Pijnlijke arm? Zelfbevredigingsongelukje?quote:Op maandag 17 november 2008 13:44 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Pijnlijk, erg pijnlijk.
Het buigen gaat wel steeds beter, maar maak maar kleine stapjes
Hoest met renedis dan?
Haha, ehmm... af en toe?quote:Op maandag 17 november 2008 13:44 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zo erg ben ik nou toch ook weer niet?
quote:
vrijdag : opendag zwollequote:
beterschapquote:Op maandag 17 november 2008 13:46 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
@ droxz![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en nu ben ik mn bed in
sju is op pitamientjes naar binnen gewerkt
neus gesprayed mensen tot laterz
quote:Op maandag 17 november 2008 13:46 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
@ droxz![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en nu ben ik mn bed in
Oh jij ook hier..quote:
Erg gedetailleerd, wat van mij niet had gehoeven..quote:Op maandag 17 november 2008 13:46 schreef Runx het volgende:
[..]
vrijdag : opendag zwolle
zaterdag: slapen
zaterdagavond : film kijken met kameraad
zaterdagnacht : uitgaan
zaterdag op zondag : dronken
zondagochtend : dronken thuis komen
zondag: slapen
zondag : middag om 17.30 wakker worden
zondagavond : chillen
echt he pwnd like a bitchquote:
jaa met mij gaat het ook goed.. was fftjes ziek maar ben weer aanwezig.quote:Op maandag 17 november 2008 13:44 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Pijnlijk, erg pijnlijk.
Het buigen gaat wel steeds beter, maar maak maar kleine stapjes
Hoest met renedis dan?
quote:Op maandag 17 november 2008 13:47 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Oh jij ook hier..
*krijgt koude rillingen en ziet een greppel weg sprinten*
idd ik zag het nietquote:Op maandag 17 november 2008 13:43 schreef renedis het volgende:
[..]
je kon het natuurlijk ook niet zo goed zien
maar wat voor schapen pak jij? witte of zwarte schapen? of maakt jou dat niet uit
tja dat kreeg je er gratis bijquote:Op maandag 17 november 2008 13:48 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Erg gedetailleerd, wat van mij niet had gehoeven..
Maarre.. leuk voor je ..
Ik ben vorige week ook ziek geweestquote:Op maandag 17 november 2008 13:48 schreef renedis het volgende:
[..]
jaa met mij gaat het ook goed.. was fftjes ziek maar ben weer aanwezig.
heb ook te veel weer uitgegeven aan een nieuwe telefoon
[ afbeelding ]
ik ook ik oooookquote:Op maandag 17 november 2008 13:51 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ben vorige week ook ziek geweest
Die is nieuwwwwwwwwwwwwww!quote:Op maandag 17 november 2008 13:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Pijnlijke arm? Zelfbevredigingsongelukje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
quote:Op maandag 17 november 2008 13:46 schreef Runx het volgende:
[..]
vrijdag : opendag zwolle
zaterdag: slapen
zaterdagavond : film kijken met kameraad
zaterdagnacht : uitgaan
zaterdag op zondag : dronken
zondagochtend : dronken thuis komen
zondag: slapen
zondag : middag om 17.30 wakker worden
zondagavond : chillen
Sony X1 toch?quote:Op maandag 17 november 2008 13:48 schreef renedis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
haha maar bij gebrek aan voel jij je niet verlegen bij witte schapen volgens mijquote:Op maandag 17 november 2008 13:49 schreef Runx het volgende:
[..]
idd ik zag het niet
kijk het is net zo als blond en brunette , zwarten zijn zeldzamer dus veel spannender als je er een vind witte zijn overal te vinden .
en een zwarte lijkt tenminste een beetje op mij dus das wee goed meegenomen
aha, kan ik wel met je meepraten, sinds vorige week ook nieuw speelgoed:quote:Op maandag 17 november 2008 13:48 schreef renedis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hoe weet jij dat ? ging met mad ff mee om te spiekenquote:Op maandag 17 november 2008 13:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]Runx is naar windesheim geweest
![]()
![]()
Af en toe moet kunnen, zag net je verzoek op hyves trouwens.quote:
nee wel naar een blondequote:Op maandag 17 november 2008 13:54 schreef renedis het volgende:
[..]
haha maar bij gebrek aan voel jij je niet verlegen bij witte schapen volgens mij
ooit gezocht naar een rooie schaap?
Coolbluequote:Op maandag 17 november 2008 13:54 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
aha, kan ik wel met je meepraten, sinds vorige week ook nieuw speelgoed:
[ afbeelding ]
mijn vrouwtje zit er ook op.. merk je niets van hoorquote:Op maandag 17 november 2008 13:54 schreef Runx het volgende:
[..]
hoe weet jij dat ? ging met mad ff mee om te spieken
ja het is een christelijke school volgens mij
zo goed passen wij dus bij elkaarquote:Op maandag 17 november 2008 13:51 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ben vorige week ook ziek geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maoam is voor bazen!
lol?quote:Op maandag 17 november 2008 13:54 schreef Runx het volgende:
[..]
hoe weet jij dat ? ging met mad ff mee om te spieken
ja het is een christelijke school volgens mij
Ik had het geconstateerd iddquote:Op maandag 17 november 2008 13:55 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Af en toe moet kunnen, zag net je verzoek op hyves trouwens.
Je staat er netjes tussen
Ik ben gedisssssssssed!quote:Op maandag 17 november 2008 13:46 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
@ droxz![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en nu ben ik mn bed in
moederbedrijf van pdashop en dergelijke...quote:
Ach, kan er COD4 en COD5 op spelen... vind het primaquote:
nee idd , wat voor opleiding doet je vrouwtje ? misschien heb ik haar gezien , of aangeraaktquote:Op maandag 17 november 2008 13:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mijn vrouwtje zit er ook op.. merk je niets van hoor
en als je voor een hbo naar zwolle gaat voor een open dag is het of het windesheim of de gereformeerde hogeschoolen daar zie ik je niet voor aan
quote:Op maandag 17 november 2008 13:56 schreef renedis het volgende:
[..]
zo goed passen wij dus bij elkaarpass me eerst maar eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. daarna kijk ik wel of ik jaloers word
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
Daar roken we op?quote:Op maandag 17 november 2008 13:56 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Ik had het geconstateerd idd
Leuk man!
Nu zijn we daar ook vriendjuhs!!![]()
Nou voel ik me helemaal happy!
quote:Op maandag 17 november 2008 13:56 schreef renedis het volgende:
[..]
zo goed passen wij dus bij elkaarEy.. hoe vind je die X1 danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't think, be sure!
neuh die heb je niet gezien.. doet een vrouwenopleiding en hoeft niet meer naar schoolquote:Op maandag 17 november 2008 13:57 schreef Runx het volgende:
[..]
nee idd , wat voor opleiding doe je vrouwtje ? misschien heb ik haar gezien , of aangeraakt
nee denk ik niet ik zie niet veel
lijkt die opleiding je niks dan broddah ?quote:Op maandag 17 november 2008 13:57 schreef Runx het volgende:
[..]
nee idd , wat voor opleiding doet je vrouwtje ? misschien heb ik haar gezien , of aangeraakt
nee denk ik niet ik zie niet veel
Ze wil maar "vrouw" zijn ofzo?quote:Op maandag 17 november 2008 13:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
neuh die heb je niet gezien.. doet een vrouwenopleiding en hoeft niet meer naar school
Mwoah sinds vrijdag nie meerquote:Op maandag 17 november 2008 13:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Daar roken we op?
Nog druk gehad laatste paar dagen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met koniveren is niks mis mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |