Zonder hoofd?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
foksters die je naaktfotos sturen zonder hun hoofd erop![]()
straks is het hun nichtje
samenvatting: TS is bang dat zn fuckbuddie niet zo lekker is dan de fotos
sommige vrouwen zijn bang dat mijn buik te hard is en dat het niet fijn ligtquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:17 schreef Biels het volgende:
Werkt dat goed dan, zo'n foto van je abs in je fotoboek?
En dan krijg je weer zo'n bundy hoofd ava, maar dan van barraquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:19 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nóg erger, straks is het JOUW nichtje!
linkje?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:16 schreef Florian_ het volgende:
Je ex naakt terugvinden op het internet![]()
mijn nicht is 40 enzo...quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:19 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nóg erger, straks is het JOUW nichtje!
Dat is geen antwoord op mijn vraag, hequote:Op vrijdag 14 november 2008 12:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sommige vrouwen zijn bang dat mijn buik te hard is en dat het niet fijn ligt
dude net alsof je me piemel wil zienquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:19 schreef timmmmm het volgende:
Ik dacht dat het Barra naaktfoto's zouden zijn
Teleurstelling dat er helemaal geen pics te vinden zijn
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:21 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag, he
Die klacht heb ik weleens over mijn geslachtsapparaat gehadquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sommige vrouwen zijn bang dat mijn buik te hard is en dat het niet fijn ligt
Dan toch maar 1 pilletje in plaats van meteen de hele doos/pot/stripquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:22 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Die klacht heb ik weleens over mijn geslachtsapparaat gehad
Vlag over het hoofd.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:16 schreef Billy_Talent het volgende:
Vlag over het hoofd en neuken voor het vaderland
meer dan 1quote:
Je moeder!quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:28 schreef Biels het volgende:
[..]
Geef maar een naam van degene waarvan het het meest waarschijnlijk is dat ze lelijk is
quote:
dat weet je nooit van te voren...quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:28 schreef Biels het volgende:
[..]
Geef maar een naam van degene waarvan het het meest waarschijnlijk is dat ze lelijk is
je en dan niet die chicks neuken... gast wat is er belangrijker!quote:
Sorry Barra, maar zonder bewijs geloof ik je nietquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat weet je nooit van te voren...
misschien dat ik er een soort reviews van kan maken en als de dame in kwestie het zelf wil vertellen kan ze haar naam erbij zetten
Frontpagemateriaal, barra's hustlercolumn.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
misschien dat ik er een soort reviews van kan maken en als de dame in kwestie het zelf wil vertellen kan ze haar naam erbij zetten
hoeft ook nietquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sorry Barra, maar zonder bewijs geloof ik je niet
Mooie fantasie heb jequote:Op vrijdag 14 november 2008 12:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je en dan niet die chicks neuken... gast wat is er belangrijker!
Picsquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
heb ik je gepmt gilaquote:
"Hey, ik ga nu je naaktfoto's op het grootste forum van Nederland zetten, oké?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe niet de fotosquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:42 schreef Quir het volgende:
[..]
"Hey, ik ga nu je naaktfoto's op het grootste forum van Nederland zetten, oké? [ afbeelding ]"
Oeh.. mag toch wel hopen met pics van lekkere chickesquote:
spreek af op een drukke plek vraag '' ben jij die dame van FOK!?'' als je een vrouwmens zoekend ziet kijken.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
appels met perenquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:47 schreef GilaMonyet het volgende:
Zo ja..
Waarom halen jullie hoofd weg van jullie zelf
Bedoel als ik naakt foto van me zelf zou posten haal ik toch ook niet me lul weg
omgquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:16 schreef Billy_Talent het volgende:
Vlag over het hoofd en neuken voor het vaderland
Die 2e die erbij staat is toch niet verkeerd hoorquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:46 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Oeh.. mag toch wel hopen met pics van lekkere chickes
en niet die van jouw.. ben niet van de mannen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |