Serieus, WHAT THE FOCK?!quote:Op zondag 16 november 2008 22:43 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
Herkenbaar, maar dat was op mijn middelbare school. Dat was echt kansloos. Ik was 16, hij 61. Geschiedenisdocent.
De combinatie tussen je eerdere post en dit woordje maakt me heel erg bang.quote:Op zondag 16 november 2008 22:44 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
Koester de vlinders, maar doe er niets mee. Fantaseren, en spanning voelen is ook wel prettig.
Nogmaals, hij leek best jong (45 jaar). Ik kende zijn leeftijd niet.quote:Op zondag 16 november 2008 22:46 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
De combinatie tussen je eerdere post en dit woordje maakt me heel erg bang.
Fantaseerde jij over een 61-jarige man?
Oke, ik heb ook wel eens een lerares leuk gevonden tussen mn 12e en 16e, maar dan zullen ze toch eind 20/begin 30 geweest zijn. Serieus; wat was er zo aantrekkelijk aan die grijze 61-jarige? Puur nieuwsgierigheid...quote:Op zondag 16 november 2008 22:43 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
Herkenbaar, maar dat was op mijn middelbare school. Dat was echt kansloos. Ik was 16, hij 61. Geschiedenisdocent.
Ja. jij vindt hem leuk. En nee, de relatie is kansloos. Hij is te oud. Over 6 jaar is hij 50.
quote:Op zondag 16 november 2008 22:47 schreef Daverz het volgende:
[..]
Oke, ik heb ook wel eens een lerares leuk gevonden tussen mn 12e en 16e, maar dan zullen ze toch eind 20/begin 30 geweest zijn. Serieus; wat was er zo aantrekkelijk aan die grijze 61-jarige? Puur nieuwsgierigheid...
Hij heeft in ieder geval wel ervaring, misschien daarom?quote:Op zondag 16 november 2008 22:47 schreef Daverz het volgende:
[..]
Oke, ik heb ook wel eens een lerares leuk gevonden tussen mn 12e en 16e, maar dan zullen ze toch eind 20/begin 30 geweest zijn. Serieus; wat was er zo aantrekkelijk aan die grijze 61-jarige? Puur nieuwsgierigheid...
Nee, deze dekt de lading.quote:Op zondag 16 november 2008 22:52 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Why?Doe een quote van Voltaire of Locke of zo.
Dat komt omdat jij geen les had van juffrouw Leersquote:Op zondag 16 november 2008 22:54 schreef MinderMutsig het volgende:
Het schijnt normaal te zijn, een kalverliefde voor een leraar, maar ik heb het nooit begrepen.
Haha! Je slaat waarschijnlijk wel een bepaald spijkertje op z'n kop. Het is ook zo vreselijk cliché, verliefdheid op een leraar. Ik vraag weliswaar naar jullie ervaringen, maar was er middels een ander forum al eens achtergekomen hoe erg dit 'fenomeen' eigenlijk leeft. Blijft voor mij toch interessantquote:Op zondag 16 november 2008 22:55 schreef santax het volgende:
Ik was zestien, en jij was eenenzestig.
En van de liefde wist ik nog niet veel,
maar ik begreep wat jij me wilde zeggen
Ik was geen kind meer;
En het werd zomer
Zou verdorie zomaar een hit kunnen worden
Nouja troost je, ik ben de laatste die er iets over mag zeggen. Dat originele liedje, ik was 16 en jij was 28 klopt voor mij wel. Alleen ben ik nu 30 en mijn vriendin waar ik alweer dik anderhalf jaar bij ben is 18.quote:Op zondag 16 november 2008 23:09 schreef Verwonderingsmeisje24 het volgende:
[..]
Haha! Je slaat waarschijnlijk wel een bepaald spijkertje op z'n kop. Het is ook zo vreselijk cliché, verliefdheid op een leraar. Ik vraag weliswaar naar jullie ervaringen, maar was er middels een ander forum al eens achtergekomen hoe erg dit 'fenomeen' eigenlijk leeft. Blijft voor mij toch interessant.
Thanks voor de reacties btw.
Of het wederzijds is? Tja, zal wel niet. Maar als ik in zo'n 'in love flow' zit, dan zie ik niets helder. Dan kan ik ook totaal niet inschatten of iets van twee kanten komt. Mijn intuïtie is dan een totale blinde vlek ('k heb sowieso zelden door dat iemand me leuk vindt). Als een persoon me dan net iets langer aan lijkt te kijken, denk ik meteen: misschien is dit gewoon een reactie op het feit dat ik zelf nogal 'staarderig' ben in een 'klassensituatie'? Daar waar anderen andere dingen gaan doen bij een uitleg, vind ik het altijd wel netjes om een docent aan te kijken als 'ie (hij/zij) aan het woord is. Niet meer dan logisch soms dan, dat de docent ook mijn richting meer zal opkijken. En bij blikken van zij kant denk ik ook wel eens: hij heeft me door! :p Oh neeee!
Maar ook deze post van mij weer zóóóó cliché. Liefde... voorspelbaar?
Was geen vraag aan mij gericht, toch? Spoorknor? Is dat een uitdrukking? Of iemand's nickname hier?quote:Op zondag 16 november 2008 23:15 schreef Diederik_Duck het volgende:
Je doet HBO zeker? Spoorknor? Dat zou de intimiteiten nl nodeloos bemoeilijken.
quote:Op zondag 16 november 2008 23:12 schreef santax het volgende:
[..]
Nouja troost je, ik ben de laatste die er iets over mag zeggen. Dat originele liedje, ik was 16 en jij was 28 klopt voor mij wel. Alleen ben ik nu 30 en mijn vriendin waar ik alweer dik anderhalf jaar bij ben is 18.
Liefde laat zich niet dwingen. Ook niet af... Alleen als je er iets mee zou doen, met die gevoelens, verwacht in de eerste instantie niet al te veel begrip van je omgevingPas als je het een jaar hebt volgehouden gaan die inzien dat het misschien toch meer is dan pure lust
Het is goed te doenquote:Op zondag 16 november 2008 23:21 schreef Verwonderingsmeisje24 het volgende:
[..]
Ohhhh, dat is slechts 12 jaar verschil. Dat vind ik erg meevallen, hoor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |