Hij deed gewoon zijn been slim omhoog, even kijken of Piets wel ballen had en sowieso was het niet hardquote:Op zondag 16 november 2008 20:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb het niet echt goed terug kunnen bekijken maar wat vonden jullie trouwens van de ''natrappende'' beweging van Suarez?
Nadat ie in zijn maag werd getrapt en expres door rolde.. PRACHTIGquote:Op zondag 16 november 2008 20:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb het niet echt goed terug kunnen bekijken maar wat vonden jullie trouwens van de ''natrappende'' beweging van Suarez?
quote:Op zondag 16 november 2008 20:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nadat ie in zijn maag werd getrapt en expres door rolde.. PRACHTIG
Was niks. Klaarquote:Op zondag 16 november 2008 20:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Het ging me er meer om of het überhaupt een kaart waard was zoals ik sommige boeren over hoor janken.
Mooie avaterquote:Op zondag 16 november 2008 20:50 schreef DJ_Ryow het volgende:
dat van Suarez was niks. was gewoon om een beetje te irriteren en uit te lokken. geen overtredingen ofzo.
Om dit soort spreekkoren zou een club drie wedstrijden zonder aanhang moeten spelen. Dat meen ik, ook als het Ajax zou betreffen.quote:Op zondag 16 november 2008 20:37 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je hoort ze op het begin : "wat is die Sjakie stil"
Denk dat ik wel kan zeggen hoe ik er over denk maar ik denk dat niemand ze als mensen zal beschouwen
Al maakt het in hun geval niet uit, ze komen anders ook nietquote:Op zondag 16 november 2008 20:58 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Om dit soort spreekkoren zou een club drie wedstrijden zonder aanhang moeten spelen. Dat meen ik, ook als het Ajax zou betreffen.
Walgelijk.
Heel weinig aan toe te voegen. Zulke momenten dan toon je je juist een vent als je respect toont. Maar ja, je hebt nu eenmaal een groep debielen (die zich overigens bij elke club wel bevinden) die het nodig vinden om leuk te doen tijdens zoiets.quote:Op zondag 16 november 2008 20:58 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Om dit soort spreekkoren zou een club drie wedstrijden zonder aanhang moeten spelen. Dat meen ik, ook als het Ajax zou betreffen.
Walgelijk.
Wat is dat voor gifje? Heb je hem in het groot?quote:
Was dat niet die vent die de graspollen aanstampt?quote:Op zondag 16 november 2008 21:10 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
Is MVB nou aangekomen of zie ik het verkeerd?
Is dat niet die ene keeper van Volendam, Verhoef ofzo?quote:Op zondag 16 november 2008 21:10 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
Is MVB nou aangekomen of zie ik het verkeerd?
Gewoon Suarez in de spits houden.quote:Op zondag 16 november 2008 21:14 schreef bloodysunday het volgende:
Hoelang is Cvitanich nog weg? Zie heb graag een keer op de spitsposities spelen.
Drie á vier weken.quote:Op zondag 16 november 2008 21:14 schreef bloodysunday het volgende:
Hoelang is Cvitanich nog weg? Zie heb graag een keer op de spitsposities spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |