abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63275061
Zijn er hier in de zaal veel mensen die wel eens verliefd zijn geweest op hun docent?

Ik ben nu nogal in verwarring door een docent; vind ik hem leuk? Of creëer ik dit gevoel gewoon zelf om wat meer spanning in de brouwerij te brengen? Een verliefdloos leven vind ik namelijk altijd een stuk saaier.
Ok, antwoord hierop kunnen jullie me niet geven natuurlijk. Dat snap ik wel. Ik ben overigens 25 en ik kwam er laatst achter dat die docent 44 is. Ok, krankzinnig dus. Quit the dreaming! Het slaat echt nergens op. :p Dat zeg ik steeds tegen mezelf, maar toch gedraag ik me steeds meer als een halve gare zodra hij in de buurt is. Echt stom!

Maareh, ik vroeg me gewoon af wat jullie ervaringen zijn mbt docentenverliefdheden?

[ Bericht 8% gewijzigd door Verwonderingsmeisje24 op 16-11-2008 22:36:27 (Moest nog wat bij :p) ]
pi_63275214
quote:
Op zondag 16 november 2008 22:38 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Beste reactie voor dit topic.

Btw, relatie tussen docent - leerling is niet slim.
  zondag 16 november 2008 @ 22:43:19 #3
234312 Onsterfelijkheid
Servus_Universitas <3
pi_63275381
Herkenbaar, maar dat was op mijn middelbare school. Dat was echt kansloos. Ik was 16, hij 61. Geschiedenisdocent.

Ja. jij vindt hem leuk. En nee, de relatie is kansloos. Hij is te oud. Over 6 jaar is hij 50.
  zondag 16 november 2008 @ 22:44:01 #4
234312 Onsterfelijkheid
Servus_Universitas <3
pi_63275407
Koester de vlinders, maar doe er niets mee. Fantaseren, en spanning voelen is ook wel prettig.
pi_63275415
quote:
Op zondag 16 november 2008 22:43 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
Herkenbaar, maar dat was op mijn middelbare school. Dat was echt kansloos. Ik was 16, hij 61. Geschiedenisdocent.
Serieus, WHAT THE FOCK?!
  zondag 16 november 2008 @ 22:45:46 #6
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63275475
Als hij signalen afgeeft dat hij jou ook leuk vindt, dan zou ik er voor gaan!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 16 november 2008 @ 22:46:20 #7
234312 Onsterfelijkheid
Servus_Universitas <3
pi_63275504
quote:
Op zondag 16 november 2008 22:44 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Serieus, WHAT THE FOCK?!
Ja, wijze oude mannen zijn geyl. Ik dacht dat hij 45 was.

Ik heb niets gedaan hoor.
pi_63275505
quote:
Op zondag 16 november 2008 22:44 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
Koester de vlinders, maar doe er niets mee. Fantaseren, en spanning voelen is ook wel prettig.
De combinatie tussen je eerdere post en dit woordje maakt me heel erg bang.

Fantaseerde jij over een 61-jarige man?
  zondag 16 november 2008 @ 22:47:11 #9
234312 Onsterfelijkheid
Servus_Universitas <3
pi_63275536
quote:
Op zondag 16 november 2008 22:46 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

De combinatie tussen je eerdere post en dit woordje maakt me heel erg bang.

Fantaseerde jij over een 61-jarige man?
Nogmaals, hij leek best jong (45 jaar). Ik kende zijn leeftijd niet.
pi_63275549
quote:
Op zondag 16 november 2008 22:43 schreef Onsterfelijkheid het volgende:

Ja. jij vindt hem leuk. En nee, de relatie is kansloos. Hij is te oud. Over 6 jaar is hij 50.
Oke, ik heb ook wel eens een lerares leuk gevonden tussen mn 12e en 16e, maar dan zullen ze toch eind 20/begin 30 geweest zijn. Serieus; wat was er zo aantrekkelijk aan die grijze 61-jarige? Puur nieuwsgierigheid...

edit:

ik zie je verklaringen al hierboven
  zondag 16 november 2008 @ 22:48:01 #11
234312 Onsterfelijkheid
Servus_Universitas <3
pi_63275567
quote:
Op zondag 16 november 2008 22:47 schreef Daverz het volgende:

[..]

Oke, ik heb ook wel eens een lerares leuk gevonden tussen mn 12e en 16e, maar dan zullen ze toch eind 20/begin 30 geweest zijn. Serieus; wat was er zo aantrekkelijk aan die grijze 61-jarige? Puur nieuwsgierigheid...
Check mijn reacties boven.
pi_63275568
quote:
Op zondag 16 november 2008 22:47 schreef Daverz het volgende:

[..]

Hij heeft in ieder geval wel ervaring, misschien daarom?
pi_63275569
In dit topic mag ik niet ontbreken.
Gewoon met hem slapen, heeft ie ook eens een leerling geneukt
pi_63275795
quote:
Op zondag 16 november 2008 22:52 schreef Onsterfelijkheid het volgende:

[..]

Why? Doe een quote van Voltaire of Locke of zo.
Nee, deze dekt de lading.

Maar, back on-topic: ik ben 1 x 'verliefd' geweest op een stagiare, zij was 20 en ik was 12.
Dat mag toch nog?
pi_63275819
Het schijnt normaal te zijn, een kalverliefde voor een leraar, maar ik heb het nooit begrepen.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_63275847
Ik was zestien, en jij was eenenzestig.
En van de liefde wist ik nog niet veel,
maar ik begreep wat jij me wilde zeggen
Ik was geen kind meer;
En het werd zomer

Zou verdorie zomaar een hit kunnen worden
pi_63275893
quote:
Op zondag 16 november 2008 22:54 schreef MinderMutsig het volgende:
Het schijnt normaal te zijn, een kalverliefde voor een leraar, maar ik heb het nooit begrepen.
Dat komt omdat jij geen les had van juffrouw Leers
pi_63276073
Ik heb hetzelf ook wel gehad, ik was 18, zij 25. Middelbare school ftw.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_63276125
Ik ben nou nog nooit een echt aantrekkelijke docente tegengekomen .
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_63276339
quote:
Op zondag 16 november 2008 22:55 schreef santax het volgende:
Ik was zestien, en jij was eenenzestig.
En van de liefde wist ik nog niet veel,
maar ik begreep wat jij me wilde zeggen
Ik was geen kind meer;
En het werd zomer

Zou verdorie zomaar een hit kunnen worden
Haha! Je slaat waarschijnlijk wel een bepaald spijkertje op z'n kop. Het is ook zo vreselijk cliché, verliefdheid op een leraar. Ik vraag weliswaar naar jullie ervaringen, maar was er middels een ander forum al eens achtergekomen hoe erg dit 'fenomeen' eigenlijk leeft. Blijft voor mij toch interessant .

Thanks voor de reacties btw.

Of het wederzijds is? Tja, zal wel niet. Maar als ik in zo'n 'in love flow' zit, dan zie ik niets helder. Dan kan ik ook totaal niet inschatten of iets van twee kanten komt. Mijn intuïtie is dan een totale blinde vlek ('k heb sowieso zelden door dat iemand me leuk vindt). Als een persoon me dan net iets langer aan lijkt te kijken, denk ik meteen: misschien is dit gewoon een reactie op het feit dat ik zelf nogal 'staarderig' ben in een 'klassensituatie'? Daar waar anderen andere dingen gaan doen bij een uitleg, vind ik het altijd wel netjes om een docent aan te kijken als 'ie (hij/zij) aan het woord is. Niet meer dan logisch soms dan, dat de docent ook mijn richting meer zal opkijken. En bij blikken van zijn kant denk ik ook wel eens: hij heeft me door! :p Oh neeee!

Maar ook deze post van mij weer zóóóó cliché. Liefde... voorspelbaar?

[ Bericht 0% gewijzigd door Verwonderingsmeisje24 op 16-11-2008 23:11:27 (spelfout :p) ]
pi_63276449
quote:
Op zondag 16 november 2008 23:09 schreef Verwonderingsmeisje24 het volgende:

[..]

Haha! Je slaat waarschijnlijk wel een bepaald spijkertje op z'n kop. Het is ook zo vreselijk cliché, verliefdheid op een leraar. Ik vraag weliswaar naar jullie ervaringen, maar was er middels een ander forum al eens achtergekomen hoe erg dit 'fenomeen' eigenlijk leeft. Blijft voor mij toch interessant .

Thanks voor de reacties btw.

Of het wederzijds is? Tja, zal wel niet. Maar als ik in zo'n 'in love flow' zit, dan zie ik niets helder. Dan kan ik ook totaal niet inschatten of iets van twee kanten komt. Mijn intuïtie is dan een totale blinde vlek ('k heb sowieso zelden door dat iemand me leuk vindt). Als een persoon me dan net iets langer aan lijkt te kijken, denk ik meteen: misschien is dit gewoon een reactie op het feit dat ik zelf nogal 'staarderig' ben in een 'klassensituatie'? Daar waar anderen andere dingen gaan doen bij een uitleg, vind ik het altijd wel netjes om een docent aan te kijken als 'ie (hij/zij) aan het woord is. Niet meer dan logisch soms dan, dat de docent ook mijn richting meer zal opkijken. En bij blikken van zij kant denk ik ook wel eens: hij heeft me door! :p Oh neeee!

Maar ook deze post van mij weer zóóóó cliché. Liefde... voorspelbaar?
Nouja troost je, ik ben de laatste die er iets over mag zeggen. Dat originele liedje, ik was 16 en jij was 28 klopt voor mij wel. Alleen ben ik nu 30 en mijn vriendin waar ik alweer dik anderhalf jaar bij ben is 18.
Liefde laat zich niet dwingen. Ook niet af... Alleen als je er iets mee zou doen, met die gevoelens, verwacht in de eerste instantie niet al te veel begrip van je omgeving Pas als je het een jaar hebt volgehouden gaan die inzien dat het misschien toch meer is dan pure lust
pi_63276530
Je doet HBO zeker? Spoorknor? Dat zou de intimiteiten nl nodeloos bemoeilijken.
pi_63276631
quote:
Op zondag 16 november 2008 23:15 schreef Diederik_Duck het volgende:
Je doet HBO zeker? Spoorknor? Dat zou de intimiteiten nl nodeloos bemoeilijken.
Was geen vraag aan mij gericht, toch? Spoorknor? Is dat een uitdrukking? Of iemand's nickname hier?
pi_63276712
quote:
Op zondag 16 november 2008 23:12 schreef santax het volgende:

[..]

Nouja troost je, ik ben de laatste die er iets over mag zeggen. Dat originele liedje, ik was 16 en jij was 28 klopt voor mij wel. Alleen ben ik nu 30 en mijn vriendin waar ik alweer dik anderhalf jaar bij ben is 18.
Liefde laat zich niet dwingen. Ook niet af... Alleen als je er iets mee zou doen, met die gevoelens, verwacht in de eerste instantie niet al te veel begrip van je omgeving Pas als je het een jaar hebt volgehouden gaan die inzien dat het misschien toch meer is dan pure lust

Ohhhh, dat is slechts 12 jaar verschil . Dat vind ik erg meevallen, hoor!
pi_63276827
quote:
Op zondag 16 november 2008 23:21 schreef Verwonderingsmeisje24 het volgende:

[..]

Ohhhh, dat is slechts 12 jaar verschil . Dat vind ik erg meevallen, hoor!
Het is goed te doen En als ze in feb weer jarig is, dan is het nog maar 11 jaar verschil
Maar ik kan je verzekeren dat niet iedereen daar zo over denkt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')