Ach, kan er COD4 en COD5 op spelen... vind het primaquote:
nee idd , wat voor opleiding doet je vrouwtje ? misschien heb ik haar gezien , of aangeraaktquote:Op maandag 17 november 2008 13:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mijn vrouwtje zit er ook op.. merk je niets van hoor
en als je voor een hbo naar zwolle gaat voor een open dag is het of het windesheim of de gereformeerde hogeschoolen daar zie ik je niet voor aan
quote:Op maandag 17 november 2008 13:56 schreef renedis het volgende:
[..]
zo goed passen wij dus bij elkaarpass me eerst maar eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. daarna kijk ik wel of ik jaloers word
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
Daar roken we op?quote:Op maandag 17 november 2008 13:56 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Ik had het geconstateerd idd
Leuk man!
Nu zijn we daar ook vriendjuhs!!![]()
Nou voel ik me helemaal happy!
quote:Op maandag 17 november 2008 13:56 schreef renedis het volgende:
[..]
zo goed passen wij dus bij elkaarEy.. hoe vind je die X1 danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't think, be sure!
neuh die heb je niet gezien.. doet een vrouwenopleiding en hoeft niet meer naar schoolquote:Op maandag 17 november 2008 13:57 schreef Runx het volgende:
[..]
nee idd , wat voor opleiding doe je vrouwtje ? misschien heb ik haar gezien , of aangeraakt
nee denk ik niet ik zie niet veel
lijkt die opleiding je niks dan broddah ?quote:Op maandag 17 november 2008 13:57 schreef Runx het volgende:
[..]
nee idd , wat voor opleiding doet je vrouwtje ? misschien heb ik haar gezien , of aangeraakt
nee denk ik niet ik zie niet veel
Ze wil maar "vrouw" zijn ofzo?quote:Op maandag 17 november 2008 13:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
neuh die heb je niet gezien.. doet een vrouwenopleiding en hoeft niet meer naar school
Mwoah sinds vrijdag nie meerquote:Op maandag 17 november 2008 13:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Daar roken we op?
Nog druk gehad laatste paar dagen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met koniveren is niks mis mee
verzorging ?quote:Op maandag 17 november 2008 13:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
neuh die heb je niet gezien.. doet een vrouwenopleiding en hoeft niet meer naar school
heb jij toch ook gedaan?quote:
quote:Op maandag 17 november 2008 14:00 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Mwoah sinds vrijdag nie meerWas vrijdag nogal out opt eind haha
Amsterdam in geweest en gister lekker uitgeslapen.
Jij??Laatste week veel pijn gehad, en heel veel geslapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je was in A'dam, dat is hier echt dichtbij trouwens hahaha.
Beller is druk ofzo, weet het ook niet... zal zo zijn hyves maar weer even volspammen.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
op zich wel maar ik ga nog 29 na utrecht dus daar wil ik ook eerst kijken , verder is het probleem met spelfouten dat is de enige obstakelquote:Op maandag 17 november 2008 14:00 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
lijkt die opleiding je niks dan broddah ?
droxz neukt ook andere vrouwen essie!quote:Op maandag 17 november 2008 13:56 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Ik had het geconstateerd idd
Leuk man!
Nu zijn we daar ook vriendjuhs!!![]()
Nou voel ik me helemaal happy!
hyves is voor bazenquote:Op maandag 17 november 2008 14:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Laatste week veel pijn gehad, en heel veel geslapen.
Je was in A'dam, dat is hier echt dichtbij trouwens hahaha.
Beller is druk ofzo, weet het ook niet... zal zo zijn hyves maar weer even volspammen.
quote:Op maandag 17 november 2008 13:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
pass me eerst maar eenmaoamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. daarna kijk ik wel of ik jaloers word
![]()
![]()
![]()
* renedis geeft een maoam aan barramaoam is voor bazen!
ik volg het ook niequote:Op maandag 17 november 2008 14:02 schreef Moozzie het volgende:
Ik volg het niet meer
Samenvatting anyone?
quote:Op maandag 17 november 2008 14:02 schreef Moozzie het volgende:
Ik volg het niet meer
Samenvatting anyone?
Ben ik eens serieus, is het nog niet goedquote:Op maandag 17 november 2008 14:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
droxz neukt ook andere vrouwen essie!
quote:Op maandag 17 november 2008 14:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
droxz neukt ook andere vrouwen essie!
Mooie meisjes schijten niet.. ow wacht dat klopt welquote:
dat krijg je toch als je lekker bentquote:Op maandag 17 november 2008 14:03 schreef debbie_19 het volgende:
Anders word je ff lastig gevallen door collega's
Je dacht toch niet dat ik die zelf had aangemaakt he, dat laat je doenquote:
YWquote:Op maandag 17 november 2008 14:04 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Mooie meisjes schijten niet.. ow wacht dat klopt wel
Owja thanks voor de info he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |