aha ok naiiisquote:Op maandag 17 november 2008 10:29 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik ga opleiding doen Digital Media Design op GLR (Grafisch Lyceaum Rotterdam)
Dat een opleiding in het engels (alleen wel mbo maar mag het versnelt doen en daarna kan ik naar HBO school)
Kon nu ook wel maar dan moest ik langer wachten hehe.. dus dan maar even zo
En opzich maakt het in die branche niet uit of je HBO of MBO hebt als je maar skillz hebt!
voor gila een opleidingquote:Op maandag 17 november 2008 10:28 schreef GilaMonyet het volgende:
[FEE PRIJSVRAAG] FOK! zat eens te denken...
Ja ja wie zal ik nu wat wensen
Voor Runx een schaap,
Voor Barra een fotoboek van nakakte foksters met hoofd
Voor p00p een guitar!
Voor mad een ontmoeting met Norris..
Voor Sgele een bril
Voor Smokez een speeltje voor ze 2 negers!
Voor droxz een nieuwe pols
Etc..
mequote:Op maandag 17 november 2008 10:28 schreef GilaMonyet het volgende:
[FEE PRIJSVRAAG] FOK! zat eens te denken...
Ja ja wie zal ik nu wat wensen
Voor Runx een schaap,
Voor Barra een fotoboek van nakakte foksters met hoofd
Voor p00p een guitar!
Voor mad een ontmoeting met Norris..
Voor Sgele een bril
Voor Smokez een speeltje voor ze 2 negers!
Voor droxz een nieuwe pols
Etc..
en je bent blondquote:Op maandag 17 november 2008 10:35 schreef debbie_19 het volgende:
Als ik klaar ben met me MBO opleiding aan de fotovakschool wil ik graag HBO fotografisch vormgeving gaan doenalleen ik ben wel wat ouder dan jullie, maar nog steeds de op een na jongste van de klas
ja en?quote:
klopt ik zeg toch niet dat het verkeerd is , ik bedoelde meer van blond... lekkerquote:Op maandag 17 november 2008 10:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja en?blond zijn heeft voordelen
allochtoon zijn niet
Hehe, tjah mbo is sowieso beetjequote:Op maandag 17 november 2008 10:35 schreef debbie_19 het volgende:
Als ik klaar ben met me MBO opleiding aan de fotovakschool wil ik graag HBO fotografisch vormgeving gaan doenalleen ik ben wel wat ouder dan jullie, maar nog steeds de op een na jongste van de klas
Daar ben ik het dus niet mee eens...ik vind de reactie die je nu plaatst wel een beetje neerbuigend naar de mensen die gewoon MBO hebben gedaanquote:Op maandag 17 november 2008 10:39 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hehe, tjah mbo is sowieso beetje
Maar ik ha miss jaartje MBO doen en daarna overstappen
Heb beetje gekeken naar de mogelijkheden en die zijn er
quote:
quote:Op maandag 17 november 2008 10:39 schreef Runx het volgende:
[..]
klopt ik zeg toch niet dat het verkeerd is , ik bedoelde meer van blond... lekker
maar dat kwam al heel snel in me op en , had al op invoeren geklikt vandaarquote:
Wat wat watquote:Op maandag 17 november 2008 10:39 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hehe, tjah mbo is sowieso beetje
Maar ik ha miss jaartje MBO doen en daarna overstappen
Heb beetje gekeken naar de mogelijkheden en die zijn er
krijg in nu een aai over me bolquote:Op maandag 17 november 2008 10:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]dan ist goed
nu ben je weer lieve allochtoon
quote:
schiet niet op elke keer als ik met ze over straat loop gaan ze doodquote:
Damn wat is ze dan al oud zegquote:Op maandag 17 november 2008 10:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]idd..
debs je bent blond en hebt lekkere tieten en een lekkere kont.. 50 jaar geleden was je gewoon een broedmachine geweest
quote:Op maandag 17 november 2008 10:44 schreef Runx het volgende:
[..]
schiet niet op elke keer als ik met ze over straat loop gaan ze dood
Dat maakt niet uit Moozzie...die mensen die hebben gestudeerd of HBO hebben gedaan kijken vaak neer op MBO'ers.quote:Op maandag 17 november 2008 10:43 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wat wat wat
Ga je mij beledigen?
Ik heb het dan wel niet gehaald maar alsnog....
quote:Op maandag 17 november 2008 10:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]idd..
debs je bent blond en hebt lekkere tieten en een lekkere kont.. 50 jaar geleden was je gewoon een broedmachine geweest
Ik ben zelf ook begonnen met MBO en nog niet verder gekomen.quote:Op maandag 17 november 2008 10:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Daar ben ik het dus niet mee eens...ik vind de reactie die je nu plaatst wel een beetje neerbuigend naar de mensen die gewoon MBO hebben gedaan
hehequote:Op maandag 17 november 2008 10:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit Moozzie...die mensen die hebben gestudeerd of HBO hebben gedaan kijken vaak neer op MBO'ers.
Ik heb zelf ook MBO gedaan. Doe nu weer een MBO opleiding. Fotografisch vormgeving wil ik gewoon graag doen, maar dat is er daar alleen maar in HBO
ja dat doe ik en leg ik van die planten die zuurstof geven , maar dat helpt nietquote:Op maandag 17 november 2008 10:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Doe je ze dan ook aan de hengel ipv aan de riem?
Dat jij niet verder bent gekomen ligt misschien ook aan jou? Toen ik nog geen MBO diploma had (ben na de mavo eigenlijk eerst gelijk gaan werken) ben ik ook zelf omhoog geklommen bij het bedrijf waar ik heb gewerkt en dat zonderquote:Op maandag 17 november 2008 10:47 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook begonnen met MBO en nog niet verder gekomen.
Maar ik durf wel te zeggen dat meeste MBO scholen echt meh zijn..
Slechte begleiding enzo terwijl meeste mensen op MBO dat juist nodig hebben.
Niks tegen over de mensen op MBO want ik ben er zelf ook een
Maar is zo'n geleide kameel niet te groot?quote:Op maandag 17 november 2008 10:50 schreef Runx het volgende:
[..]
ja dat doe ik en leg ik van die planten die zuurstof geven , maar dat helpt niet
en ze vergeten alles na 3 sec
ik denk dat ik maar weer terug ga naar me geleider kamelen
ja, ik ben na mijn MBO ook eerst gaan werken maar ik wil nu verder.quote:Op maandag 17 november 2008 10:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat jij niet verder bent gekomen ligt misschien ook aan jou? Toen ik nog geen MBO diploma had (ben na de mavo eigenlijk eerst gelijk gaan werken) ben ik ook zelf omhoog geklommen bij het bedrijf waar ik heb gewerkt en dat zonder
diploma, heb daar later een MBO opleiding gedaan.
Waarin zijn ze beter?quote:Op maandag 17 november 2008 10:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
HBO-ers zijn ook beter dan MBO-ers
Tuulk net zoals die HBO'ers die lekker bij de Mac werken omdat er geen baan voor ze te vinden is.quote:Op maandag 17 november 2008 10:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
HBO-ers zijn ook beter dan MBO-ers
ja dat probleem heb ik ook. Was getest op VWO, maar had geen zin om te leren dus binnen no time was ikquote:Op maandag 17 november 2008 10:53 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
ja, ik ben na mijn MBO ook eerst gaan werken maar ik wil nu verder.
Ik merk gewoon aan mezelf dat ik meer kan en meer wil.
Sowieso zat ik met MBO onder mijn niveau maarja vroeger was ik lui.
Misschien is dit iets voor jouquote:Op maandag 17 november 2008 10:53 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
ja, ik ben na mijn MBO ook eerst gaan werken maar ik wil nu verder.
Ik merk gewoon aan mezelf dat ik meer kan en meer wil.
Sowieso zat ik met MBO onder mijn niveau maarja vroeger was ik lui.
Beter in geld verdienenquote:
de mac is viiiieeeess .... ja de burgerking ookquote:Op maandag 17 november 2008 10:53 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Tuulk net zoals die HBO'ers die lekker bij de Mac werken omdat er geen baan voor ze te vinden is.
Niet dat er wat mis is met bij de Mc te werken, want iemand moet het doendan maar de HBO'ers.
Daar heb ik het niet overquote:Op maandag 17 november 2008 10:55 schreef Runx het volgende:
[..]
de mac is viiiieeeess .... ja de burgerking ook
Ja bij de Macquote:Op maandag 17 november 2008 10:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Beter in geld verdienen
hey Mooz
neuuh dat beest kan ook bukken en kruipenquote:Op maandag 17 november 2008 10:52 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Maar is zo'n geleide kameel niet te groot?
Ik kan me voorstellen dat je niet met een kameel de bioscoop in mag..
Ow...owkeej..bedanktquote:Op maandag 17 november 2008 10:57 schreef Runx het volgende:
[..]
nee maar is een toevoeging op je verhaal
Zo herkenbaarquote:Op maandag 17 november 2008 10:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja dat probleem heb ik ook. Was getest op VWO, maar had geen zin om te leren dus binnen no time was ik
terug gezet naar de Mavomaar ik vind gewoon niet dat je zo kunt praten over mensen die niet beter
kunnen. Niemand is namelijk minder dan de ander...of je nou gestudeerd hebt of niet.
Nee jij deed zeker dat VMBO gelul?quote:Op maandag 17 november 2008 10:57 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Zo herkenbaar
Alleen deed ik geen mavo
Mc Donalds Mc Donalds Mc Donalds tada-ta-ta-ta im lovin' itquote:Op maandag 17 november 2008 10:53 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Tuulk net zoals die HBO'ers die lekker bij de Mac werken omdat er geen baan voor ze te vinden is.
Niet dat er wat mis is met bij de Mc te werken, want iemand moet het doendan maar de HBO'ers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |