Sow, jij bent stoewr!quote:Op zondag 16 november 2008 21:54 schreef crazy987 het volgende:
ik ben een best wel een lange roker al,
dat weet ik en maakt me geen ruk uitquote:
sukkelquote:Op zondag 16 november 2008 21:56 schreef crazy987 het volgende:
[..]
dat weet ik en maakt me geen ruk uit
liever jong sterven en een leuk leven te hebben gehad, dan oud te sterven en een saai levenquote:
Oh wat wordt je leven een stuk leuker van rokenquote:Op zondag 16 november 2008 21:58 schreef crazy987 het volgende:
[..]
liever jong sterven en een leuk leven te hebben gehad, dan oud te sterven en een saai leven
Moeten roken om een leuk leven te hebben.quote:Op zondag 16 november 2008 21:58 schreef crazy987 het volgende:
[..]
liever jong sterven en een leuk leven te hebben gehad, dan oud te sterven en een saai leven
Nee, liever oud sterven en een leuk leven.quote:Op zondag 16 november 2008 21:58 schreef crazy987 het volgende:
[..]
dankjequote:
Kom je wel van terug als je een keer een trap van 3 mtr oploopt en het uithijgt als een paard na een draf van 24 kilometerquote:Op zondag 16 november 2008 21:56 schreef crazy987 het volgende:
[..]
dat weet ik en maakt me geen ruk uit
Daar herken je een echte roker aanquote:Op zondag 16 november 2008 21:59 schreef Bluurgh het volgende:
5,95 voor javaanse 3/4e met rizzla rood
Komop zeg, een pakje shag per 4/5 dagen (lijkt mij?) dan ga ik niet moeilijk doen om een 1 euro meer of minder, vind ik het verschil in smaak iig veel te groot voor.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:30 schreef --Christiaan-- het volgende:
Waarom rook je niet gewoon die van de Aldi. Lekker cheap.
Alleen de echte roker zou Mascotte boven rizzla verkiezen!quote:Op donderdag 20 november 2008 21:27 schreef Pr0-n00b het volgende:
[..]
Daar herken je een echte roker aanJavaanse
quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:32 schreef Phoenix78 het volgende:
Mascotte ? Dan moet je eerst je vloeitje half onderkwijlen voordat dat eens wil plakken.
Rizla ftw... mascotte is voor drum rokende paupers.
Das geen onzin, rizzla heb ik het nooit (of ik moet toeter zijn en vloeitje verkeerd om hebbenquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:50 schreef Vamps het volgende:
[..]
![]()
Mascotte en Javaanse is de heilige combinatie!!
En dat Mascotte niet wil plakken is natuurlijk gewoon onzin.
Dan hebben jullie gewoon verkeerd slijm, want ik heb het nooit!!quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:49 schreef Pr0-n00b het volgende:
[..]
Das geen onzin, rizzla heb ik het nooit (of ik moet toeter zijn en vloeitje verkeerd om hebben) maar met mascotte gebeurt me dat vervelend vaak. Dus idd. javaanse+rizzla
Hoppaa!! Een echte shag-roker heeft gewoon goed speeksel!quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:36 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
ik draai wel eens sjekkies verkeerd om zodat ik niet aan de plakrand lik (per ongeluk)... ook die blijven dicht (gebruik mascotte).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |