Een groot deel van de bovengenoemde gebieden zijn zelfstandig. Guam is Amerikaans grondgebied, en dus dus als EU'er wel makkelijk te bezoeken, maar niet zo makkelijk naartoe te emigreren. Daar komt bij dat voor de meeste eilanden zowel de vluchten als het levensonderhoud afgrijselijk duur zijn (ik kan me nog herinneren dat toen we op Guam zaten, ons Nederlandse salaris werd vermenigvuldigt met 3.4 om dezelfde koopkracht te behouden).quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:38 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ja. Foto's.
En trouwens, als het Frans grondgebied is, dan kun je er als EU-burger dus heel makkelijk naartoe emigreren?
Gaaf hoorquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:33 schreef Gaoxing het volgende:Ik heb dit topic, noch het oude ooit gezien
, maar ik heb 5 jaar op Guam gewoond, ben een paar keer op Saipan en een keer op Tinian geweest. Dus voor vragen daarover: roept u maar.....
Sulawesi was super! We zijn eerst op Bunaken geweest, klein leuk eiland, duiken was super daar! Daarna door naar Lembeh waar het duiken nog mooier was. Wij zijn er speciaal voor het duiken geweest, kan je weinig vertellen over de land-activiteitenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:22 schreef Veersesmurf het volgende:
Aha, vertel me even hoe het daar washeb plannen om daar komende winter ook naar toe te gaan namelijk...
Een Olympus SP550UZ, maar deze was van een Japanse, dus hij is niet van mij hoorquote:Op donderdag 5 november 2009 22:10 schreef Blik het volgende:
wow, wat een coole foto's
wat voor camera heb je gebruikt voor de fonderwateroto's?
Hoewel ik iedereen Micronesië (en Palau in het bijzonder) kan aanraden zou je misschien ook eens naar de Filipijnen kunnen kijken. Klinkt een stukje minder exotisch misschien, maar het is een heel stuk goedkoper, iets minder toeristisch en bijna net zo mooiquote:Op zaterdag 14 november 2009 14:32 schreef ParanoidEv het volgende:
TVP. Op het moment zitten mijn vriend en ik te denken om een spaarpot te maken voor een vakantie richting die kant. We willen ergens naar een eiland daar ergens, zonder al te veel toeristische crap. Vast moeilijk te vinden, maar misschien is Micronesie een goede kandidaat.
Het gaat waarschijnlijk een rondtochtje worden van NZ/Cook/Frans Polynesiequote:Op maandag 16 november 2009 15:51 schreef Duikelaar het volgende:
Paranoid: ik zou nog maar eens goed naar de Cook eilanden (of Yap) kijken als je geen duiker bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |