jammer, ik zat al helemaal klaar met mijn camera en gebaksbordjequote:
Ik wel, jij dan?quote:Op maandag 17 november 2008 10:06 schreef Den_Haag het volgende:
Al bij gekomen van het weekend Kluts?
Gebak haal ik straks ffies, denk alleen niet dat het gevuld is met janiesbrowniequote:Op maandag 17 november 2008 10:10 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
jammer, ik zat al helemaal klaar met mijn camera en gebaksbordje
Ook niet geneukt? Om je eigen vraag maar even aan te halen.quote:Op maandag 17 november 2008 10:13 schreef PBateman1978 het volgende:
Bijkomen van wat ?
Heerlijk niks gedaan dit weekend.
Dat is toch wel erg jammer, want ik durf te beweren dat janesnbrownie eigenlijk lekkerder is dan welk ander gebak dan ook!quote:Op maandag 17 november 2008 10:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gebak haal ik straks ffies, denk alleen niet dat het gevuld is met janiesbrownie
Heb je al geweldige kado's gehad, ga je nog iets leuks doen?quote:Op maandag 17 november 2008 10:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gebak haal ik straks ffies, denk alleen niet dat het gevuld is met janiesbrownie
quote:Op maandag 17 november 2008 10:15 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dat is toch wel erg jammer, want ik durf te beweren dat janesnbrownie eigenlijk lekkerder is dan welk ander gebak dan ook!
Ehm niet echt. Heb sowieso een kleine familie en daarnaast liggen m'n ouders op dit moment in een scheiding, de sfeer is dus een beetje apart zo.quote:Op maandag 17 november 2008 10:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb je al geweldige kado's gehad, ga je nog iets leuks doen?
Op maandag jarig zijn sucks.
quote:
Toch nog leuke plannen in het vooruitzicht dus.quote:Op maandag 17 november 2008 10:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ehm niet echt. Heb sowieso een kleine familie en daarnaast liggen m'n ouders op dit moment in een scheiding, de sfeer is dus een beetje apart zo.
Doe trouwens sowieso weinig aan m'n verjaardag, ook al zit ik nu wel op een kwart eeuw![]()
Maar heb aankomend weekend een eindejaarsmeeting (samenzijn met lekker eten in een restaurant) van de autoclub (ps. geen sjonnie check m'n witte ongespoten bumper en megavleugel stijl) dus daar heb ik meer zin in eigenlijk. Daarnaast 2 weken later op bezoek bij een leuke dame+uit eten![]()
Neequote:Op maandag 17 november 2008 10:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Is goed, heb je morgen tijd om naar Vegas te vliegen?
quote:Op maandag 17 november 2008 10:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ook niet geneukt? Om je eigen vraag maar even aan te halen.
bummer....quote:
Leuk! Heb ook ooit eens een poging gewaagd op de draaitafels van een vriend van me. Ik was al een kwartier bezig om een nummer fatsoenlijk over te kunnen laten lopen.quote:Op maandag 17 november 2008 10:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, niet eens.
Maar vrijdagavond wel lekker gemixed (platen...), dat ging zo goed dat het bijna een orgasme leek.
House.
quote:Op maandag 17 november 2008 10:13 schreef Kluts het volgende:
Ik hoop dan maar dat er bij mij volgende week iig een lekkere vent uit een taart springt.
Jij past heul niet in een taart.quote:
grotere taart kopenquote:
Dat zorgde voor een grote glimlach op mijn gezicht na het fileleedquote:Op zondag 16 november 2008 23:31 schreef Tegan het volgende:
Trusten Elegy. (Er draaide ook een film die Elegy heette, en toen dacht ik stiekem aan jou.)
Ik hou helemaal niet van taart, dus hoe minder, hoe beter.quote:Op maandag 17 november 2008 10:48 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
grotere taart kopenKom op zeg, moet DH nu in een taart of wat?
quote:Op maandag 17 november 2008 10:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik hou helemaal niet van taart, dus hoe minder, hoe beter.
Als dat kan, kunnen jullie dat dan niet metquote:Op maandag 17 november 2008 10:57 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hehe, dan proppen we DH wel in een sprits of biscuitje speciaal voor jou.
Jongedame Klutsquote:
Die is wat minder makkelijk te regelen dan DH, maar ik kan ff bellen naar Gotham City om te kijken of ie tijd heeft volgende weekquote:Op maandag 17 november 2008 11:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als dat kan, kunnen jullie dat dan niet metChristian Bale
doen?
![]()
![]()
![]()
Of ben ik nu te veeleisend?
Dat klinkt wel als tof nieuws, lees ik tussen de regels van je toned-down-woordkeuze door. Waar ben je niet compleet uit dan?quote:Op maandag 17 november 2008 11:05 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat ik heel misschien single af ga voordat het kerst is. Ofja, volgens mijn vrienden zijn alle signalen er, maar ik ben er niet helemaal compleet uit. Ik zie wel hoe het loopt. Heb nu gewoon een leuke tijd.
Ik heb vaker gedacht dat er iets was, en dan bleek het niet zo te zijn. Dus nu ben ik voorzichtig met mijn woorden. Ben bang dat het misschien voor hem niet toch weer anders is. Kan zo in een dag veranderen.quote:Op maandag 17 november 2008 11:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als tof nieuws, lees ik tussen de regels van je toned-down-woordkeuze door. Waar ben je niet compleet uit dan?
En nee, ik kruip niet in een tom-poucequote:
Go with the flow, en maak je niet bij voorbaat al druk om dingen die er nog niet zijn.quote:Op maandag 17 november 2008 11:10 schreef Tegan het volgende:
Neh, ik ga het niet sturen. Ik ga gewoon leuke dingen doen, het is lang geleden dat ik me zo goed voelde (in de liefde), dus daar ga ik goed gebruik van maken. Als er iets uit groeit is dat helemaal tof, maar eigenlijk vind ik het nu ook echt geweldig.
Wat valt me dát van je tegen zeg.quote:Op maandag 17 november 2008 11:25 schreef Elegy het volgende:
[..]
En nee, ik kruip niet in een tom-pouce
Wel echte dan bij de bakker vandaanquote:Op maandag 17 november 2008 11:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat valt me dát van je tegen zeg.
Tompoucen vind ik dan wel weer lekker.
jups... dat is het meest slimme wat je kunt doen.quote:Op maandag 17 november 2008 11:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Go with the flow, en maak je niet bij voorbaat al druk om dingen die er nog niet zijn.
Te grootquote:Op maandag 17 november 2008 11:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat valt me dát van je tegen zeg.
Tompoucen vind ik dan wel weer lekker.
quote:Op maandag 17 november 2008 11:05 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat ik heel misschien single af ga voordat het kerst is. Ofja, volgens mijn vrienden zijn alle signalen er, maar ik ben er niet helemaal compleet uit. Ik zie wel hoe het loopt. Heb nu gewoon een leuke tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vervelend dat laatste ja, ik was altijd zo slim stom om het gewoon te zeggen, ''ik vind jou leuk'', heb er meer mee weggejaagd dan gevangen.quote:Op maandag 17 november 2008 11:31 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
jups... dat is het meest slimme wat je kunt doen.
Relaties forceren werkt niet, althans het schijnt zo te zijn. Wel denk ik dat er van begin af aan een bepaalde drive moet zijn om elkaar te willen zien. En dan wel meer dan een, god het was gezellig en ik had toch niets beters te doen motivatie.
Blijft lastig, want aan de ene kant gaat het vanzelf als het blijkt te klikken, aan de andere kant als je niets laat merken dat je elkaar wel erg leuk vind, blijf je ook om de pot heen draaien.
quote:Op maandag 17 november 2008 11:33 schreef Den_Haag het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niks ervan, geen vreemde mannen met enge hoofdwonden in mijn bed.quote:Op maandag 17 november 2008 11:32 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dan kom ik wel onder de dekens te voorschijn
Ja oke, iemand die jou dan sowieso al niet leuk vindt, zal dat dan ook zeggen. Maar wat is daar mis mee? Dan weet je iig gelijk waar je aan toe bent.quote:Op maandag 17 november 2008 11:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vervelend dat laatste ja, ik was altijd zo slim stom om het gewoon te zeggen, ''ik vind jou leuk'', heb er meer mee weggejaagd dan gevangen.
Zo werkt dat helemaal niet in de praktijk helaas kluts..quote:Op maandag 17 november 2008 11:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja oke, iemand die jou dan sowieso al niet leuk vindt, zal dat dan ook zeggen. Maar wat is daar mis mee? Dan weet je iig gelijk waar je aan toe bent.
Ik vind het zelf leuker om gewoon te horen dat iemand me leuk vind, dan dat ik allerlei "signalen" moet gaan opvangen ofzo. Ik ben daar sowieso al heel slecht in, dus dat schiet al niet op.
To the point ftw!
ja helaas wel ja.. Of je verteld het te laat, en is ze in eens niet meer geintresseerd, of je verteld het te vroeg en is ze ook niet meer geintresseerd.quote:Op maandag 17 november 2008 11:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vervelend dat laatste ja, ik was altijd zo slim stom om het gewoon te zeggen, ''ik vind jou leuk'', heb er meer mee weggejaagd dan gevangen.
Toch heb ik 't idee dat er ook vrouwen bij hebben gezeten die misschien wel interesse hadden, maar door de directe confrontatie toch afhaakten.quote:Op maandag 17 november 2008 11:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja oke, iemand die jou dan sowieso al niet leuk vindt, zal dat dan ook zeggen. Maar wat is daar mis mee? Dan weet je iig gelijk waar je aan toe bent.
Ik vind het zelf leuker om gewoon te horen dat iemand me leuk vind, dan dat ik allerlei "signalen" moet gaan opvangen ofzo. Ik ben daar sowieso al heel slecht in, dus dat schiet al niet op.
To the point ftw!
Dat heb je zelf in de hand. Als ik iemand leuk vind laat ik dat wel gewoon blijken, als dat niet wederzijds is, so be it. Dat afwachtende gedoe altijd.quote:Op maandag 17 november 2008 11:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo werkt dat helemaal niet in de praktijk helaas kluts..
Vrouwen doen gewoon graag ingewikkeld, omdat ze denken dat ze zo moeten zijn.quote:Op maandag 17 november 2008 11:41 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja helaas wel ja.. Of je verteld het te laat, en is ze in eens niet meer geintresseerd, of je verteld het te vroeg en is ze ook niet meer geintresseerd.
Alleen heel soms heb ik wel het gevoel dat het vrouwvolk nodeloos complex erover doet. Tuurlijk moet er iets van een gevoel zijn, maar komt dat nu echt zo nauwkeurig dat het precies op een bepaald moment moet gezegd worden.
Heel soms wordt ik daar wel een beetje triest van eigenlijk
De hechtingen zijn er al bijna uitquote:Op maandag 17 november 2008 11:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niks ervan, geen vreemde mannen met enge hoofdwonden in mijn bed.
Als ik later groot ben wil ik een klutsquote:Op maandag 17 november 2008 11:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
To the point ftw!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
Ja dat doe ik zelf ook alleen werkt dat helaas niet zo.quote:Op maandag 17 november 2008 11:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat heb je zelf in de hand. Als ik iemand leuk vind laat ik dat wel gewoon blijken, als dat niet wederzijds is, so be it. Dat afwachtende gedoe altijd.
Dat maakt je niet minder vreemd natuurlijk.quote:Op maandag 17 november 2008 11:45 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
De hechtingen zijn er al bijna uit
Das dan gek, want ik pak het ook zo aan, en bij mij werkt het wel.quote:Op maandag 17 november 2008 11:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja dat doe ik zelf ook alleen werkt dat helaas niet zo.
Dat komt omdat jij een vrouw bentquote:Op maandag 17 november 2008 11:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Das dan gek, want ik pak het ook zo aan, en bij mij werkt het wel.
Zo vreemd ben ik niet, je hebt me hyves tochquote:Op maandag 17 november 2008 11:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat maakt je niet minder vreemd natuurlijk.
Dus?quote:Op maandag 17 november 2008 11:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij een vrouw bent
Ik beschouw de andere 3.000.000 hyvers nou ook niet echt als bekenden eigenlijk.quote:Op maandag 17 november 2008 11:51 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zo vreemd ben ik niet, je hebt me hyves toch
Dat heeft er zat mee te maken, vrouwen overcompliceren dingen gewoon meer als mannen.quote:Op maandag 17 november 2008 11:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dus?
Dat heeft er dus echt geen zak mee te maken.
Tot op zekere hoogte natuurlijk wel. Een man twijfelt niet zo snel als een vrouw. denk ikquote:Op maandag 17 november 2008 11:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dus?
Dat heeft er dus echt geen zak mee te maken.
quote:Op maandag 17 november 2008 11:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik beschouw de andere 3.000.000 hyvers nou ook niet echt als bekenden eigenlijk.
Ohquote:Op maandag 17 november 2008 11:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik beschouw de andere 3.000.000 hyvers nou ook niet echt als bekenden eigenlijk.
Mag ik je het telefoonnummer van mijn rest recente ex geven?quote:Op maandag 17 november 2008 11:49 schreef dawg het volgende:
Sowieso komt er altijd zo'n moeilijk gedoe bij kijken, om maar even ontopic te reageren. Ik hou niet zo van moeilijk gedoe. Ik ben meer van de duidelijkheid, weten wat je wilt, enzo. Gevoel, ratio, niet, wel, misschien, ooit, en nog meer van die rare dingen die dan om de hoek komen kijken. Ik hou het liever simpel.
Ik denk dat dat niks uitmaakt eigenlijk. Vrouwen hebben altijd het idee dat mannen niet twijfelen en zelfverzekerd zijn, maar dat is helemaal niet zo.quote:Op maandag 17 november 2008 11:53 schreef dawg het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte natuurlijk wel. Een man twijfelt niet zo snel als een vrouw. denk ik
True. Net als dat mannen een soort vage angst voor "gevoel" en het tonen daarvan hebben.quote:Op maandag 17 november 2008 11:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat heeft er zat mee te maken, vrouwen overcompliceren dingen gewoon meer als mannen.
Waarquote:Op maandag 17 november 2008 11:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat heeft er zat mee te maken, vrouwen overcompliceren dingen gewoon meer als mannen.
Behalve als de man verliefd is volgens mij (als ik soms die verhalen hier hoorquote:Op maandag 17 november 2008 11:53 schreef dawg het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte natuurlijk wel. Een man twijfelt niet zo snel als een vrouw. denk ik
Maar hij/zij had wel gelijk !quote:Op maandag 17 november 2008 11:54 schreef Cuegirllie het volgende:
Laatst op hyves iemand van een oude muziekvereniging die zei: wat ben je toch groot gewordenDat klinkt na je 20e toch wel heel raar
Ik ben idd wel wat groter geworden sinds m'n 10equote:Op maandag 17 november 2008 11:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar hij/zij had wel gelijk !
toch...?
Dat zei iemand met wie ik bij de AH heb gewerkt toen ik 16 was ofzo ook ja.quote:Op maandag 17 november 2008 11:54 schreef Cuegirllie het volgende:
Laatst op hyves iemand van een oude muziekvereniging die zei: wat ben je toch groot gewordenDat klinkt na je 20e toch wel heel raar
Zelfverzekerdheid en wel of niet twijfelen zijn twee verschillende dingen.quote:Op maandag 17 november 2008 11:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niks uitmaakt eigenlijk. Vrouwen hebben altijd het idee dat mannen niet twijfelen en zelfverzekerd zijn, maar dat is helemaal niet zo.
Weet ik, ik sleepte zelfverzekerdheid er ook nog als apart ding bij.quote:Op maandag 17 november 2008 11:57 schreef dawg het volgende:
[..]
Zelfverzekerdheid en wel of niet twijfelen zijn twee verschillende dingen.
Ach, het pleit wel voor me dat niet iedere man die in mijn hyves staat in mijn bed mag liggen.quote:
Okay, dan geef ik je daar wel gelijk in. Mannen zijn net als vrouwen ook wel onzeker, met hier en daar de welbekende uitzondering.quote:Op maandag 17 november 2008 11:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Weet ik, ik sleepte zelfverzekerdheid er ook nog als apart ding bij.
Een beetjequote:Op maandag 17 november 2008 11:59 schreef Kluts het volgende:
Ach, het pleit wel voor me dat niet iedere man die in mijn hyves staat in mijn bed mag liggen.
Toch?
of hij dacht dat je een groeispurt van 5cm gehad hadquote:Op maandag 17 november 2008 11:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat zei iemand met wie ik bij de AH heb gewerkt toen ik 16 was ofzo ook ja.
Een soort van kleine meisjes worden groot opmerking die viezer bedoeld was dan ie leek.
Que? Als ik verliefd ben, weet ik heel duidelijk wat ik wil.quote:Op maandag 17 november 2008 11:55 schreef Cuegirllie het volgende:
Behalve als de man verliefd is volgens mij (als ik soms die verhalen hier hoor)
Hyves?quote:Op maandag 17 november 2008 11:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ach, het pleit wel voor me dat niet iedere man die in mijn hyves staat in mijn bed mag liggen.
Toch?
Ik ben nu even groot als dat ik was toen ik 16 was, dus dat zegt genoeg.quote:Op maandag 17 november 2008 12:00 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
of hij dacht dat je een groeispurt van 5cm gehad had![]()
(maar inderdaad het klinkt eerder als een, hey je bent nu wel legaal meisje opmerking)
Nee maar al die nadelen dan, dat kan toch niet!quote:Op maandag 17 november 2008 12:02 schreef dawg het volgende:
[..]
Que? Als ik verliefd ben, weet ik heel duidelijk wat ik wil.
Ik kan me niet zo goed voorstellen dat iemand toch twijfelt als hij of zij wel verliefd is. Maar het zou kunnen.
quote:Op maandag 17 november 2008 12:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee maar al die nadelen dan, dat kan toch niet!
En dat heeft een half jaar geduurt? Serieus...quote:Op maandag 17 november 2008 11:55 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Mag ik je het telefoonnummer van mijn rest recente ex geven?
Dat was een drama van 6 maanden op deze manier. Ja ik vind je leuk, ja ik wil wel.. nee ik wil toch niet want ik weet het nog niet, ja je had toen je kans en toen wilde je niet. Nee ik wil niet, ja ik wil wel, maar ik wil niet gebonden zijn, nee ik vind je wel leuk maar ik niet op die manier, ja ik wil toch.
Uiteindelijk knoop doorgehakt dat ik er wel klaar mee was begin april. best lastig omdat ik oprecht gek van haar was, maar hier kun je niet op verder gaan. Mevrouw is intussen getrouwd, en in feb/maart komt de eerste kleine eraan.
Goed voor je zelfvertrouwen dat soort dozen!
Precies. Ik moet er voor 100% achter staan en voor kunnen gaan, anders werkt het gewoon niet.quote:Op maandag 17 november 2008 12:08 schreef Elegy het volgende:
[..]
En dat heeft een half jaar geduurt? Serieus...
Ik ben behoorlijk zwart/wit op dat gebied. Het is ja, of nee. "Misschien" is iets waar ik niks mee kan.
Sta ik gelijk aan iedere manquote:Op maandag 17 november 2008 11:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heeft inderdaad serieus een half jaar geduurd, tja... roze bril he...quote:Op maandag 17 november 2008 12:08 schreef Elegy het volgende:
[..]
En dat heeft een half jaar geduurt? Serieus...
Ik ben behoorlijk zwart/wit op dat gebied. Het is ja, of nee. "Misschien" is iets waar ik niks mee kan.
ik ook een soortje van danquote:
Valt nou ook wel weer meequote:Op maandag 17 november 2008 12:08 schreef Kluts het volgende:
Sedan die iets goed weet te verwoorden?
Hoax!
quote:Op maandag 17 november 2008 12:10 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Sta ik gelijk aan iedere man
Eigenlijk wel ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoewel je punten scoort met je lengte.
(en voor de flauwe grappen, niet DIE lengte.)[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Ach, iedereen gaat wat dat betreft wel eens op zijn bek.quote:Op maandag 17 november 2008 12:13 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dat heeft inderdaad serieus een half jaar geduurd, tja... roze bril he...
achteraf gezien gewoon zwaar lomp van me geweest, ik had dat de eerste keer al gelijk moeten afkappen met een opmerking "graag of niet he, ben geen achter de hand hou vriendje!"
maarja... wat kan ik zeggen.. Was zwaar verliefd op haar, eigenlijk al vanaf de eerste keer dat ik haar zag.
quote:Op maandag 17 november 2008 12:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja.
Hoewel je punten scoort met je lengte.
(en voor de flauwe grappen, niet DIE lengte.)
Ken het ja, zelf ook wel eens gehad. Maar wat doe je eraan he.quote:Op maandag 17 november 2008 12:13 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
achteraf gezien gewoon zwaar lomp van me geweest, ik had dat de eerste keer al gelijk moeten afkappen met een opmerking "graag of niet he, ben geen achter de hand hou vriendje!"
maarja... wat kan ik zeggen.. Was zwaar verliefd op haar, eigenlijk al vanaf de eerste keer dat ik haar zag.
Da's wel matig. Lijkt me vervelend, zo'n roze bril in combinatie met aan het lijntje worden gehoudenquote:Op maandag 17 november 2008 12:13 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ja, met zo'n instelling kun je elke discussie wel doodknuppelen.quote:Op maandag 17 november 2008 12:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ken het ja, zelf ook wel eens gehad. Maar wat doe je eraan he.
precies, maar je zou toch eerder verwachten dat ik als genuine ouwe sok dat toch als had moeten wetenquote:Op maandag 17 november 2008 12:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ach, iedereen gaat wat dat betreft wel eens op zijn bek.
Voordeel is dat je iig weet hoe het niet moet nu.
Hoewel aan het lijntje gehouden worden ook iets is wat je soms zelf in de hand hebt. Maar als de persoon in kwestie gewoon niet duidelijk is is dat wel klote ja.quote:Op maandag 17 november 2008 12:25 schreef Elegy het volgende:
[..]
Da's wel matig. Lijkt me vervelend, zo'n roze bril in combinatie met aan het lijntje worden gehouden
Dat gedraaikont, blech.
Ja sorryquote:Op maandag 17 november 2008 12:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, met zo'n instelling kun je elke discussie wel doodknuppelen.
Het één is het gevolg van het ander - door die roze bril zie je het lijntje niet. Misschien is die ook wel roze.quote:Op maandag 17 november 2008 12:25 schreef Elegy het volgende:
Da's wel matig. Lijkt me vervelend, zo'n roze bril in combinatie met aan het lijntje worden gehouden
Ik zou je zomaar tegen kunnen vallen...quote:Op maandag 17 november 2008 12:26 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
precies, maar je zou toch eerder verwachten dat ik als genuine ouwe sok dat toch als had moeten weten![]()
En om maar voor eigen parochie te preken, ik wordt niet zo heel snel verliefd en als je dan het gevoel hebt dat het ongeveer mischien wel wederzijds zou kunnen zijn.. Afijn, illusie armer, ervaring rijker!.
Nu eens kijken wanneer JB tijd heeft om naar Vegas te vliegen
Ben je bang dat je het gejinxed hebt?quote:Op maandag 17 november 2008 12:28 schreef Tegan het volgende:
Misschien had ik toch nog niets moeten zeggen, het is nog veel te pril.
Het is dat je het zelf zegtquote:Op maandag 17 november 2008 12:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou je zomaar tegen kunnen vallen...
Ik draai nl wel
Ik loop met een laskap op. Dat werkt primaquote:Op maandag 17 november 2008 12:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het één is het gevolg van het ander - door die roze bril zie je het lijntje niet. Misschien is die ook wel roze.
Wijkerquote:Op maandag 17 november 2008 12:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hey! Niet iedereen kan dat tegen me zeggen
Want anders?quote:Op maandag 17 november 2008 12:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hey! Niet iedereen kan dat tegen me zeggen
Krijg je wel een beetje tunnelvisie van.quote:Op maandag 17 november 2008 12:31 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik loop met een laskap op. Dat werkt prima
Ja, maar. Nu ik het er zo over heb, besef ik me dat er eigenlijk vrij weinig te vertellen is. Er zijn dingen die mijn vriendinnen signalen zouden noemen, maar die dingen stellen eigenlijk niets voor, zou zo niets kunnen betekenen. Ik denk niet dat dat zo is, maar ik had beter kunnen wachten tot we het erover hebben gehad of dat hij had gezegd dat hij me wel leuk vond. Nu is het gewoon vissen. Misschien is het gewoon helemaal niets.quote:Op maandag 17 november 2008 12:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ben je bang dat je het gejinxed hebt?
Je bent er gewoon blij mee, meer niet. Dat mag je toch best zeggen. Don't beat yourself up.
Niksquote:
Bepaal ik zelf welquote:
Beter als lasogenquote:Op maandag 17 november 2008 12:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Krijg je wel een beetje tunnelvisie van.
Beter dán, bedoel je.quote:Op maandag 17 november 2008 12:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niks![]()
[..]
Bepaal ik zelf wel
[..]
Beter als lasogen
Ja leuk dat soort mensen alleen afspreken wanneer het hun uitkomtquote:Op maandag 17 november 2008 12:36 schreef PBateman1978 het volgende:
Om een voorbeeld te geven van een onduidelijke vrouw :
..knip..
Mocht ze weer ineens vanuit het niets me mee uit vragen, dan zeg ik dit keer : ''ik laat nog wel weten wanneer''
Ik was er niet eens mee naar de bios gegaan. Als je écht wil afspreken sla je gelijk spijkers met koppen, denk ik dan.quote:Op maandag 17 november 2008 12:36 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik : ''hey heb je zin om eens wat te gaan drinken ?''
Zij : ''weet ik niet, ik zal er eens over nadenken''
Ik denkend : ''hmm, dat is vast een nee, maar ok''
1,5 week later :
Zij : ''Hey ik wil wel mee wat gaan drinken, donderdagavond ok ?''
Ik : ''ja, is ok''
Donderdagochtend :
Zij : ''Er is iets belangrijks tussengekomen, ik kan niet''
Ik : ''Oh, wanneer kun je dan wel ?''
Zij : ''Dat laat ik nog wel weten''
Ik denkend : ''bah, wat moet ik hier nou mee, voor mij hoeft t niet meer''
Bijna 2 maanden later :
Zij : ''hey zullen we naar de bios gaan ?''
Ik : ''ok !''
Na het bios-bezoek en wat drankjes e.d. :
Ik : '' was leuk, wanneer gaan we weer wat leuks doen, wat mij betreft snel !''
Zij : ''ja was leuk, ik laat nog wel weten wanneer...''
Mocht ze weer ineens vanuit het niets me mee uit vragen, dan zeg ik dit keer : ''ik laat nog wel weten wanneer''
Zij wil gewoon vriendschap of weten hoe ze in de markt ligt. Als ze je leuk vond was het echt veel duidelijker. Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op maandag 17 november 2008 12:36 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik : ''hey heb je zin om eens wat te gaan drinken ?''
Zij : ''weet ik niet, ik zal er eens over nadenken''
Ik denkend : ''hmm, dat is vast een nee, maar ok''
1,5 week later :
Zij : ''Hey ik wil wel mee wat gaan drinken, donderdagavond ok ?''
Ik : ''ja, is ok''
Donderdagochtend :
Zij : ''Er is iets belangrijks tussengekomen, ik kan niet''
Ik : ''Oh, wanneer kun je dan wel ?''
Zij : ''Dat laat ik nog wel weten''
Ik denkend : ''bah, wat moet ik hier nou mee, voor mij hoeft t niet meer''
Bijna 2 maanden later :
Zij : ''hey zullen we naar de bios gaan ?''
Ik : ''ok !''
Na het bios-bezoek en wat drankjes e.d. :
Ik : '' was leuk, wanneer gaan we weer wat leuks doen, wat mij betreft snel !''
Zij : ''ja was leuk, ik laat nog wel weten wanneer...''
En wij mannen snappen dat wou je zeggen?quote:Op maandag 17 november 2008 12:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zij wil gewoon vriendschap of weten hoe ze in de markt ligt. Als ze je leuk vond was het echt veel duidelijker. Zo moeilijk is dat toch niet?
quote:Op maandag 17 november 2008 12:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja leuk dat soort mensen alleen afspreken wanneer het hun uitkomt
Goed dat je je daarvan bewust bent, en niet nu al helemaal wegdrijft op je roze wolk. Realisme is een goede zaak! Ga je er snel achterkomen waar je aan toe bent, denk je?quote:Op maandag 17 november 2008 12:35 schreef Tegan het volgende:
Ja, maar. Nu ik het er zo over heb, besef ik me dat er eigenlijk vrij weinig te vertellen is. Er zijn dingen die mijn vriendinnen signalen zouden noemen, maar die dingen stellen eigenlijk niets voor, zou zo niets kunnen betekenen. Ik denk niet dat dat zo is, maar ik had beter kunnen wachten tot we het erover hebben gehad of dat hij had gezegd dat hij me wel leuk vond. Nu is het gewoon vissen. Misschien is het gewoon helemaal niets.
"Gewoon". "Als". Beseffen jullie zelf wel hoe vaag dat klinkt?quote:Op maandag 17 november 2008 12:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zij wil gewoon vriendschap of weten hoe ze in de markt ligt. Als ze je leuk vond was het echt veel duidelijker. Zo moeilijk is dat toch niet?
Mja, ik was vrij duidelijk, dan verwacht ik dat ook van haar.quote:Op maandag 17 november 2008 12:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
't Wordt moeilijk zodra Het Heerschap de gebeurtenissen en uitspraken voor zichzelf gaat uitleggen zoals die hem het beste uitkomen, en niet meer ziet voor wat ze zijn.quote:Op maandag 17 november 2008 12:40 schreef Tegan het volgende:
Idd. Maar dat is dan toch niet haar schuld?quote:Op maandag 17 november 2008 12:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
't Wordt moeilijk zodra Het Heerschap de gebeurtenissen en uitspraken voor zichzelf gaat uitleggen zoals die hem het beste uitkomen, en niet meer ziet voor wat ze zijn.
Ah ja, ye olde 'verwachtingen'-deathtrap.quote:Op maandag 17 november 2008 12:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Mja, ik was vrij duidelijk, dan verwacht ik dat ook van haar.
Ik denk het wel. Als het niet voor Kerst is dan begin ik er zelf over.quote:Op maandag 17 november 2008 12:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Goed dat je je daarvan bewust bent, en niet nu al helemaal wegdrijft op je roze wolk. Realisme is een goede zaak! Ga je er snel achterkomen waar je aan toe bent, denk je?
Nee, natuurlijk niet. Dat doet voornoemd heerschap helemaal zelfstandig.quote:Op maandag 17 november 2008 12:47 schreef Tegan het volgende:
Idd. Maar dat is dan toch niet haar schuld?
En ik val met open ogen in dat soort traps, keer op keer.quote:Op maandag 17 november 2008 12:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ah ja, ye olde 'verwachtingen'-deathtrap.
Ik vatte het juist eigenlijk meer op als ergens bij voorbaat al een probleem in zien.quote:Op maandag 17 november 2008 12:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Goed dat je je daarvan bewust bent, en niet nu al helemaal wegdrijft op je roze wolk. Realisme is een goede zaak! Ga je er snel achterkomen waar je aan toe bent, denk je?
ik zei 'snel'. Jij hebt het over dik 6 weken na nu.quote:Op maandag 17 november 2008 12:48 schreef Tegan het volgende:
Ik denk het wel. Als het niet voor Kerst is dan begin ik er zelf over.
quote:Op maandag 17 november 2008 12:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Natuurlijk spreken mensen af als het hen uitkomt
Ze was volgens mij vrij duidelijk dat ze iig niet verliefd was. Moet je het echt altijd duidelijk zeggen als je daarmee iedereen kwetst? Ik doe dat alleen als ik iemand vervelend begin te vinden, of als hij het direct vraagt.quote:Op maandag 17 november 2008 12:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mja, ik was vrij duidelijk, dan verwacht ik dat ook van haar.
Tuurlijk had ik al die ''hints'' moeten herkennen, en inderdaad moeten weten dat zij mij duidelijk niet leuk genoeg vond, maar zeg dat dan gewoon denk ik dan.
ow zo zag ik het niet, volgens mij had Tegan goed in de gaten dat eventuele 'signalen' en opruiende teksten van haar vriendinnen meer zouden kunnen beloven dan er werkelijk is, en dat is realisme in my book.quote:Op maandag 17 november 2008 12:49 schreef Kluts het volgende:
Ik vatte het juist eigenlijk meer op als ergens bij voorbaat al een probleem in zien.
Realisme is zeker belangrijk, maar je kunt het ook voor jezelf verpesten natuurlijk.
We zien elkaar alleen in het weekend, dus dan is vijf keer snel zat. En ik verwacht het sneller, ik geef hem gewoon tot Kerst.quote:Op maandag 17 november 2008 12:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ik zei 'snel'. Jij hebt het over dik 6 weken na nu.
Ja, mee eens. Gewoon zien hoe het loopt, go with the flow, let it slide, en meer van zulks.quote:Op maandag 17 november 2008 12:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vatte het juist eigenlijk meer op als ergens bij voorbaat al een probleem in zien.
Realisme is zeker belangrijk, maar je kunt het ook voor jezelf verpesten natuurlijk.
Ik vind dat als zij geen interesse heeft terwijl ik duidelijk laat merken dat wel te hebben, dat ze dan inderdaad duidelijker had moeten zijn, en het wat mij betreft dus gewoon had moeten zeggen : ''nee ik ga niet mee uit, geen interesse''quote:Op maandag 17 november 2008 12:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ze was volgens mij vrij duidelijk dat ze iig niet verliefd was. Moet je het echt altijd duidelijk zeggen als je daarmee iedereen kwetst? Ik doe dat alleen als ik iemand vervelend begin te vinden, of als hij het direct vraagt.
Op die manier. Ja, dan heb je wel een punt ja. Ik nam een beetje aan dat Miss T het manspersoon in kwestie wel leuk vond en er meer dan alleen opmerkingen van vriendinnen was zegmaar.quote:Op maandag 17 november 2008 12:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ow zo zag ik het niet, volgens mij had Tegan goed in de gaten dat eventuele 'signalen' en opruiende teksten van haar vriendinnen meer zouden kunnen beloven dan er werkelijk is, en dat is realisme in my book.
Nou ik weet het niet. Als ik haar was had ik gedacht dat je al wel door had dat ik niet echt interesse had. Misschien is daar de grote fout van de vrouw in kwestiequote:Op maandag 17 november 2008 12:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind dat als zij geen interesse heeft terwijl ik duidelijk laat merken dat wel te hebben, dat ze dan inderdaad duidelijker had moeten zijn, en het wat mij betreft dus gewoon had moeten zeggen : ''nee ik ga niet mee uit, geen interesse''
Maar je zal wel gelijk hebben over dat in de markt liggen.
En ook gelijk mijn fout, aangezien ik dus inderdaad na haar eerste antwoord ''ik denk er even over na'' direct had moeten weten hoe het zat.quote:Op maandag 17 november 2008 12:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nou ik weet het niet. Als ik haar was had ik gedacht dat je al wel door had dat ik niet echt interesse had. Misschien is daar de grote fout van de vrouw in kwestie.
Andere mensen hebben imo geen verantwoordelijkheid over jouw harteroerselen.quote:Op maandag 17 november 2008 12:54 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vind dat als zij geen interesse heeft terwijl ik duidelijk laat merken dat wel te hebben, dat ze dan inderdaad duidelijker had moeten zijn, en het wat mij betreft dus gewoon had moeten zeggen : ''nee ik ga niet mee uit, geen interesse''
Daar ben ik dus niet uit. We hebben wel gezoend. Maar dat hoeft ook niets te betekenen. Ik vind hem zeker leuk, maar als het alleen een vriendschap blijft vind ik het eigenlijk niet de grootste ramp van de wereld. Ik voel me op mijn gemak bij hem, lang geleden dat ik dat bij een jongen heb gehad (die ik niet in eerste instantie als een vriend zie). Ik zie wel hoe het loopt, of er iets van komt. Zo niet, dan vind ik vriendschap met hem even tof.quote:Op maandag 17 november 2008 12:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Op die manier. Ja, dan heb je wel een punt ja. Ik nam een beetje aan dat Miss T het manspersoon in kwestie wel leuk vond en er meer dan alleen opmerkingen van vriendinnen was zegmaar.
Als je aan haar duidelijk gemaakt hebt dat het een date betrof, ipv gewoon gezellig platonisch iets doen, had ze idd wel duidelijker mogen zijn ja.quote:Op maandag 17 november 2008 12:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar je zal wel gelijk hebben over dat in de markt liggen.
quote:Op maandag 17 november 2008 12:59 schreef Tegan het volgende:
Dat is de grote fout die ik heb gemaakt bij scharrel, en dat wil ik nu voorkomen...
Ik begrijp wat je bedoelt hoor, maar vind stiekem toch dat zij ook een beetje schuldig is.quote:Op maandag 17 november 2008 12:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Andere mensen hebben imo geen verantwoordelijkheid over jouw harteroerselen.
quote:Op maandag 17 november 2008 12:59 schreef dawg het volgende:
Wat een zinloze discussie is dit toch altijd. Vrouwen zijn zo onduidelijk als maar zijn kan volgens de mannen, terwijl de vrouwen er met hun verstand niet bij kunnen dat hun hints niet over zijn gekomen. In the end, vrouwen zijn vaag, en mannen mietjes.
Behalve ik natuurlijk.
Ook van de andere kant dus een bepaalde verwachting. Het werkt uiteraard beide kanten op.quote:Op maandag 17 november 2008 12:56 schreef Tegan het volgende:
Als ik haar was had ik gedacht dat je al wel door had dat ik niet echt interesse had. Misschien is daar de grote fout van de vrouw in kwestie.
Dan is gewoon afwachten wel het beste ja. Elkaar wat beter leren kennen en je komt er vanzelf achter.quote:Op maandag 17 november 2008 12:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Daar ben ik dus niet uit. We hebben wel gezoend. Maar dat hoeft ook niets te betekenen. Ik vind hem zeker leuk, maar als het alleen een vriendschap blijft vind ik het eigenlijk niet de grootste ramp van de wereld. Ik voel me op mijn gemak bij hem, lang geleden dat ik dat bij een jongen heb gehad (die ik niet in eerste instantie als een vriend zie). Ik zie wel hoe het loopt, of er iets van komt. Zo niet, dan vind ik vriendschap met hem even tof.
Ik heb een widescreen laskapquote:Op maandag 17 november 2008 12:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Krijg je wel een beetje tunnelvisie van.
Dat moet een gek gezicht zijn, bij zo'n klein mannetje.quote:
bbq?quote:Op maandag 17 november 2008 13:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat moet een gek gezicht zijn, bij zo'n klein mannetje.
Wel handig bij ons bbq-plan trouwens.
Ik stel geen ultimatum. Het ging erom dat ik wel verwacht om te weten binnen zes weken of dit ergens heen gaat, en anders vraag ik het zelf wel.quote:Op maandag 17 november 2008 13:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan is gewoon afwachten wel het beste ja. Elkaar wat beter leren kennen en je komt er vanzelf achter.
Waarom stel je hem/jezelf dat ultimatum voor kerst eigenlijk?
Ja. Die waar jij niet voor uitgenodigt bent. Die.quote:
quote:Op maandag 17 november 2008 13:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja. Die waar jij niet voor uitgenodigt bent. Die.
En waarom is dat van belang? Om nog iets aan gezichtsbehoud te doen, of zo?quote:Op maandag 17 november 2008 13:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik begrijp wat je bedoelt hoor, maar vind stiekem toch dat zij ook een beetje schuldig is.
Ik denk dattie eruitziet als een hamerhaai, met dat ding op.quote:Op maandag 17 november 2008 13:05 schreef Kluts het volgende:
Ik vergat nog te zeggen dat dat natuurlijk wél aan de vrouwen ligt. Wij mannen zijn immers maar simpele zielen.quote:Op maandag 17 november 2008 13:11 schreef Garisson72 het volgende:
't Wordt onnodig moeilijk gemaakt, daar heeft dawg hierboven helemaal gelijk in.
Zo. Amen to that.quote:Op maandag 17 november 2008 13:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En waarom is dat van belang? Om nog iets aan gezichtsbehoud te doen, of zo?
Jij bent duidelijk genoeg geweest, zij uiteindelijk ook alleen interpreteerde je haar signalen zoals het jou het beste uitkwam. Je kunt jezelf dus niet verwijten dat je het niet hebt geprobeerd, helaas geen succes dus on to the next one!
't Wordt onnodig moeilijk gemaakt, daar heeft dawg hierboven helemaal gelijk in.
Misschien is dat het hele probleem wel. Wij zijn natuurlijk zó simpel, dat we niet eens doorhebben hoe simpel van ziel we zijn, en vanaf dát punt gaat het allemaal mis. Backfire, enzo.quote:Op maandag 17 november 2008 13:14 schreef dawg het volgende:
Ik vergat nog te zeggen dat dat natuurlijk wél aan de vrouwen ligt. Wij mannen zijn immers maar simpele zielen.
Ja. Daar maken wij vrouwen dan ook dankbaar gebruik van. Met onze charmes en zulks.quote:Op maandag 17 november 2008 13:14 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik vergat nog te zeggen dat dat natuurlijk wél aan de vrouwen ligt. Wij mannen zijn immers maar simpele zielen.
quote:Op maandag 17 november 2008 13:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk genoeg geweest, zij uiteindelijk ook alleen interpreteerde je haar signalen zoals het jou het beste uitkwam. Je kunt jezelf dus niet verwijten dat je het niet hebt geprobeerd, helaas geen succes dus on to the next one!
Dat is een risico wat je altijd hebt schijnt, gelukkig zijn vegas huwelijken redelijk makkelijk ook weer te ontbinden hoorquote:Op maandag 17 november 2008 12:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou je zomaar tegen kunnen vallen...
En on that bombshell ga ik nu afhaken hierzo, er is de hele dag geen klega verschenen en ik ga hier niet tot 5 uur alleen zitten.quote:
Zolang we ons biertje maar kunnen drinken, maakt dat allemaal niet zoveel uit.quote:Op maandag 17 november 2008 13:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Misschien is dat het hele probleem wel. Wij zijn natuurlijk zó simpel, dat we niet eens doorhebben hoe simpel van ziel we zijn, en vanaf dát punt gaat het allemaal mis. Backfire, enzo.
Ja.quote:Op maandag 17 november 2008 13:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja. Daar maken wij vrouwen dan ook dankbaar gebruik van. Met onze charmes en zulks.
Dat doen vrouwen ook. Heb een vriendin ooit een boek gegeven: He's just not that into you. Met allerlei voorbeelden van wat mannen zeggen en doen om je af te schepen, wat je zelf anders interpreteerd omdat je het anders wil zien.quote:Op maandag 17 november 2008 13:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Een man die het WEL begrijpt!
Mannen willen dingen gewoon op een bepaalde manier zien, als een vrouw dan vervolgens iets anders zegt, wordt het toch geïnterpreteerd zoals hij het wil zien en dan gaan ze miepen dat die vrouw draait
Goeie vraag dat eerste, geen idee eigenlijk waarom dat van belang is voor mij.quote:Op maandag 17 november 2008 13:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat komt weer omdat vrouwen over het algemeen niet duidelijk zijn met wat ze willen, daardoor interpreteren mannen die dingen verkeerd.quote:Op maandag 17 november 2008 13:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mannen willen dingen gewoon op een bepaalde manier zien, als een vrouw dan vervolgens iets anders zegt, wordt het toch geïnterpreteerd zoals hij het wil zien en dan gaan ze miepen dat die vrouw draait
Arme jij.quote:Op maandag 17 november 2008 13:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En on that bombshell ga ik nu afhaken hierzo, er is de hele dag geen klega verschenen en ik ga hier niet tot 5 uur alleen zitten.![]()
En morgen ook niet, HOOR JE ME!!!![]()
Gaan we hier nou een beetje zitten zwartepieten, jongedame? Wel toepasselijk natuurlijk, in deze tijd van het jaar.Wat jij daar even fijntjes vergeet te melden namelijk, is dat het andersom voor vrouwen ook geldt.quote:Op maandag 17 november 2008 13:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Amen to thatquote:Op maandag 17 november 2008 13:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat doen vrouwen ook. Heb een vriendin ooit een boek gegeven: He's just not that into you. Met allerlei voorbeelden van wat mannen zeggen en doen om je af te schepen, wat je zelf anders interpreteerd omdat je het anders wil zien.
Vrouwen en mannen zitten soms gewoon niet op een lijn qua communiceren, laten we het daar maar op houden.quote:Op maandag 17 november 2008 13:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat doen vrouwen ook. Heb een vriendin ooit een boek gegeven: He's just not that into you. Met allerlei voorbeelden van wat mannen zeggen en doen om je af te schepen, wat je zelf anders interpreteerd omdat je het anders wil zien.
Wat JB zegt, zegt meer over haar persoontje jegens mannen, dan iets over die mannen zelf natuurlijk.quote:Op maandag 17 november 2008 13:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Gaan we hier nou een beetje zitten zwartepieten, jongedame? Wel toepasselijk natuurlijk, in deze tijd van het jaar.Wat jij daar even fijntjes vergeet te melden namelijk, is dat het andersom voor vrouwen ook geldt.
Maar dan tot de veertienduizendste macht.
Daarbij komt dat het niet verwonderlijk is dat mannen vrouwen niet altijd begrijpen in dat soort dingen, omdat vrouwen nou eenmaal graag ingewikkeld doen. Mannen daarentegen zijn een stuk duidelijker meestal, maar vrouwen zoeken er altijd wat achter als het heel simpel lijkt.quote:Op maandag 17 november 2008 13:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Gaan we hier nou een beetje zitten zwartepieten, jongedame? Wel toepasselijk natuurlijk, in deze tijd van het jaar.Wat jij daar even fijntjes vergeet te melden namelijk, is dat het andersom voor vrouwen ook geldt.
Dat zeg ik, communicatiequote:Op maandag 17 november 2008 13:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarbij komt dat het niet verwonderlijk is dat mannen vrouwen niet altijd begrijpen in dat soort dingen, omdat vrouwen nou eenmaal graag ingewikkeld doen. Mannen daarentegen zijn een stuk duidelijker meestal, maar vrouwen zoeken er altijd wat achter als het heel simpel lijkt.
Hee, ik heb anders ook niet gezegd dat het niet zo is...quote:Op maandag 17 november 2008 13:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik ben één en al laskapquote:Op maandag 17 november 2008 13:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Witte haai natuurlijkquote:Op maandag 17 november 2008 13:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik denk dattie eruitziet als een hamerhaai, met dat ding op.
Same here. Ik ben gewoon realistisch. Zonde om je tijd te verdoen aan iemand waarmee het toch nooit wat wordt.quote:Op maandag 17 november 2008 13:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hee, ik heb anders ook niet gezegd dat het niet zo is...
Gelukkig heb ik niet gauw gevoelens voor mannen en daar dus ook niet gauw last van, dingen in mijn voordeel verkeerd interpreteren.
Natuurlijk.quote:Op maandag 17 november 2008 13:27 schreef dawg het volgende:
[..]
Wat JB zegt, zegt meer over haar persoontje jegens mannen, dan iets over die mannen zelf natuurlijk.
quote:Op maandag 17 november 2008 13:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Natuurlijk.
En nu zal ik maar even wegblijven hier, want dat gezeik tov mij is niet leuk meer
Vind het geen gezeik t.o.v jou hoor, dat iets goed is wil niet zeggen dat dat het juiste is.quote:Op maandag 17 november 2008 13:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Natuurlijk.
En nu zal ik maar even wegblijven hier, want dat gezeik tov mij is niet leuk meer
Zoiets zal het wel zijn ja.quote:Op maandag 17 november 2008 13:45 schreef Kluts het volgende:
Mwah, ik denk dat eea een beetje uit zijn verband getrokken wordt.
Mug, olifant, dat soort shizzle.
Wat een wijze woorden, je bent ECHT groot geworden he ?quote:Op maandag 17 november 2008 13:48 schreef Cuegirllie het volgende:
Je komt toch nooit uit deze discussie. Elke persoon is anders.. zowel man als vrouw. Mensen reageren anders als ze verliefd zijn en gaan zaken anders interpreteren. Dat je bij dit soort discussies iederen over één kam scheert, tja dat krijg je erbij. Zal niet iedereen het mee eens zijn.
Oftewel: Mannen verschillen van vrouwen.. er is andere communicatie en met liefde in het spel kan het vaak nog erger worden![]()
quote:Op maandag 17 november 2008 13:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Wat een wijze woorden, je bent ECHT groot geworden he ?
Precies. Juist die verschillen tussen mannen en vrouwen maken het zo interressant.quote:Op maandag 17 november 2008 13:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Is ook zo, wijzer word ik er ook nooit van, want ondanks dat ik 't meeste al wel weet, trap ik er een volgende keer zo weer in.
Ach ja, het hoort erbij denk ik dan maar, en als we allemaal zo duidelijk waren, dan was er ook niets meer om over te zeiken, en das ook saai.
En af en toe word je er helemaal gek van, omdat je het maar niet begrijpt.. Maar ach, dat hoort erbij en je ontkomt er niet aanquote:Op maandag 17 november 2008 13:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Precies. Juist die verschillen tussen mannen en vrouwen maken het zo interressant.
Nee, is vervelend!quote:Op maandag 17 november 2008 13:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Precies. Juist die verschillen tussen mannen en vrouwen maken het zo interressant.
quote:Op maandag 17 november 2008 13:52 schreef Kluts het volgende:
In short:
Daten.
Relaties.
Vrouwen.
Mannen.
Heb er een aantal boeken over gelezen, de psychologische verschillen tussen mannen en vrouwen. In feite is het allemaal heel logisch, maar het levert gewoon grappige situaties op.quote:Op maandag 17 november 2008 13:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En af en toe word je er helemaal gek van, omdat je het maar niet begrijpt.. Maar ach, dat hoort erbij en je ontkomt er niet aan
Echt, jij hebt ook echt nooit een inhoudelijke reactie, of wel?quote:
Maar volgens mij snappen veel mensen nog niet dat er verschillen zijn of dan willen ze het niet snappen/begrijpen/geloven. En dan is het al snel van: Ja maar ik ben toch duidelijk? Terwijl de man er overduidelijk niks van begrijpt en dat je gewoon wat directer moet zijn. Of de man direct is en de vrouw hem maar grof vindt.quote:Op maandag 17 november 2008 13:58 schreef Kluts het volgende:
Heb er een aantal boeken over gelezen, de psychologische verschillen tussen mannen en vrouwen. In feite is het allemaal heel logisch, maar het levert gewoon grappige situaties op.
Viel daar inhoudelijk op te reageren dan?quote:Op maandag 17 november 2008 14:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Echt, jij hebt ook echt nooit een inhoudelijke reactie, of wel?
Het valt me gewoon op dat jij ook tijdens serieuze discussies echt van die posts heb dat ik denk: Wat is hier de toegevoegde waarde van.quote:Op maandag 17 november 2008 14:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Viel daar inhoudelijk op te reageren dan?
Vond het nog lang volgehouden voor mijn doen die discussie
Tis wel zo waar als een koequote:Op maandag 17 november 2008 14:04 schreef PBateman1978 het volgende:
Tijd voor een dooddoener :
Vrouwen komen van Venus, mannen van Mars.
quote:
Niet persoosgebonden dus?quote:
Ja somsquote:Op maandag 17 november 2008 14:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het valt me gewoon op dat jij ook tijdens serieuze discussies echt van die posts heb dat ik denk: Wat is hier de toegevoegde waarde van.
Maar das mijn mening.
En als vrouwen nou met hun tengels van die appel of die doos waren gebleven hadden we nog steeds nakend in het paradijs rondgedarteldquote:Op maandag 17 november 2008 14:04 schreef PBateman1978 het volgende:
Tijd voor een dooddoener :
Vrouwen komen van Venus, mannen van Mars.
Hoezo, mag ik nu ineens niet meer Sedan-bashen?quote:
Ga naar Afrika en dan zie je genoeg rondhuppelende naaktheidquote:Op maandag 17 november 2008 14:08 schreef Elegy het volgende:
[..]
En als vrouwen nou met hun tengels van die appel of die doos waren gebleven hadden we nog steeds nakend in het paradijs rondgedarteld
Ik persoonlijk zie liever een man in een boxer dan naakt.quote:Op maandag 17 november 2008 14:08 schreef Elegy het volgende:
[..]
En als vrouwen nou met hun tengels van die appel of die doos waren gebleven hadden we nog steeds nakend in het paradijs rondgedarteld
Jij laat je ook makkelijk tegehoudenquote:Op maandag 17 november 2008 14:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoezo, mag ik nu ineens niet meer Sedan-bashen?
quote:Op maandag 17 november 2008 14:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik persoonlijk zie liever een man in een boxer dan naakt.
Dus ik ben blij toe.
In de algemeenheid, het zijn de donkere dagen van het jaar, een beetje warmte, liefde en saamhorigheid kunnen we dan met z'n allen wel gebruiken.quote:
Over verkeerd interpreteren gesproken.quote:Op maandag 17 november 2008 13:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Aah kijk je bent het dus gewoon met me eensquote:Op maandag 17 november 2008 14:12 schreef Adolecens het volgende:
In de algemeenheid, het zijn de donkere dagen van het jaar, een beetje warmte, liefde en saamhorigheid kunnen we dan met z'n allen wel gebruiken.![]()
De discussie van Venusvrouwen en Marsmannen blijft altijd wel bestaan en heeft een ieder zijn of haar uitgesproken mening/ gedachte over, die voornamelijk gebaseerd is op ervaringen in de directe omgeving.
Die kunnen voor iedereen zo divers zijn, dat de discussie nooit wordt beslecht.
Als ik sommige mensen zie lopen, dank ik Eva op mijn blote knieen dat ze die appel heeft gegeten!quote:Op maandag 17 november 2008 14:08 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik laat me niet tegenhouden als het gaat om jou vertellen dat ik je irritant vind, trust me.quote:Op maandag 17 november 2008 14:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij laat je ook makkelijk tegehouden
Niet mijn typequote:Op maandag 17 november 2008 14:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ga naar Afrika en dan zie je genoeg rondhuppelende naaktheid
Pff ben je nog kieskeurig ookquote:Op maandag 17 november 2008 14:14 schreef Elegy het volgende:
[..]
Niet mijn type
Doe mij maar caucasisch met rood haar of een bobline. En een lekker wit huidje als het even kan
Caucasisch, doet me altijd denken aan een quote uit een (teken-)film :quote:Op maandag 17 november 2008 14:14 schreef Elegy het volgende:
[..]
Niet mijn type
Doe mij maar caucasisch met rood haar of een bobline. En een lekker wit huidje als het even kan
In het paradijs is iedereen mooiquote:Op maandag 17 november 2008 14:13 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Als ik sommige mensen zie lopen, dank ik Eva op mijn blote knieen dat ze die appel heeft gegeten!
Gelukkigquote:Op maandag 17 november 2008 14:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik laat me niet tegenhouden als het gaat om jou vertellen dat ik je irritant vind, trust me.
Zelfs niet door Ado.
quote:
Natuurlijk!quote:
quote:Op maandag 17 november 2008 14:14 schreef Elegy het volgende:
[..]
Niet mijn type
Als je alleen maar mogelijkheid hebt tot afrikaanse schoonheid dan zal je idd uiteindelijk wel iemand eruit kiezen die aan jouw vernieuwde keiskeurigheid voldoet.. ofzoeitsquote:Op maandag 17 november 2008 14:18 schreef Elegy het volgende:
[..]
Natuurlijk!
Leuker kan ik het niet maken, wel moeilijker
Maar dat zijn dan mijn voorkeuren hè, wat niet inhoudt dat als ze die eigenschappen niet direct heeft dat ik er dan niet in geïnteresseerd in kan raken. Maar die punten trekken wel sneller mijn aandacht
Ja, jij bent een prima voorbeeld jaquote:
Ik ben niet heul bleek en heb ook geen rood haar, dus het valt mee.quote:Op maandag 17 november 2008 14:20 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja, jij bent een prima voorbeeld ja![]()
![]()
Vooralsnog heb ik niks te kiezenquote:Op maandag 17 november 2008 14:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je alleen maar mogelijkheid hebt tot afrikaanse schoonheid dan zal je idd uiteindelijk wel iemand eruit kiezen die aan jouw vernieuwde keiskeurigheid voldoet.. ofzoeits
Je hebt een boblinequote:Op maandag 17 november 2008 14:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben niet heul bleek en heb ook geen rood haar, dus het valt mee.
quote:Op maandag 17 november 2008 14:25 schreef Elegy het volgende:
[..]
Je hebt een boblineworks for me. En je bent klein
Raak je aan gewendquote:Op maandag 17 november 2008 14:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Kluts heeft ze straks voor het uitkiezen.
Tel maar door tot 100quote:
quote:
Ik ben niet de enige.quote:Op maandag 17 november 2008 14:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
*hap* hap*
Weet wel inmiddels hoe je erover denkt hoor kluts
Tis al goedquote:Op maandag 17 november 2008 14:45 schreef dawg het volgende:
[..]
Be my guest. Ik ga geen 100+ cijfers in zitten tikken.
ff oefenen op het zuinige mondje trekken en voila :quote:Op maandag 17 november 2008 14:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Some people just don't know when to shut the fuck up.
Ik bedoelde gewoon wat ik zei.quote:Op maandag 17 november 2008 14:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bedoelde mijn eerste reactie maargoed
Joh, vertel me eens wat nieuws.quote:Op maandag 17 november 2008 14:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewoon wat ik zei.
Maar goed.
Dat klinkt inderdaad nogal saai ja.quote:Op maandag 17 november 2008 14:54 schreef Cuegirllie het volgende:
PFff.. ik word shagrijnig hier zeg! Afgelopen 2 uur haast geen woord gezegt. collegás zijn saai hier!!
Idd. Laten we het over iets leuks hebben.quote:Op maandag 17 november 2008 14:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Zitten jullie elkaars woorden nou weer verkeerd te interpreteren joh ?
Kan je geen muziekje opzetten daar?quote:Op maandag 17 november 2008 14:54 schreef Cuegirllie het volgende:
PFff.. ik word shagrijnig hier zeg! Afgelopen 2 uur haast geen woord gezegt. collegás zijn saai hier!!
tompoucen met roze laagjes!quote:Op maandag 17 november 2008 14:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd. Laten we het over iets leuks hebben.
Heb Ipod op m'n oren, maar moet nieuwe muziek hebben (Weet alleen niet wat te downloaden)quote:Op maandag 17 november 2008 14:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan je geen muziekje opzetten daar?
HAha ja idd.. tis ietsquote:Op maandag 17 november 2008 14:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad nogal saai ja.
Maar gelukkig heb je 't singles-topic nog !
http://robdowell.com/RobDowell-FreeFormSix.mp3quote:Op maandag 17 november 2008 14:57 schreef Cuegirllie het volgende:
Heb Ipod op m'n oren, maar moet nieuwe muziek hebben (Weet alleen niet wat te downloaden)
Als ik thuis ben nog maar een keer.. kan geen muziek horen hierquote:Op maandag 17 november 2008 14:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
http://robdowell.com/RobDowell-FreeFormSix.mp3
Ik heb legio suggesties, alleen denk ik dat het allemaal niks voor jou is. Waar hou je van?quote:Op maandag 17 november 2008 14:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb Ipod op m'n oren, maar moet nieuwe muziek hebben (Weet alleen niet wat te downloaden)
[..]
Dat denk ik ook niet nee..quote:Op maandag 17 november 2008 15:01 schreef Elegy het volgende:
Ik heb legio suggesties, alleen denk ik dat het allemaal niks voor jou is. Waar hou je van?
Aan je smaak hierboven te zien kun je 'm eigenlijk net zo goed vergeten.quote:Op maandag 17 november 2008 15:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als ik thuis ben nog maar een keer.. kan geen muziek horen hier
Nee vind ik nietquote:Op maandag 17 november 2008 15:04 schreef Den_Haag het volgende:
Youtube is je grote vriend als je je verveelt
Download anders eens een cdtje van JvT. Blije muziek waar je verder niks ingewikkelds mee hoeft.quote:Op maandag 17 november 2008 15:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet nee..
Enige wat ik nu nog luister is uhm pink/acda en de munnik en wat andere nederlandse shit (ja i know.. maar van caberatiers).. en uh verder eig weinig![]()
Beetje vrolijk, beetje gezang, niet alleen maar veel instrumentaal..
Ik zal het eens proberen, maar denk dat het niet aan mij besteed is.quote:Op maandag 17 november 2008 15:05 schreef Kluts het volgende:
Download anders eens een cdtje van JvT. Blije muziek waar je verder niks ingewikkelds mee hoeft.
Ideaal idd. Na een half uur ben je altijd totaal ergens anders beland dan waar je begon.quote:Op maandag 17 november 2008 15:04 schreef Den_Haag het volgende:
Youtube is je grote vriend als je je verveelt
Ik zou aandragen:quote:Op maandag 17 november 2008 15:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet nee..
Enige wat ik nu nog luister is uhm pink/acda en de munnik en wat andere nederlandse shit (ja i know.. maar van caberatiers).. en uh verder eig weinig![]()
Beetje vrolijk, beetje gezang, niet alleen maar veel instrumentaal..
The Cure.quote:Op maandag 17 november 2008 15:06 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik zou aandragen:
* Anathema www.anathema.ws
* Muziek van het Hed Kandi label
* Ludovico Einaudi. Neo-classical, lijkt op Yann Tiersen (Amélie soundtrack)
* Depeche Mode
* Joy Division
* The Cure
Als dat wat voor je is, that isHet hardere/obscuurdere werk laat ik wel voor wat het is
Laat je het weten of je het wat vindt?quote:Op maandag 17 november 2008 15:08 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik zal thuis eens wat downloaden daar van Elegy
Ik heb al hun albumsquote:
ik wel. lekker wat oude nummers luisteren en ondertussen mijn telefoon een beetje opruimen. deel van de 2000 smsjes overzetten naar de laptopquote:Op maandag 17 november 2008 15:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee vind ik niet
Maar kan ik hier toch niet openen/luisteren
Nadeel van youtube is dat je telkens er bij moet biljven. Of eerst een hele playlist moet opzetten.. En vaak moet weten wat je zoekt anders kom je allerlei troep of af en toe wat leuks tegenquote:Op maandag 17 november 2008 15:14 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik wel. lekker wat oude nummers luisteren en ondertussen mijn telefoon een beetje opruimen. deel van de 2000 smsjes overzetten naar de laptop
quote:
Ik klik altijd verder bij die aanverwante filmpjes, dan kom je nog eens op andere varianten van nummers enzo.quote:Op maandag 17 november 2008 15:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nadeel van youtube is dat je telkens er bij moet biljven. Of eerst een hele playlist moet opzetten.. En vaak moet weten wat je zoekt anders kom je allerlei troep of af en toe wat leuks tegen
Je houdt ook al van The Curequote:Op maandag 17 november 2008 15:13 schreef Kluts het volgende:
The Cure is tof.
En voor downloaden hoef je je niet te schamen.
CD's zijn ook vetter om te hebben ja.quote:Op maandag 17 november 2008 15:18 schreef Elegy het volgende:
[..]
Je houdt ook al van The Cure
Nee, maar een kast vol cd's vind ik toffer dan een volle hdverzamelaarstrekje. Slecht voor de bankrekening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |