door wie of wat was je knock out geslagen dan ?quote:Op maandag 17 november 2008 13:33 schreef renedis het volgende:
na een paar dagen knock out... ben ik terug
Wotdafock?quote:Op maandag 17 november 2008 13:35 schreef Droxz.nl het volgende:
Mijn tong is zo lang en glad als een blijbaan
alle chickies mogen er naakt overheen gaan
Mijn tong is zo lang en glad als een blijbaan
alle chickies mogen er naakt overheen gaan
Mc wigger en Dj wannabe, te grappig
Of als je na 12en nog wakker was na kind..quote:Op maandag 17 november 2008 13:32 schreef Runx het volgende:
[..]
ik neuk al 20 jaar schapen en ben nog steeds geen schaaphet is waarschijnlijk net zo'n fabeltje dat je van koffie rood haar krijgt
ik heb eigenlijk wel zin in gras
geen hiphop zonder rauwe pimpshitquote:
quote:
Ik ben heul geen modjequote:Op maandag 17 november 2008 12:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
We hebben nog wel eens wat "meningsverschillen" met wat MODJES hier
Dus meestal als er iemand langskomt, heeft dat consequenties hahahaha
Een aantal reviews tikken waar ik geen tijd voor had en prijsvraagjes in elkaar draaienquote:Op maandag 17 november 2008 12:51 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hoi ross
Nog leuke dingen moet doen voor fok!games?
quote:Op maandag 17 november 2008 12:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ach Ross komt wel vaker af en toe ff kijken toch?
door daphne L.. god, wat kan die slaan zeg!quote:Op maandag 17 november 2008 13:37 schreef Runx het volgende:
[..]
door wie of wat was je knock out geslagen dan ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maoam is voor bazen!
die neuk ik nietquote:Op maandag 17 november 2008 13:37 schreef renedis het volgende:
[..]
dan was je er vroeg bij met schaapneuken!
wat ik me eigenlijk af vroeg heh? als jij een kameel neukt, hoe doe jij dat dan? die beesten zijn namelijk aardig groot
hoi Droxzquote:Op maandag 17 november 2008 13:39 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
geen hiphop zonder rauwe pimpshit
Sjit, ben melig aan het worden....
Doh!quote:Op maandag 17 november 2008 13:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]!
Gelukkig
[..]
Ik ben heul geen modjeNouja ik heb modrechten op GAM, maar als ik die al gebruik is het meestal misbruik
[..]
Een aantal reviews tikken waar ik geen tijd voor had en prijsvraagjes in elkaar draaienWe hebben nu wel een paar toffe dingen te winnen als je een gameconsole hebt en wel interesse hebt naar een gratis game
Helaas is voor Gila de rijmwedstrijd bij ons net afgelopenIk kan binnenkort nog wel eens een nieuwe uitschrijven. Al ben ik zelf meer fan van haiku's
[..]Ik verveel me regelmatig op het werk
goedemiddagquote:Op maandag 17 november 2008 13:41 schreef Crazyessie het volgende:
goeiemiddag allen!
Tijd dus om voor mij te gaanquote:Op maandag 17 november 2008 13:39 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
geen hiphop zonder rauwe pimpshit
Sjit, ben melig aan het worden....
K mag nie klagen en jij ?quote:Op maandag 17 november 2008 13:42 schreef Runx het volgende:
[..]
goedemiddag, lekker weekend gehad ?
je kon het natuurlijk ook niet zo goed zienquote:Op maandag 17 november 2008 13:40 schreef Runx het volgende:
[..]
die neuk ik niet
alleen schapen , een keer was het donker enzo en ik had zin zeg maar , dus ike naar de schapen weiland fietsen , dus in het donker pak ik die schaap ( ik dacht dus dat het schaap was) dus ik stop me pipi er in , in een keer krijg ik een traplig ik daar paar dagen knock-out bleek dat ik naar de verkeerde weiland was gegaan en dat het een paard was
![]()
Pijnlijk, erg pijnlijk.quote:
Zo erg ben ik nou toch ook weer niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |