jammer, ik zat al helemaal klaar met mijn camera en gebaksbordjequote:
Ik wel, jij dan?quote:Op maandag 17 november 2008 10:06 schreef Den_Haag het volgende:
Al bij gekomen van het weekend Kluts?
Gebak haal ik straks ffies, denk alleen niet dat het gevuld is met janiesbrowniequote:Op maandag 17 november 2008 10:10 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
jammer, ik zat al helemaal klaar met mijn camera en gebaksbordje
Ook niet geneukt? Om je eigen vraag maar even aan te halen.quote:Op maandag 17 november 2008 10:13 schreef PBateman1978 het volgende:
Bijkomen van wat ?
Heerlijk niks gedaan dit weekend.
Dat is toch wel erg jammer, want ik durf te beweren dat janesnbrownie eigenlijk lekkerder is dan welk ander gebak dan ook!quote:Op maandag 17 november 2008 10:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gebak haal ik straks ffies, denk alleen niet dat het gevuld is met janiesbrownie
Heb je al geweldige kado's gehad, ga je nog iets leuks doen?quote:Op maandag 17 november 2008 10:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gebak haal ik straks ffies, denk alleen niet dat het gevuld is met janiesbrownie
quote:Op maandag 17 november 2008 10:15 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dat is toch wel erg jammer, want ik durf te beweren dat janesnbrownie eigenlijk lekkerder is dan welk ander gebak dan ook!
Ehm niet echt. Heb sowieso een kleine familie en daarnaast liggen m'n ouders op dit moment in een scheiding, de sfeer is dus een beetje apart zo.quote:Op maandag 17 november 2008 10:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb je al geweldige kado's gehad, ga je nog iets leuks doen?
Op maandag jarig zijn sucks.
quote:
Toch nog leuke plannen in het vooruitzicht dus.quote:Op maandag 17 november 2008 10:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ehm niet echt. Heb sowieso een kleine familie en daarnaast liggen m'n ouders op dit moment in een scheiding, de sfeer is dus een beetje apart zo.
Doe trouwens sowieso weinig aan m'n verjaardag, ook al zit ik nu wel op een kwart eeuw![]()
Maar heb aankomend weekend een eindejaarsmeeting (samenzijn met lekker eten in een restaurant) van de autoclub (ps. geen sjonnie check m'n witte ongespoten bumper en megavleugel stijl) dus daar heb ik meer zin in eigenlijk. Daarnaast 2 weken later op bezoek bij een leuke dame+uit eten![]()
Neequote:Op maandag 17 november 2008 10:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Is goed, heb je morgen tijd om naar Vegas te vliegen?
quote:Op maandag 17 november 2008 10:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ook niet geneukt? Om je eigen vraag maar even aan te halen.
bummer....quote:
Leuk! Heb ook ooit eens een poging gewaagd op de draaitafels van een vriend van me. Ik was al een kwartier bezig om een nummer fatsoenlijk over te kunnen laten lopen.quote:Op maandag 17 november 2008 10:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, niet eens.
Maar vrijdagavond wel lekker gemixed (platen...), dat ging zo goed dat het bijna een orgasme leek.
House.
quote:Op maandag 17 november 2008 10:13 schreef Kluts het volgende:
Ik hoop dan maar dat er bij mij volgende week iig een lekkere vent uit een taart springt.
Jij past heul niet in een taart.quote:
grotere taart kopenquote:
Dat zorgde voor een grote glimlach op mijn gezicht na het fileleedquote:Op zondag 16 november 2008 23:31 schreef Tegan het volgende:
Trusten Elegy. (Er draaide ook een film die Elegy heette, en toen dacht ik stiekem aan jou.)
Ik hou helemaal niet van taart, dus hoe minder, hoe beter.quote:Op maandag 17 november 2008 10:48 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
grotere taart kopenKom op zeg, moet DH nu in een taart of wat?
quote:Op maandag 17 november 2008 10:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik hou helemaal niet van taart, dus hoe minder, hoe beter.
Als dat kan, kunnen jullie dat dan niet metquote:Op maandag 17 november 2008 10:57 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hehe, dan proppen we DH wel in een sprits of biscuitje speciaal voor jou.
Jongedame Klutsquote:
Die is wat minder makkelijk te regelen dan DH, maar ik kan ff bellen naar Gotham City om te kijken of ie tijd heeft volgende weekquote:Op maandag 17 november 2008 11:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als dat kan, kunnen jullie dat dan niet metChristian Bale
doen?
![]()
![]()
![]()
Of ben ik nu te veeleisend?
Dat klinkt wel als tof nieuws, lees ik tussen de regels van je toned-down-woordkeuze door. Waar ben je niet compleet uit dan?quote:Op maandag 17 november 2008 11:05 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat ik heel misschien single af ga voordat het kerst is. Ofja, volgens mijn vrienden zijn alle signalen er, maar ik ben er niet helemaal compleet uit. Ik zie wel hoe het loopt. Heb nu gewoon een leuke tijd.
Ik heb vaker gedacht dat er iets was, en dan bleek het niet zo te zijn. Dus nu ben ik voorzichtig met mijn woorden. Ben bang dat het misschien voor hem niet toch weer anders is. Kan zo in een dag veranderen.quote:Op maandag 17 november 2008 11:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als tof nieuws, lees ik tussen de regels van je toned-down-woordkeuze door. Waar ben je niet compleet uit dan?
En nee, ik kruip niet in een tom-poucequote:
Go with the flow, en maak je niet bij voorbaat al druk om dingen die er nog niet zijn.quote:Op maandag 17 november 2008 11:10 schreef Tegan het volgende:
Neh, ik ga het niet sturen. Ik ga gewoon leuke dingen doen, het is lang geleden dat ik me zo goed voelde (in de liefde), dus daar ga ik goed gebruik van maken. Als er iets uit groeit is dat helemaal tof, maar eigenlijk vind ik het nu ook echt geweldig.
Wat valt me dát van je tegen zeg.quote:Op maandag 17 november 2008 11:25 schreef Elegy het volgende:
[..]
En nee, ik kruip niet in een tom-pouce
Wel echte dan bij de bakker vandaanquote:Op maandag 17 november 2008 11:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat valt me dát van je tegen zeg.
Tompoucen vind ik dan wel weer lekker.
jups... dat is het meest slimme wat je kunt doen.quote:Op maandag 17 november 2008 11:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Go with the flow, en maak je niet bij voorbaat al druk om dingen die er nog niet zijn.
Te grootquote:Op maandag 17 november 2008 11:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat valt me dát van je tegen zeg.
Tompoucen vind ik dan wel weer lekker.
quote:Op maandag 17 november 2008 11:05 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat ik heel misschien single af ga voordat het kerst is. Ofja, volgens mijn vrienden zijn alle signalen er, maar ik ben er niet helemaal compleet uit. Ik zie wel hoe het loopt. Heb nu gewoon een leuke tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vervelend dat laatste ja, ik was altijd zo slim stom om het gewoon te zeggen, ''ik vind jou leuk'', heb er meer mee weggejaagd dan gevangen.quote:Op maandag 17 november 2008 11:31 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
jups... dat is het meest slimme wat je kunt doen.
Relaties forceren werkt niet, althans het schijnt zo te zijn. Wel denk ik dat er van begin af aan een bepaalde drive moet zijn om elkaar te willen zien. En dan wel meer dan een, god het was gezellig en ik had toch niets beters te doen motivatie.
Blijft lastig, want aan de ene kant gaat het vanzelf als het blijkt te klikken, aan de andere kant als je niets laat merken dat je elkaar wel erg leuk vind, blijf je ook om de pot heen draaien.
quote:Op maandag 17 november 2008 11:33 schreef Den_Haag het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niks ervan, geen vreemde mannen met enge hoofdwonden in mijn bed.quote:Op maandag 17 november 2008 11:32 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dan kom ik wel onder de dekens te voorschijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |