vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Sinterklaas komt niet meer bij mij langs als ik mijn schoen zetquote:
Nee, want dan wordt-ie (de schoen dus) te grazen genomen door de hond.quote:Op zondag 16 november 2008 21:08 schreef ACT-F het volgende:
Hebben jullie je schoen al gezet?
Bij mij ook niet. Een schoorsteen van een CV-ketel is gewoon te smal voor de pietenquote:Op zondag 16 november 2008 21:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Sinterklaas komt niet meer bij mij langs als ik mijn schoen zet
En de pieten ookquote:Op zondag 16 november 2008 21:10 schreef Rikketik het volgende:
Nee, want dan wordt-ie (de schoen dus) te grazen genomen door de hond.
Ik denk versletenquote:Op zondag 16 november 2008 21:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat is er met je F5 knop gebeurt?
Die van mij ook door de downtime van gisteravond.quote:
Downtime? Vertel?quote:Op zondag 16 november 2008 21:16 schreef Rikketik het volgende:
Die van mij ook door de downtime van gisteravond.
Fok! lag gisteravond een dikke twee uur plat door een kapotte voeding van de fileserver.quote:
Dus dát was er aan de hand!quote:Op zondag 16 november 2008 21:18 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Fok! lag gisteravond een dikke twee uur plat door een kapotte voeding van de fileserver.
Ik speel bejeweled. Verslavend spelquote:Op zondag 16 november 2008 21:22 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ben gedichtjes aan het doorkijken
die doet het nog primaquote:Op zondag 16 november 2008 21:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Je bent wel heel erg laat Wouter![]()
Wat is er met je F5 knop gebeurt?
dat vind ik juist een spel van niksquote:Op zondag 16 november 2008 21:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik speel bejeweled. Verslavend spel
jouwe of mijne?quote:Op zondag 16 november 2008 21:23 schreef Fems het volgende:
Oeh, ik denk dat ik zo mijn bed maar induik
Oh, in de kroeg merk je dat niet zo snelquote:Op zondag 16 november 2008 21:18 schreef Rikketik het volgende:
Fok! lag gisteravond een dikke twee uur plat door een kapotte voeding van de fileserver.
Gedichtjes?quote:Op zondag 16 november 2008 21:22 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ben gedichtjes aan het doorkijken
Ja, preciesquote:Op zondag 16 november 2008 21:27 schreef Rikketik het volgende:
Bejeweled is wel verslavend, maar vaak voor korte periodes. Dan speel ik het een paar weken niet en ben ik opeens weer de halve dag mee bezig.
gedichtjesquote:
heb ik wat verkeerd gezegd?quote:
ik heb een autoquote:Op zondag 16 november 2008 21:30 schreef Fems het volgende:
Heb niet zoveel trek meer in fietsen rudolff..
Trusten mensen![]()
weekend zit er morgenvroeg toch eigelijk pas op?quote:Op zondag 16 november 2008 21:31 schreef ReMcOrE het volgende:
hallo
weekend zit er inderdaad weer op, helaasnu nog ff lekker op de bank hangen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |