Zonder hoofd?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
foksters die je naaktfotos sturen zonder hun hoofd erop![]()
straks is het hun nichtje
samenvatting: TS is bang dat zn fuckbuddie niet zo lekker is dan de fotos
sommige vrouwen zijn bang dat mijn buik te hard is en dat het niet fijn ligtquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:17 schreef Biels het volgende:
Werkt dat goed dan, zo'n foto van je abs in je fotoboek?
En dan krijg je weer zo'n bundy hoofd ava, maar dan van barraquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:19 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nóg erger, straks is het JOUW nichtje!
linkje?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:16 schreef Florian_ het volgende:
Je ex naakt terugvinden op het internet![]()
mijn nicht is 40 enzo...quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:19 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nóg erger, straks is het JOUW nichtje!
Dat is geen antwoord op mijn vraag, hequote:Op vrijdag 14 november 2008 12:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sommige vrouwen zijn bang dat mijn buik te hard is en dat het niet fijn ligt
dude net alsof je me piemel wil zienquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:19 schreef timmmmm het volgende:
Ik dacht dat het Barra naaktfoto's zouden zijn
Teleurstelling dat er helemaal geen pics te vinden zijn
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:21 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag, he
Die klacht heb ik weleens over mijn geslachtsapparaat gehadquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sommige vrouwen zijn bang dat mijn buik te hard is en dat het niet fijn ligt
Dan toch maar 1 pilletje in plaats van meteen de hele doos/pot/stripquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:22 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Die klacht heb ik weleens over mijn geslachtsapparaat gehad
Vlag over het hoofd.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:16 schreef Billy_Talent het volgende:
Vlag over het hoofd en neuken voor het vaderland
meer dan 1quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |