quote:Op zondag 16 november 2008 18:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
Misschien moeten ze dan ook maar een keer gaan kappen met die stemmingmakerij, bij 75% ofzo van de ellebogen die ze uitkiezen is het zeer twijfelachtig of er opzet in het spel is. Ik denk dat kijkers meer zitten te wachten op een objectief praatprogramma dat over voetbal gaat in plaats van de randzaken. Iedere week weer vraag ik me eigenlijk af waarom ik het ga kijken.
Ik neem aan dat het wel over Ajax-PSV zal gaan aangezien dat gewoon een topper was.quote:Op zondag 16 november 2008 20:58 schreef Zero2Nine het volgende:
Ik hoop dat Sjek Ajax gewoon negeert, of dat ie het over de bekerwedstrijden gaat hebben
Gewonnen met Roda?quote:Op zondag 16 november 2008 21:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het wel over Ajax-PSV zal gaan aangezien dat gewoon een topper was.
Inderdaad, helemaal als je een 'timer' op je tv hebt. Ik heb dit seizoen slechts een keer het einde meegemaakt van SV.quote:Op zondag 16 november 2008 18:36 schreef Nieuwschierig het volgende:
Goede TT trouwens.
Ideaal programma om in bed te bekijken!
dat is dan wel weer ergquote:Op zondag 16 november 2008 22:11 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Inderdaad, helemaal als je een 'timer' op je tv hebt. Ik heb dit seizoen slechts een keer het einde meegemaakt van SV.
Je zou Ned. 1 kunnen opzetten en zelf kunnen kijkenquote:Op zondag 16 november 2008 22:46 schreef Zero2Nine het volgende:
is het al bezig?
Had ik niet meegekregen tijdens Studio Sport maar triest dit. Respectloosquote:Op zondag 16 november 2008 22:55 schreef GGMM het volgende:
Goed dat ze aandacht besteden aan die trieste PSV supporters.
fixedquote:Op zondag 16 november 2008 22:55 schreef GGMM het volgende:
Goed dat ze aandacht besteden aan die trieste PSV "supporters".
Nee het uitschelden van het uitvak door de thuissupporters tijdens de minuut stilte is wel geheel respectvol en in de gedachte van dhr Wolfs.quote:Op zondag 16 november 2008 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goede poging, maar helaas, de enige supporters die vandaag triest waren waren die van PSV.
Laten we generaliseren omdat 25 van de 800 debiel zijnquote:Op zondag 16 november 2008 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goede poging, maar helaas, de enige supporters die vandaag triest waren waren die van PSV.
Dat lieten ze natuurlijk niet zien. KNJBquote:Op zondag 16 november 2008 23:03 schreef mcyodogg het volgende:
Naai. Dat wist ik nog helemaal niet.
Was gewoon de 2-1 ook.
Ja een heel klein beetje maar je kunt ook zeggen dat ie gelijk stond, het was geen Wambertootjequote:Op zondag 16 november 2008 23:02 schreef _Mike_ het volgende:
Lachen, buitenspel
Volgens ene Bateman zouden ze in Eindhoven versteld zijn van zijn kwaliteiten.quote:Op zondag 16 november 2008 23:01 schreef Wooldoor het volgende:
Onbegrijpelijk eigenlijk wat psv ooit in Pieters heeft gezien, bij Utrecht vond ik hem echt niet bijzonder ofzo.
geniaal ingestudeerd door sjekquote:Op zondag 16 november 2008 23:05 schreef _Mike_ het volgende:
Proberen een bal te raken, maar hij raakt er 2 volgens mij!
Jammer na zijn 1-3 uitspraak vorige week. Hopelijk halen ze dat nog terug.quote:Op zondag 16 november 2008 23:01 schreef Grulez het volgende:
Geen Waterreus?
ach ja, verder floot die gast zo slecht nog niet, al werd er bij de 1-1 stevig vastgehouden.quote:Op zondag 16 november 2008 23:08 schreef sjimz het volgende:
Onbegrijpelijk dat Salcido mocht blijven staan.
Zo is er elke week wel wat.quote:Op zondag 16 november 2008 23:08 schreef sjimz het volgende:
Onbegrijpelijk dat Salcido mocht blijven staan.
Het doet pijn hé?quote:
quote:
Als je dan gaat fotoshoppen, probeer er dan in ieder geval correct Nederlands van te maken.quote:
Bij twijfel gewoon voordeel voor de aanvaller hoor. En volgens mij stond Sulejmani op gelijke hoogte.quote:Op zondag 16 november 2008 23:02 schreef _Mike_ het volgende:
Lachen, buitenspel
Photoshop? Tuurlijkquote:Op zondag 16 november 2008 23:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je dan gaat fotoshoppen, probeer er dan in ieder geval correct Nederlands van te maken.
Wasnt me.quote:Op zondag 16 november 2008 23:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je dan gaat fotoshoppen, probeer er dan in ieder geval correct Nederlands van te maken.
kwijler?quote:Op zondag 16 november 2008 23:16 schreef Xenomaniac het volgende:
Gaat Huub dat pikken van die kwijler?
de regel is toch: bij twijfel niet vlaggen?quote:Op zondag 16 november 2008 23:15 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Bij twijfel gewoon voordeel voor de aanvaller hoor. En volgens mij stond Sulejmani op gelijke hoogte.
Klopt.quote:Op zondag 16 november 2008 23:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
de regel is toch: bij twijfel niet vlaggen?
quote:Op zondag 16 november 2008 23:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Dit was donker en donkerrood. Walgelijk.
absoluutquote:
Dat was echt hoorquote:Op zondag 16 november 2008 23:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Om over De Nees maar te zwijgenquote:Op zondag 16 november 2008 23:21 schreef Againzender het volgende:
jezus, lach er niet zo om, dit is echt een doodschop. Maar Koeman zat daar nooit zo mee natuurlijk
ik zag iets van die strekking op het scherm staan, maar was het echt zo brak opgesteld?quote:
iddquote:Op zondag 16 november 2008 23:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Om over De Nees maar te zwijgen.
Scheids had het beoordeeld en niet gegeven dus dat kan niet meer.quote:Op zondag 16 november 2008 23:21 schreef Wooldoor het volgende:
Ben benieuwd of hij nog geschorst wordt na deze beelden.
ja, heeft ie aids ofzo?quote:Op zondag 16 november 2008 23:23 schreef _Mike_ het volgende:
Heeft Verbeek geknokt ofzo?
Komt op hetzelfde neer lijkt me? Of een aanvaller moet gaan verdedigen ofzoquote:Op zondag 16 november 2008 23:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
de regel is toch: bij twijfel niet vlaggen?
quote:Op zondag 16 november 2008 23:22 schreef Pritt het volgende:
Heeft Gert Jan een paard doodgebeten ofzo?
Koeman was natuurlijk legendarisch met het verheerlijken van 'die doodschop van Gillhaus was klasse'quote:Op zondag 16 november 2008 23:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Om over De Nees maar te zwijgen.
quote:Op zondag 16 november 2008 23:22 schreef Pritt het volgende:
Ruzie met z,n partner, Vind het wel een leuke aflevering Als kind was ik smoorverliefd op de nummer 7 van AJAXquote:Op zondag 16 november 2008 23:22 schreef Pritt het volgende:
quote:Op zondag 16 november 2008 23:30 schreef Prosac het volgende:
van der Wiel en Vermeer willen niet bijtekenen. Silva wil weg.
Het is je goed recht.quote:Op zondag 16 november 2008 23:32 schreef venomsnake het volgende:
Hehe, Bruno Silva![]()
Kon een lach even niet onderdrukken..
Plus een spits.quote:Op zondag 16 november 2008 23:19 schreef Kerol het volgende:
Gomes terug naar PSV dan maar.
Dat ontging me even. Wat was er?quote:Op zondag 16 november 2008 23:32 schreef venomsnake het volgende:
Hehe, Bruno Silva![]()
Kon een lach even niet onderdrukken..
Silva wil weg bij Ajax.quote:Op zondag 16 november 2008 23:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat ontging me even. Wat was er?
Ach ik vond het hem nog wel aardig uitleggen, een tijd geleden een interview gezien over Pavel Nedved. Die kerel kan alleen voetballen, thuis kon hij nog geen lamp indraaienquote:Op zondag 16 november 2008 23:37 schreef VoreG het volgende:
En hierom moet je voetballers geen uitleg laten geven over de medische ingreep.
Hij snapt er zelf de ballen van !
Ik ben een fan van Ruud dus ik wil niets liever geloven dat hij het gaat redden, vooralsnogquote:Op zondag 16 november 2008 23:37 schreef TheVulture het volgende:
Ook belachelijk trouwens dat zo'n Van den Hoogenband daar vanaf zijn luie stoel uitspraken over gaat doen zonder de patiënt gezien te hebben
quote:Van der Wiel kan nieuw contract tekenen bij Ajax
EXCLUSIEF - Ajax wil met Gregory van der Wiel om de tafel om te praten over contractverlenging. De verdediger heeft momenteel een verbintenis tot de zomer van 2011 bij de Amsterdamse club.
Van der Wiel heeft onder trainer Marco van Basten een basisplaats veroverd. De twintigjarige Amsterdammer begon deze competitie achtmaal in de basis. Hij debuteerde in het seizoen 2006/07 bij de Amsterdamse club.
'Gregory komt uit onze eigen jeugdopleiding en ontwikkelt zich prima', zegt technisch manager Danny Blind in de nieuwe Voetbal International. 'Vandaar dat ik contact heb gehad met zijn zaakwaarnemer. Er staat overigens nog geen afspraak gepland.'
De belangenbehartiger van Van der Wiel, Hakim Slimani, houdt de boot nog even af. Maar: 'Het is de intentie van Gregory lang bij Ajax te blijven, zeker nu hij vertrouwen krijgt van de nieuwe trainer. Maar aangezien zijn contract nog jarenlang doorloopt, hebben we tijd genoeg om later eens te gaan praten.'
Joh.quote:Op zondag 16 november 2008 23:42 schreef Silenus het volgende:
Dat is godverdomme de burgemeester uit Samson en Gert?!
Hij heeft nog een contract van 2-3 jaarquote:Op zondag 16 november 2008 23:43 schreef _Mike_ het volgende:
Over Van der Wiel die niet bij zou willen tekenen.
[..]
Stik de moord jaquote:Op zondag 16 november 2008 23:42 schreef Silenus het volgende:
Mijn opmerking moet meer in het licht bezien worden dat het eigenlijk ultiem gaar is dat het in een voetbalprogramma al tien minuten over Kabout Plop gaat.quote:
Je hebt gelijk. Kom ik ook pas nu achterquote:Op zondag 16 november 2008 23:42 schreef Silenus het volgende:
Doe ik ook wel eens hoorquote:Op zondag 16 november 2008 23:45 schreef Ambrosius het volgende:
Op en neer rijden naar Barcelona om een potje voetbal te kijken.
Vliegen is goedkoperquote:Op zondag 16 november 2008 23:45 schreef Ambrosius het volgende:
Op en neer rijden naar Barcelona om een potje voetbal te kijken.
Ja, de club van Jack.quote:
Je moet wat doen als er geen echte nieuwtjes zijn.quote:Op zondag 16 november 2008 23:49 schreef Crane het volgende:
Moest er nou echt tijd aan die Plop-onzin besteed worden?
Ze kunnen moeilijk een kwartier eerder stoppenquote:Op zondag 16 november 2008 23:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je moet wat doen als er geen echte nieuwtjes zijn.
Ik had best willen weten of we nou dat Domino record gebroken hebben.quote:Op zondag 16 november 2008 23:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ohja dat was dit weekend hé?quote:Op zondag 16 november 2008 23:51 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik had best willen weten of we nou dat Domino record gebroken hebben.
Te triest voor woorden jaquote:Op zondag 16 november 2008 23:49 schreef Crane het volgende:
Moest er nou echt tijd aan die Plop-onzin besteed worden?
They did !11quote:Op zondag 16 november 2008 23:51 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik had best willen weten of we nou dat Domino record gebroken hebben.
wohoo, we rule!quote:
Er waren toch genoeg wedstrijden waar over gepraat kon worden? En de blessuregolf bij Feyenoord en Ajax bijvoorbeeld.quote:Op zondag 16 november 2008 23:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is dan toch zo'n duizend euro per woord wat hij dan krijgt.quote:Op zondag 16 november 2008 23:54 schreef golfer het volgende:
Maar wat deed Neeskens daar nou precies? Die heeft 3 woorden mogen zeggen over een elftal dat hij zelf niet eens heeft samengesteld?
OOOOHHHOOHOHO WE GAAN DE BUILDERS CHALLENGE HALEN, AHAHAHAHAHA WAT IS DIT GEWELDIG 1111quote:Op zondag 16 november 2008 23:58 schreef Prosac het volgende:
[..]
wohoo, we rule!![]()
Dat was alvast veel toffer geweest dan Plopsaland. Een samenvatting van Dominoday met Sjek.
Studio Ajax - PSV vooral ja, en voor de rest is er niets nuttigs gemeldquote:
Er viel ook niets nuttigs te melden, op die moordaanslag van Romero op Wolfswinkel na.quote:Op maandag 17 november 2008 00:22 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Studio Ajax - PSV vooral ja, en voor de rest is er niets nuttigs gemeld
Kijk morgen maar even, dan zul je zien dat dat wel meevalt.quote:Op maandag 17 november 2008 00:25 schreef wolferl het volgende:
[..]
Er viel ook niets nuttigs te melden, op die moordaanslag van Romero op Wolfswinkel na.
Het ergste was nog om te horen hoe Cheque naar adem hapte van het lachen op de achtergrond.quote:Op zondag 16 november 2008 23:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
Mijn opmerking moet meer in het licht bezien worden dat het eigenlijk ultiem gaar is dat het in een voetbalprogramma al tien minuten over Kabout Plop gaat.
Huub toch!
quote:Op maandag 17 november 2008 00:28 schreef Grulez het volgende:
[..]
Kijk morgen maar even, dan zul je zien dat dat wel meevalt.
heheh ik bedoel een ander gedeelte van je post.quote:Op maandag 17 november 2008 00:32 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik heb die beelden 20 keer gezien, en ik ben van mening dat Romero rood had moeten krijgen, en Vitesse een strafschop.
Gemaakt lachen was dat. Jack is in alles nep, hoe die lacht, hoe die geintresseerd lijkt te zijn, hoe die bepaalde clubs vermijd. Jack is in alles gemaakt. Een gladde aal eerste klas.quote:Op maandag 17 november 2008 00:30 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Het ergste was nog om te horen hoe Cheque naar adem hapte van het lachen op de achtergrond.
Inderdaad, en ja, Romero raakt de bal. Dat doet echter niet ter zake. Zo inkomen is gewoon schandalig.quote:Op maandag 17 november 2008 00:32 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik heb die beelden 20 keer gezien, en ik ben van mening dat Romero rood had moeten krijgen, en Vitesse een strafschop.
quote:
Nou je hebt gelijk, NAC presteerd echt boven hun krachten, Feyenoord verdient punt gehaald, Ajax verdient nr 1 na PSV te verslaan, Roda goed dat ze terug zijn na knappe overwinning op NEC, Groningen gewoon netjes gewonnen van Graafschap, Sparta tankt vertrouwen tegen Volendam die toch wel enigzins in de wolken waren van Woensdag.quote:Op maandag 17 november 2008 00:33 schreef Grulez het volgende:
[..]
heheh ik bedoel een ander gedeelte van je post.
Gasten krijgen echt niet betaald bij Studio Voetbal hoor.quote:Op zondag 16 november 2008 23:59 schreef Pritt het volgende:
[..]
Dat is dan toch zo'n duizend euro per woord wat hij dan krijgt.
Pi-Air welquote:Op maandag 17 november 2008 00:38 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Gasten krijgen echt niet betaald bij Studio Voetbal hoor.
Ik betwijfel het.quote:Op maandag 17 november 2008 00:38 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Gasten krijgen echt niet betaald bij Studio Voetbal hoor.
Tuurlijk niet. Alleen de 'vaste gasten' krijgen betaald denk ik. Een Johan Neeskens die een keer wat komt vertellen over Nederland B krijgt daar echt niks voor hoor.quote:
quote:Op maandag 17 november 2008 13:13 schreef Veerboot het volgende:
Lijkt me ook. Hij zal hooguit een 'kleine' onkostenvergoeding krijgen.
Ja vond het gisteren ook een leuke uitzending, overigens meestal vind ik het wel leuk.quote:Op maandag 17 november 2008 13:48 schreef Sethje het volgende:
Vind het wel een leuke aflevering. Jan Mulder is een held
Dan vind ik het alsnog een klote uitzendingquote:Op maandag 17 november 2008 15:25 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja vond het gisteren ook een leuke uitzending, overigens meestal vind ik het wel leuk.
quote:Op maandag 17 november 2008 15:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan vind ik het alsnog een klote uitzending
quote:Op maandag 17 november 2008 15:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan vind ik het alsnog een klote uitzending
quote:Op zondag 23 november 2008 22:09 schreef Zero2Nine het volgende:
Gast: Stijn Schaars.
Ook aan tafel: Hugo Borst,Ronald Waterreus, Youri Mulder en presentator Jack van Gelder.
Die komt alleen als PSV wint, en bij voorkeur ook als Ajax klopt krijgt, dat staat in zijn contractquote:Op zondag 23 november 2008 22:22 schreef Houniet het volgende:
Weer die tering Waterreus. Waar was hij vorige week dan
?
Bij Van Nistelrooij volgens Jack van Gelder.quote:Op zondag 23 november 2008 22:22 schreef Houniet het volgende:
Weer die tering Waterreus. Waar was hij vorige week dan
?
quote:Op zondag 23 november 2008 22:26 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Die komt alleen als PSV wint, en bij voorkeur ook als Ajax klopt krijgt, dat staat in zijn contract
Ja, zijn goeie vrienden.quote:Op zondag 23 november 2008 22:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Bij Van Nistelrooij volgens Jack van Gelder.
Dat Been niet komt zal ook wel te maken hebben dat ie al zo vaak op de buis is al dan niet bij Eredivisie Livequote:Op zondag 23 november 2008 22:44 schreef Houniet het volgende:
Waarom niet een keer Been, Ron Jans of wie dan ook. Steeds die standaard gasten.
quote:Op zondag 23 november 2008 22:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Kenneth Perez terughalen in de winterstop.
Beetje frusti, Cyberia?quote:Op zondag 23 november 2008 22:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat is jaaaaaaaaaaaren geleden inderdaad, Louis.
Mooi tyf nou maar op met je kutkop.
Idd.quote:
De frustratie hier.quote:Op zondag 23 november 2008 23:02 schreef J.Herrer het volgende:
van Gaal is gewoon overschat
Tuurlijk, heeft het leuk gedaan in de jaren '90 maar sinds hij grotendeels met zijn eigen lichting faalde bij het Nederlands elftal is hij eigenlijk maar een matige trainer
Helemaal niet vreemd, ze zijn altijd voor Ajax in dit programmaquote:Op zondag 23 november 2008 23:03 schreef Crane het volgende:
[..]
Idd.Sowieso worden penalties in Ajax-wedstrijden altijd erg onder de loep genomen in dit programma, erg vreemd.
Beetje raar inderdaad, dit was niet echt discutabel (en ik ben Ajacied). Sowieso was er een reeks van geklungel door de verdedigers die ook al halve overtredingen waren.quote:Op zondag 23 november 2008 23:03 schreef Crane het volgende:
[..]
Idd.Sowieso worden penalties in Ajax-wedstrijden altijd overdreven onder de loep genomen in dit programma, erg vreemd.
Daarom misgun ik hem de titel ook zo.quote:Op zondag 23 november 2008 23:02 schreef J.Herrer het volgende:
van Gaal is gewoon overschat
Tuurlijk, heeft het leuk gedaan in de jaren '90 maar sinds hij grotendeels met zijn eigen lichting faalde bij het Nederlands elftal is hij eigenlijk maar een matige trainer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |