandelende takken best wel lekker als je ze braad met wat kruidenboter
"Laatste post van vanmiddag, moet nu toch echt wat aan mijn studie doen"quote:Op maandag 17 november 2008 16:25 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Loop dan gewoon naar het bos...
Neequote:Op maandag 17 november 2008 16:25 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Maareh, heb je daar niet twee wandelende takken voor nodig?
Je weet zeker dat het niet de kapstok is?quote:Op maandag 17 november 2008 16:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
?
Ja.quote:Op maandag 17 november 2008 16:25 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Die dingen zijn zo wel man als vrouw dus neequote:Op maandag 17 november 2008 16:25 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ohquote:
Heb pas over 4 weken ofzo tentamenweek, valt nog wel te overzien.quote:Op maandag 17 november 2008 16:26 schreef Florian_ het volgende:
[..]
"Laatste post van vanmiddag, moet nu toch echt wat aan mijn studie doen"
Ik hoop dat je faalt voor je proefwerk ghehehe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
quote:Op maandag 17 november 2008 16:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je weet zeker dat het niet de kapstok is?
quote:Op maandag 17 november 2008 16:22 schreef BigKahuna het volgende:
Bobby wil je mijn visje ook van een kerstmuts voorzien?
Net als ik dus? Nice!quote:Op maandag 17 november 2008 16:26 schreef Gupje het volgende:
[..]
Die dingen zijn zo wel man als vrouw dus nee
Jaquote:Op maandag 17 november 2008 16:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je weet zeker dat het niet de kapstok is?
Hmm lekker makkelijk maar saaiquote:
quote:Op maandag 17 november 2008 16:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe, ziet er nog best geil uit!
Ik hoor net van BT dat je het in FEE kan vragen.quote:
Ja leuk joh, anders verkanker je effe mijn netvliesquote:
quote:
Die zijn pas chillquote:Op maandag 17 november 2008 16:27 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hmm lekker makkelijk maar saai![]()
Een wandelend blad vind ik nog vreemder eigenlijk
Dan ben je wel een kankernutteloos beest btwquote:Op maandag 17 november 2008 16:29 schreef Gupje het volgende:
[ afbeelding ]
Die zie ik voor het eerst
Je haat mequote:Op maandag 17 november 2008 16:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik hoor net van BT dat je het in FEE kan vragen.Anders blijf ik bezig
Dat zijn wij ook. Zonder de mens zou de wereld een stuk mooier zijnquote:Op maandag 17 november 2008 16:30 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dan ben je wel een kankernutteloos beest btw
Oh die ziet er wel cool uit jaquote:Op maandag 17 november 2008 16:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die zijn pas chill:
[ afbeelding ]
Spreek voor jezelf. Met mijn dierlijke mannelijkheid verlicht ik dagelijks de wereld terwijl ik loop te shinen.quote:Op maandag 17 november 2008 16:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dat zijn wij ook. Zonder de mens zou de wereld een stuk mooier zijn
Hahahaquote:Op maandag 17 november 2008 16:33 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Met mijn dierlijke mannelijkheid verlicht ik dagelijks de wereld terwijl ik loop te shinen.
Jewaids11
Nee, maar dadelijk ben ik de hele dag bezig met UI's opvrolijken met mutsen.quote:
Ah joh, 100 meer of minder, wat maakt het uitquote:Op maandag 17 november 2008 16:34 schreef Devvie het volgende:
Waarom zitten we eigenlijk in KLB-SC #319?
FLORIAN_ 11!!!1![]()
![]()
Drukte met school, maar vind het wel heel cool daaro. Ik zal je dadelijk wel even het adres van mijn online portfolio pm'en, kun je zien waar ik druk mee wasquote:Op maandag 17 november 2008 16:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha! Waar zat jij eigenlijk al die tijd Trip?
Ah nou mooi dat je het er zo naar je zin hebtquote:Op maandag 17 november 2008 16:36 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Drukte met school, maar vind het wel heel cool daaro. Ik zal je dadelijk wel even het adres van mijn online portfolio pm'en, kun je zien waar ik druk mee was![]()
Met jou ook alles oke?
Doe eens een linkje?quote:Op maandag 17 november 2008 16:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah nou mooi dat je het er zo naar je zin hebt!
En jaaawel hoor, behalve mn zaterdagnachtlas je mn topic al?
vormgeving etc?quote:Op maandag 17 november 2008 16:41 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Doe eens een linkje?
Het fijne van deze opleiding is is dat dit het eerste lijkt waar ik talent voor heb, op feesten na danIk ben nu net een fucking stuudje, hele dag bezig met school
Auw.. (Incl. pic)quote:Op maandag 17 november 2008 16:41 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Doe eens een linkje?
Het fijne van deze opleiding is is dat dit het eerste lijkt waar ik talent voor heb, op feesten na danIk ben nu net een fucking stuudje, hele dag bezig met school
AV-productie heet het off. het eerste jaar. Daarna is het of Fotografie of Video. Maar je leert eigenlijk voornamelijk het eerste jaar de basis, en een andere denkwijze. Een foto maken is niet zo maar knippen, maar veel voorbereiding, keuzes maken en kunnen improviseren, dat moet je aangeleerd worden.quote:
Samenvatting?quote:
Wanneer wel?quote:
Haha ja ik weet dat het niet aan de woning ligt, maar had niet echt een geweldige klachtquote:Op maandag 17 november 2008 16:49 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Samenvatting?![]()
Nee geintje: Ik moest eerst wel lachenMaar het ligt niet aan de AK woningen, die zijn meestal ver relaxt. Die maat van je is een beetje een lompe boer denk ik eerder
Maar aan de foto te zien overleef je dit wel weerAl zou een litteken erg lullig zijn.
quote:Op maandag 17 november 2008 16:54 schreef BobbyB het volgende:
Dit krijg je als je je opblaaspop te ver opblaast.
[ afbeelding ]
"Klacht: Die gast had gewoon mad powah(aka super sayan) die vensterbank was heul geen losse plaat maar een echte vensterbank"quote:Op maandag 17 november 2008 16:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha ja ik weet dat het niet aan de woning ligt, maar had niet echt een geweldige klacht
Neequote:Op maandag 17 november 2008 17:01 schreef Triptamine het volgende:
[..]
"Klacht: Die gast had gewoon mad powah(aka super sayan) die vensterbank was heul geen losse plaat maar een echte vensterbank"
Om het een leuke climax te geven?
Niet zo haastig he, ik heb een zwaar weekend gehadquote:Op maandag 17 november 2008 17:01 schreef Breathtaking het volgende:
Maar waar blijft mn PM Triptamine?
"Klacht: Sukkel die naast me lag kan niet eens normaal opstaan. Ergo: Hij kan er niet mee omgaan"quote:Op maandag 17 november 2008 17:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neeik wil m niet afschilderen als held!
Hey, die muts heeft een muts op!quote:
Wie?quote:
Hihiquote:
Erik Quekel?quote:
En hoe was het?quote:Op maandag 17 november 2008 17:08 schreef Juicyhil het volgende:
Ben trouwens gisteren naar Sara Bareilles geweest
Kewl!quote:
*Hoopt op de_ananasquote:
Dat kan toch helemaal niet, geen handboei is groot genoeg voor de massive wrists van de chuckinator!quote:
Ik hoorde haar vanochtend bij Evers, was inderdaad erg goed. Volgende keer ga ik wel.quote:Op maandag 17 november 2008 17:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Kewl!
Het is een leuke meid en tegelijkertijd ook een goede zangeres
Dude is dit serieus? Is ie echt opgepakt?quote:Op maandag 17 november 2008 17:10 schreef gers het volgende:
[..]
Ansswa-The King-het vervolg
deze baas
Hehe, gisterenavond was de laatste show van hun tour, dus zal nog wel ff durenquote:Op maandag 17 november 2008 17:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik hoorde haar vanochtend bij Evers, was inderdaad erg goed. Volgende keer ga ik wel.
quote:Op maandag 17 november 2008 17:12 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dude is dit serieus? Is ie echt opgepakt?
quote:De politie is in alle vroegte het huis in de Osdorpse wijk De Aker binnengedrongen waar hoofdverdachte Mehmet O. lag te slapen. Foto (bewerkt) Politie Amsterdam
AMSTERDAM - Met de arrestatie van drie verdachten van 22 tot 27 jaar heeft de politie een groep vrouwenhandelaars ontmanteld die jarenlang prostituees dwong te werken op de Amsterdamse Wallen en in de rosse buurten van Utrecht, Alkmaar en Den Haag.
Een rechercheteam waarin diverse politieonderdelen een jaar lang samenwerkten, heeft tientallen slachtoffers van de gedwongen prostitutie in beeld gekregen, voornamelijk in de leeftijd tussen de achttien en 25 jaar. Het gaat zowel om Nederlandse vrouwen als om buitenlandse. De politie verwacht nog meer slachtoffers te traceren.
De vrouwenhandelaren legden contact via internet, in chatboxen en op verschillende fora. Anders dan concurrenten gebruikten de drie hoofdverdachten in deze zaak geen excessief geweld of extreme bedreigingen, maar wisten ze hun slachtoffers in hun macht te krijgen door ze in te palmen en volledig afhankelijk van zich te maken, via de zogeheten loverboymethode.
Ze zorgden ervoor dat de slachtoffers het contact met familie en vrienden verbraken. Gaandeweg zetten ze de vrouwen onder grote psychische druk en dwongen ze hen in de prostitutie te werken.
De hoofdverdachten, alledrie Nederlanders van Turkse komaf, zijn de broers Mehmet en Murat O. (27 en 22 jaar) en een compagnon uit de regio Den Haag (26 jaar). De drie werden dinsdagmorgen door arrestatieteams van hun bed gelicht in Amsterdam-Osdorp, Den Haag en Nootdorp. Om het onderzoek niet te schaden, brengt de politie de arrestaties nu pas naar buiten.
De hoofdverdachten hadden 'mensen voor zich werken', maar de recherche wil nog niet zeggen hoe groot hun organisatie was en of de andere verdachten optraden als pooiers, bewakers, chauffeurs of in een andere rol.
De recherche heeft in zes woningen huiszoeking gedaan, waarbij onder meer allerhande communicatiemiddelen, computers met financiële administraties, vier dure auto's en een motorscooter in beslag zijn genomen. (PAUL VUGTS)
C'est fail le epiquequote:
Hij slaapt?quote:Op maandag 17 november 2008 17:16 schreef Broekpaling het volgende:
Ik zag bij thuiskomst dat de gordijnen van mijn broertje dicht waren, dat betekent maar 1 ding.
![]()
![]()
![]()
Ansswaquote:Op maandag 17 november 2008 17:18 schreef Broekpaling het volgende:
Wat mis ik, wie is er op gepakt?
Hij is een slapende emo die zichzelf anaal neemt en snijdt tegelijk??quote:
een echte fok baasquote:
met zn lichaam zonder enige verhoudingenquote:Op maandag 17 november 2008 17:21 schreef gers het volgende:
[..]
een echte fok baas![]()
hoe hij die smaatjes hosselde
quote:Op maandag 17 november 2008 17:18 schreef Devvie het volgende:
[..]
Hallo nummer1 van het dagpostgeval
Haai!quote:
Ja weet ik, maar heb best veel concerten gehad de laatste tijd, dus was ff concert-moe.quote:Op maandag 17 november 2008 17:14 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hehe, gisterenavond was de laatste show van hun tour, dus zal nog wel ff duren
Wel goedquote:Op maandag 17 november 2008 17:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Sorry.
![]()
[..]
Haai!![]()
Hoe is het met je snee?
quote:Op maandag 17 november 2008 17:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Sorry.
![]()
[..]
Haai!![]()
Hoe is het met je snee?
Ik was al klaar om 16:45quote:Op maandag 17 november 2008 17:24 schreef Florian_ het volgende:
Whoop-tee-dee, eindelijk klaar met stage
Nach huis
quote:Op maandag 17 november 2008 17:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben baas hier. Durf mij niet tegen te spreken.
....quote:Op maandag 17 november 2008 17:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben baas hier. Durf mij niet tegen te spreken.
Ik chek de topic.quote:Op maandag 17 november 2008 17:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wel goedik heb verse pics in mn topic staan!
Heb straks na Flogging Molly ook ff een tijdje niksquote:Op maandag 17 november 2008 17:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar heb best veel concerten gehad de laatste tijd, dus was ff concert-moe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |