Bedoel je zoiets (lang leve photoshop)quote:Op zondag 7 december 2008 18:51 schreef -sabine- het volgende:
Heerlijk forumonderdeel.
Allemaal danx voor de fotoos en ideeën.![]()
Nou had ik een paar dagen geleden een zwart/grijs/wit-betegelde badkamer en die kan ik nu niet meer trugvinden. Wel eentje in kleurtjes. Ook mooi, maar helpt niet om aan een man zonder enig verbeeldend/inbeeldend vermogen uit te leggen hoe dat er in zwart/wit/grijs uitziet.
Van wie was die badkamer?
Kwil um ook....of in diezelfde maat tegels of in kleinere.
Jahaaa die was ut.quote:Op maandag 8 december 2008 11:07 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Bedoel je zoiets (lang leve photoshop)
[ afbeelding ]
Je bent een single man?quote:Op maandag 8 december 2008 10:50 schreef nicomart het volgende:
zo afgelopen weekend geshopt voor meubels. Bij seats&sofa's een bank besteld, gelukkig wat korting kunnen krijgen vanwege de levertijd van 6 tot 12 weken! Gelukkig kan je wel een leenbankje ophalen voor de tussentijd, maar die is vast niet zo mooi als mijn knalrode lederen bankje
en deze meubels komen erbij:
[ afbeelding ]
Alleen heb ik niet de dressoir besteld, want ik weet niet of ik daarvoor genoeg ruimte heb. En ik witte stoelen bij de eetkamertafel. Huiskamer wordt dus over het algemeen zwart-wit met af en toe een grijstint voor de kozijnen en wat zilveren accessoires en dan een knalrode bank. Wordt wel mooi denk ik
Niemand?quote:Op zondag 7 december 2008 19:06 schreef k_man het volgende:
In mijn nieuwe, schitterdende, prachtige, indrukwekkende hanglampmoet een lampje. Op het stickertje staat Max 250W HEG E27.
Ik weet dat E27 de fitting is, maar HEG? Bedoelen ze daar gewoon halogeen mee?
Om de een of andere reden verandert het licht niet. Het is niet zo dat je zit te lezen in blauwig licht als je er een blauw filter in hebt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:09 schreef Dromer het volgende:
Mooie lamp... die eerste. Geeft ie met die kleurfilters ook een ander licht of is het alleen het uiterlijk dat wijzigt?
Waarom stop je de kabels niet gewoon tussen de ondervloer? Die tegels zijn dik genoeg, daar kun je sleuven in snijden en dan de kabels erin leggen. Hebben wij hier ook, werkt perfectquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:54 schreef Cothen het volgende:
De vloerbedekking gaat eruit en de in de vloer ga ik de leidingen vrezen voor mijn netwerk en 5.1 audio systeem. Vervolgens komt er een laminaatvloer overheen.
Voor de stroomkabels had ik dat niet gedaan als; die kabels moeten namelijk wel hun warmte kwijt kunnenquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:33 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Waarom stop je de kabels niet gewoon tussen de ondervloer? Die tegels zijn dik genoeg, daar kun je sleuven in snijden en dan de kabels erin leggen. Hebben wij hier ook, werkt perfect![]()
* tuxepux gaat weer in lurkstand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |