quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
failquote:Op maandag 17 november 2008 14:30 schreef Florian_ het volgende:
fuck, judge judy is heel iemand andersTenminste, als ik zo kijk op google is het niet die van sexcourt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HOE GAAT HET MET JE SNEE/GAT? WHAHAquote:Op maandag 17 november 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
Goedemorgen!
de vegan streaker?quote:Op maandag 17 november 2008 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou het was me het dagje wel.
O.a. uitvallende lesuren, dubbelgeboekte leslokalen, een heuse streaker door de school heenen de buschauffeur die ff de weg kwijt was...
En nu heb ik hoofdpijn.
Neen, het ging iets te snel om het goed te kunnen zienquote:
Gaat het een beetje lees net je topicquote:
Watskeburt met je hoofd?quote:Op maandag 17 november 2008 14:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wel goed hoorde zwelling lijkt minder te worden dus.
En oohja sorry, middag, ik zie het!
haha, florian ist dabeiquote:Op maandag 17 november 2008 14:40 schreef Silentalarm het volgende:
haha, in me google ads staat:
95% faalt!
is 24 leuk? ik heb het eigenlijk noot gekeken. Waar gaat het over? Anders ga ik even downloaden ofzo?quote:Op maandag 17 november 2008 14:40 schreef BobbyB het volgende:30 November komt 24: Redemption op RTL 5 maar behalve Jack Bauer zijn er helemaal geen figuren uit de serie die mee doen
Geen eens Chloe GVD
Oh nou laat dan maarquote:Op maandag 17 november 2008 14:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Auw.. (Incl. pic)
Maar het is nu meer een Allure_ reltopic
Oh, ik vind het een geweldige serie. Ben alle seizoenen weer aan het kijken om straks weer fris met seizoen 7 te beginnen. Het is wel een erg frustrerende en verslavende serie, dat wel. Maar je moet er wel van houden.quote:Op maandag 17 november 2008 14:41 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
is 24 leuk? ik heb het eigenlijk noot gekeken. Waar gaat het over? Anders ga ik even downloaden ofzo?
Op hun tanden...quote:
sackboy niet,quote:Op maandag 17 november 2008 14:55 schreef BobbyB het volgende:
Vind het trouwens een beetje overdreven dat Sackboy zoveel aandacht krijgt op de FP.
*Meldt, een mijter is ook goedquote:Op maandag 17 november 2008 14:57 schreef Florian_ het volgende:
BobbyB maak is even een Freud met kerstmuts voor mij
Oohja? PICSquote:Op maandag 17 november 2008 14:38 schreef Gupje het volgende:
[..]
Gaat het een beetje lees net je topicJe krijgt trouwens wel op de zelfde plek als mij een litteken
![]()
quote:Op maandag 17 november 2008 14:57 schreef Florian_ het volgende:
BobbyB maak is even een Freud met kerstmuts voor mij
Rolladequote:Op maandag 17 november 2008 15:12 schreef dagdag het volgende:
wtf willen ze vuurwerk gaan verbieden omdat het zielig is voor de dieren
ja beste mensen de dieren die ze 6 dagen eerder met kerst opaten
quote:
Zo boeiend is ie nou ook weer nietquote:
ze moeten dieren verbieden omdat die op straat schijtenquote:Op maandag 17 november 2008 15:12 schreef dagdag het volgende:
wtf willen ze vuurwerk gaan verbieden omdat het zielig is voor de dieren
ja mensen de dieren die ze 6 dagen eerder met kerst opaten
quote:Op maandag 17 november 2008 15:15 schreef dagdag het volgende:
dit jaar 25 stadionfakkels
en wat vuurwerk uit belgie
en uit italie rookroindo
Dat doen mijn cavia's nooitquote:Op maandag 17 november 2008 15:14 schreef Devvie het volgende:
[..]
ze moeten dieren verbieden omdat die op straat schijten![]()
![]()
Lawinepijlen/4" TI Salutes FTW
Je proefde de licht sarcastische ondertoon nietquote:Op maandag 17 november 2008 15:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Zo boeiend is ie nou ook weer niet
Heul geen reden tot sarcasmequote:Op maandag 17 november 2008 15:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je proefde de licht sarcastische ondertoon niet?
Maar cavia's zijn lievvquote:Op maandag 17 november 2008 15:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat doen mijn cavia's nooit
...
![]()
quote:Op maandag 17 november 2008 15:26 schreef Devvie het volgende:
[..]
Maar cavia's zijn lievv
en honden niet
en poezels soms (als ze nog mini-poezels zijn)
en daarna niet meer
Sorry, ik mag niet teveel toe gaan geven op mijn standpuntenquote:Op maandag 17 november 2008 15:28 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
![]()
Mijn hond is cool. Maar dat ligt er waarschijnlijk aan dat dat beest niet veel groter is als een cavia
quote:Op maandag 17 november 2008 15:29 schreef Devvie het volgende:
[..]
Sorry, ik mag niet teveel toe gaan geven op mijn standpunten
Mijn cavia's zijn wolven in schaapsklerenquote:Op maandag 17 november 2008 15:26 schreef Devvie het volgende:
[..]
Maar cavia's zijn lievv
en honden niet
en poezels soms (als ze nog mini-poezels zijn)
en daarna niet meer
Wat voor een ras?quote:Op maandag 17 november 2008 15:28 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
![]()
Mijn hond is cool. Maar dat ligt er waarschijnlijk aan dat dat beest niet veel groter is als een cavia
linker=jordeeeh?quote:Op maandag 17 november 2008 15:30 schreef afcajos het volgende:
Wat liep er nou weer rond in de disco zaterdag
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaaaaast wat doe je met mijn fotoquote:Op maandag 17 november 2008 15:30 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 november 2008 15:32 schreef Devvie het volgende:
[..]
linker=jordeeeh?Nou zeg.. niet zo complimenteusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Dat shirt!quote:Op maandag 17 november 2008 15:30 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 november 2008 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou zeg.. niet zo complimenteus
Een dwergsnauzerquote:Op maandag 17 november 2008 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat voor een ras?
Zo'n westy?
quote:
Jawel, maar ik doe gewoon meequote:Op maandag 17 november 2008 15:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je proefde de licht sarcastische ondertoon niet?
Whehehehhehehquote:
Wie staat er naast je met zo'n plofkop?quote:Op maandag 17 november 2008 15:37 schreef afcajos het volgende:
Ik vind mijzelf ook terug op de foto
[ afbeelding ]
Ik was die avond doorweekt omdat een kankerlijer bier over mij liet vallen
Zo een met een baard en een snor?quote:
Tijd om de OP eens aan te passen....quote:Op maandag 17 november 2008 15:37 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
Geen ideequote:Op maandag 17 november 2008 15:38 schreef Devvie het volgende:
[..]
Wie staat er naast je met zo'n plofkop?
jaaquote:Op maandag 17 november 2008 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo een met een baard en een snor?![]()
Ik kan er niets aan doen, maar nu moet ik aan Remlof denken en dat is NB's schuld...quote:
Kun jij mijn ava ook even opvrolijken met een muts?quote:Op maandag 17 november 2008 15:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tijd om de OP eens aan te passen....
Remlof?quote:Op maandag 17 november 2008 15:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen, maar nu moet ik aan Remlof denken en dat is NB's schuld...
'Ooooh jos, ga je nog naar chez dit weekend, ah toe ah toe ah toehoeeeequote:Op maandag 17 november 2008 15:37 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
Zwarte beestjes zijn leukquote:Op maandag 17 november 2008 15:41 schreef Silentalarm het volgende:
zo een:
[ afbeelding ]
Alleen mijnes is helemaal zwart. NEGER!
Ik ben nou eenmaal populairquote:Op maandag 17 november 2008 15:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
'Ooooh jos, ga je nog naar chez dit weekend, ah toe ah toe ah toehoeeee?'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |