quote:Op maandag 17 november 2008 10:55 schreef Runx het volgende:
[..]
de mac is viiiieeeess .... ja de burgerking ook
Berijdenquote:Op maandag 17 november 2008 10:56 schreef Runx het volgende:
[..]
neuuh dat beest kan ook bukken en kruipenhet fijne is dat ik op zo'n geleide kameel kan zitten en het berijden
(wat een woord gebruik heb ik ook berijden
)
quote:Op maandag 17 november 2008 09:51 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wat? Lach jij mij uit zieke man?snotter je nog een beetje
Nee gezakt om me havoquote:Op maandag 17 november 2008 10:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee jij deed zeker dat VMBO gelul?
Mijn MBO school is welquote:Op maandag 17 november 2008 10:47 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook begonnen met MBO en nog niet verder gekomen.
Maar ik durf wel te zeggen dat meeste MBO scholen echt meh zijn..
Slechte begleiding enzo terwijl meeste mensen op MBO dat juist nodig hebben.
Niks tegen over de mensen op MBO want ik ben er zelf ook een
bullshit bingo natuurlijk he debs.. er zullen best hboers bij de mac werken maar het overgrote deel van de hboers verdient 600 euro meer per maand dan mbo-ers (terwijl ze even goed zijn en niets meer doen)quote:
Dat zit ik ook aan te denkenquote:Op maandag 17 november 2008 10:59 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Op zich lijkt 't me wel relaxed to pack my bags en gewoon naar de VS of naar Australie te vertrekken en daar dan gewoon een jaartje of wat gaan werken enzo...maarja...mag je best wat knaken meenemen om iig wat achter de hand te hebben, als je daar niet zo snel werk vindt...
Volgens mij is tegenwoordig iedere schoolquote:Op maandag 17 november 2008 11:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Mijn MBO school is wel![]()
heb eerste 2 jaar ook wel havo/vwo gedaan op middelbare school, maar na 2e jaar terug gezet naar vmbo-t. Daar had ik het zo goed naar me zin, dat ik niet terug wilde naar de havo
En er werd gezegt, dat de weg van MBO naar HBO beter was dan van havo naar HBO
Maar mijn examens waren laggertjes...niet normaal
idd,quote:Op maandag 17 november 2008 10:55 schreef Runx het volgende:
[..]
de mac is viiiieeeess .... ja de burgerking ook
ja, volgens mij ookquote:Op maandag 17 november 2008 11:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Volgens mij is tegenwoordig iedere school
Beterschap dudequote:Op maandag 17 november 2008 11:00 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
uhu![]()
wil heul nie ziek worden ....
Ik zeg ook niet dat HBO-er een beter persoon is dan MBO-erquote:Op maandag 17 november 2008 10:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja dat probleem heb ik ook. Was getest op VWO, maar had geen zin om te leren dus binnen no time was ik
terug gezet naar de Mavomaar ik vind gewoon niet dat je zo kunt praten over mensen die niet beter
kunnen. Niemand is namelijk minder dan de ander...of je nou gestudeerd hebt of niet.
Hey -madquote:Op maandag 17 november 2008 11:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Mijn MBO school is wel![]()
heb eerste 2 jaar ook wel havo/vwo gedaan op middelbare school, maar na 2e jaar terug gezet naar vmbo-t. Daar had ik het zo goed naar me zin, dat ik niet terug wilde naar de havo
En er werd gezegt, dat de weg van MBO naar HBO beter was dan van havo naar HBO
Maar mijn examens waren laggertjes...niet normaal
is jouw vrouw dan van rubber .....quote:Op maandag 17 november 2008 10:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
voor gila een opleiding
voor debbie een dagje naar de sauna
voor smokez een pakje peuken
voor beller een topic volger want hij is er niet meer
voor tripack een proxy zodat hij hier vaker kan zijn
voor fubar een bandenplak setje voor zn opblaaspop
Jup dat zal, maar ik ken een boel HBO'ers en mensen van de Universiteit die genoegen hebben moeten nemenquote:Op maandag 17 november 2008 11:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
bullshit bingo natuurlijk he debs.. er zullen best hboers bij de mac werken maar het overgrote deel van de hboers verdient 600 euro meer per maand dan mbo-ers (terwijl ze even goed zijn en niets meer doen)
en als je door wilt groeien richting management (zoals ik) dan heb je gewoon een hbo diploma nodig
klopt, tegenwoordig kijken ze meer naar wat voor papiertjes je hebt, als naar je werkervaringquote:Op maandag 17 november 2008 11:03 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat HBO-er een beter persoon is dan MBO-er
maar het is gewoon een feit dat als je HBO op je CV hebt makkelijker aan werk komt en meer verdient!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |