vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Sinterklaas komt niet meer bij mij langs als ik mijn schoen zetquote:
Nee, want dan wordt-ie (de schoen dus) te grazen genomen door de hond.quote:Op zondag 16 november 2008 21:08 schreef ACT-F het volgende:
Hebben jullie je schoen al gezet?
Bij mij ook niet. Een schoorsteen van een CV-ketel is gewoon te smal voor de pietenquote:Op zondag 16 november 2008 21:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Sinterklaas komt niet meer bij mij langs als ik mijn schoen zet
En de pieten ookquote:Op zondag 16 november 2008 21:10 schreef Rikketik het volgende:
Nee, want dan wordt-ie (de schoen dus) te grazen genomen door de hond.
Ik denk versletenquote:Op zondag 16 november 2008 21:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat is er met je F5 knop gebeurt?
Die van mij ook door de downtime van gisteravond.quote:
Downtime? Vertel?quote:Op zondag 16 november 2008 21:16 schreef Rikketik het volgende:
Die van mij ook door de downtime van gisteravond.
Fok! lag gisteravond een dikke twee uur plat door een kapotte voeding van de fileserver.quote:
Dus dát was er aan de hand!quote:Op zondag 16 november 2008 21:18 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Fok! lag gisteravond een dikke twee uur plat door een kapotte voeding van de fileserver.
Ik speel bejeweled. Verslavend spelquote:Op zondag 16 november 2008 21:22 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ben gedichtjes aan het doorkijken
die doet het nog primaquote:Op zondag 16 november 2008 21:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Je bent wel heel erg laat Wouter![]()
Wat is er met je F5 knop gebeurt?
dat vind ik juist een spel van niksquote:Op zondag 16 november 2008 21:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik speel bejeweled. Verslavend spel
jouwe of mijne?quote:Op zondag 16 november 2008 21:23 schreef Fems het volgende:
Oeh, ik denk dat ik zo mijn bed maar induik
Oh, in de kroeg merk je dat niet zo snelquote:Op zondag 16 november 2008 21:18 schreef Rikketik het volgende:
Fok! lag gisteravond een dikke twee uur plat door een kapotte voeding van de fileserver.
Gedichtjes?quote:Op zondag 16 november 2008 21:22 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ben gedichtjes aan het doorkijken
Ja, preciesquote:Op zondag 16 november 2008 21:27 schreef Rikketik het volgende:
Bejeweled is wel verslavend, maar vaak voor korte periodes. Dan speel ik het een paar weken niet en ben ik opeens weer de halve dag mee bezig.
gedichtjesquote:
heb ik wat verkeerd gezegd?quote:
ik heb een autoquote:Op zondag 16 november 2008 21:30 schreef Fems het volgende:
Heb niet zoveel trek meer in fietsen rudolff..
Trusten mensen![]()
weekend zit er morgenvroeg toch eigelijk pas op?quote:Op zondag 16 november 2008 21:31 schreef ReMcOrE het volgende:
hallo
weekend zit er inderdaad weer op, helaasnu nog ff lekker op de bank hangen...
quote:
henig anquote:Op zondag 16 november 2008 21:43 schreef Rikketik het volgende:
Ik ga nog ff gamen. Daarna kijken of ik nog wat teksten of papier krijg.
Homies for live, check jullie later.
Ik ben hier voorlopig niet klaarquote:Op zondag 16 november 2008 21:53 schreef Bob-B het volgende:
mazzels aan zij die ons gaan verlaten
quote:een zieke geest
ben ik altijd al geweest.
dat niemand mij veracht
had ik totaal niet verwacht
een zaal vol met kleine meiden
kan me zeker weten verblijden
allemaal kleine billen
die bij mij op schoot willen
Dutroux doet het verkeerd
Ik wordt hier vereerd
Hij is daar de boeman
en ik hier de goedheiligman
Ook Fritzl is een sul,
laat zich pakken met z'n oude lul
de beste zijn nog geen 12 jaar
dan kom je in de vagina klaar
Deze worden niet zwanger
en jij geen ziekenhuisganger
bij mij zijn kinderen favoriet
die zingen ook altijd een geil lied
Als het meisje dan haar benen spreid
en mijn lul dan naar binnen glijd
Dan wordt ik zo blij
dat kindje houdt van mij
en al is het kutje nog zo klein
de sint vind het altijd reuze fijn
de baby schreeuwt moord en brand
als deze door mij wordt aangerand
wie is er dood?quote:
quote:Op zondag 16 november 2008 22:04 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb een gedichtje gemaakt:
[..]
mooi hequote:
dan open je er 1quote:Op zondag 16 november 2008 22:26 schreef MinderMutsig het volgende:
Fok is dood. Er zijn geen leuke topics meer.
quote:
Luisteren naar moeder Kirstenquote:
quote:Op zondag 16 november 2008 22:04 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb een gedichtje gemaakt:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 november 2008 22:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
[..]
Luisteren naar moeder Kirsten
Geen inspiratie. Ik heb vanmiddag al twee topics geopend, dat is een record op 1 dag.quote:
die vond je echt niet leuk ofwel?quote:
waarover?quote:Op zondag 16 november 2008 22:36 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Geen inspiratie. Ik heb vanmiddag al twee topics geopend, dat is een record op 1 dag.
verrassingquote:Op zondag 16 november 2008 22:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja maar, daar heb ik nog geen zin in
Bob! Smeer hem een ban aan!quote:Op zondag 16 november 2008 22:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
[..]
Luisteren naar moeder Kirsten
In DEF.quote:
quote:
je was zelfs je PI vergeten Kirstenquote:Op zondag 16 november 2008 22:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die vond je echt niet leuk ofwel?
ojah, zoiets had ik gelezen in dit topicquote:Op zondag 16 november 2008 22:39 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
In DEF.![]()
1 over sinterklaas en 1 over een groetendoendag.
Nog wel leuke usersquote:Op zondag 16 november 2008 22:26 schreef MinderMutsig het volgende:
Fok is dood. Er zijn geen leuke topics meer.
Daar paste geen PI bij.quote:Op zondag 16 november 2008 22:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je was zelfs je PI vergeten Kirsten
Dat klinkt euh... niet zo lekker. Ook niet vies maar ik geloof niet dat ik het zou bestellen/maken.quote:Op zondag 16 november 2008 22:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lalala.
Ik heb zin in een kipburger met chillisaus
Het is zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo lekker!quote:Op zondag 16 november 2008 22:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat klinkt euh... niet zo lekker. Ook niet vies maar ik geloof niet dat ik het zou bestellen/maken.
http://forum.fok.nl/activequote:Op zondag 16 november 2008 22:55 schreef Bob-B het volgende:
kirsten, soms denk ik echt, waar komt dat kind mens allemaal
Vals als in: ik zou maar niet bukken als ik jou was.quote:Op zondag 16 november 2008 23:11 schreef MinderMutsig het volgende:
Die is heul nie gay! Kijk hem vals kijken.
kijk je altijd zo lelijk?quote:Op zondag 16 november 2008 23:09 schreef Bob-B het volgende:
KIRSTEN *** NOU ES OP MET DIE GAY VERSIE VAN BOB
ze zou eens bukkenquote:Op zondag 16 november 2008 23:12 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Vals als in: ik zou maar niet bukken als ik jou was.
truste Nathaliequote:Op zondag 16 november 2008 23:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga nu ook maar eens naar bed. Val om
Doei
waar zit bob tegenwoordig niet achteraan dan?quote:Op zondag 16 november 2008 23:37 schreef Rikketik het volgende:
Niet teveel over Brechtje dromen, hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op zondag 16 november 2008 23:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
waar zit bob tegenwoordig niet achteraan dan?Goede vraag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar deze liefde stamt al uit 2007.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
quote:Op zondag 16 november 2008 23:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
waar zit bob tegenwoordig niet achteraan dan?Mij. Hij zegt dat ik oud ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no love sincerer than the love of food.
quote:Op zondag 16 november 2008 23:46 schreef MinderMutsig het volgende:
Trusten Nathalie.![]()
![]()
[..]
Mij. Hij zegt dat ik oud ben.
en misschien nog wel eerderquote:Op zondag 16 november 2008 23:45 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Goede vraag.
Maar deze liefde stamt al uit 2007.
Hij zei het net letterlijk op msn.quote:Op zondag 16 november 2008 23:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat meen je niet![]()
jij bent heul niet oud
Bob, doe eens bukken![]()
stoute Bobquote:Op maandag 17 november 2008 00:01 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hij zei het net letterlijk op msn.![]()
Jij bent wel lief.
Slaap lekker!quote:Op maandag 17 november 2008 00:31 schreef rulerofdeath het volgende:
nu ga ik slapen
morgen half 8 op het werk zijn
misschien eens eerder gaan slapenquote:
jij bent er wel heel vroeg bij voor een maandagquote:
Ik heb bijna niet geslapen.quote:Op maandag 17 november 2008 12:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
misschien eens eerder gaan slapen
we zwaaiden je uit, want we hoopten dat je gelijk weer weg zou gaanquote:
Eikelquote:Op maandag 17 november 2008 15:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
we zwaaiden je uit, want we hoopten dat je gelijk weer weg zou gaan![]()
PS: ik had de PaFiPo
TheGirlNextDoor?quote:Op maandag 17 november 2008 16:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoi, zegt het meisje van hiernaast
Ben ik ook nietquote:Op maandag 17 november 2008 16:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan heb ik gemist dat ze 'jouw' GirlNextDoor was?!
Naast me op de bank zitten.quote:Op maandag 17 november 2008 16:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat doe jij dan op zijn FOK!-account?![]()
![]()
volgende TT: gay all the wayquote:Op maandag 17 november 2008 18:58 schreef ACT-F het volgende:
Wat een zwaaitopic is het toch ook. We zijn gewoon gay
Mijn eigen posts zijn al rozequote:Op maandag 17 november 2008 19:03 schreef ReMcOrE het volgende:
roggel jij dat?
iedereen bij elkaar op de account vandaagquote:Op maandag 17 november 2008 19:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoi!(nathalie op david zn account
)
stonedquote:
quote:Op maandag 17 november 2008 19:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nu zit ik op mijn eigen account, maar nog wel bij David thuis
Ja, en?!quote:Op maandag 17 november 2008 19:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
niet meer op elkaars account, maar wel bij elkaar thuis
jij begonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |