quote:Op zondag 16 november 2008 18:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
Misschien moeten ze dan ook maar een keer gaan kappen met die stemmingmakerij, bij 75% ofzo van de ellebogen die ze uitkiezen is het zeer twijfelachtig of er opzet in het spel is. Ik denk dat kijkers meer zitten te wachten op een objectief praatprogramma dat over voetbal gaat in plaats van de randzaken. Iedere week weer vraag ik me eigenlijk af waarom ik het ga kijken.
Ik neem aan dat het wel over Ajax-PSV zal gaan aangezien dat gewoon een topper was.quote:Op zondag 16 november 2008 20:58 schreef Zero2Nine het volgende:
Ik hoop dat Sjek Ajax gewoon negeert, of dat ie het over de bekerwedstrijden gaat hebben
Gewonnen met Roda?quote:Op zondag 16 november 2008 21:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het wel over Ajax-PSV zal gaan aangezien dat gewoon een topper was.
Inderdaad, helemaal als je een 'timer' op je tv hebt. Ik heb dit seizoen slechts een keer het einde meegemaakt van SV.quote:Op zondag 16 november 2008 18:36 schreef Nieuwschierig het volgende:
Goede TT trouwens.
Ideaal programma om in bed te bekijken!
dat is dan wel weer ergquote:Op zondag 16 november 2008 22:11 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Inderdaad, helemaal als je een 'timer' op je tv hebt. Ik heb dit seizoen slechts een keer het einde meegemaakt van SV.
Je zou Ned. 1 kunnen opzetten en zelf kunnen kijkenquote:Op zondag 16 november 2008 22:46 schreef Zero2Nine het volgende:
is het al bezig?
Had ik niet meegekregen tijdens Studio Sport maar triest dit. Respectloosquote:Op zondag 16 november 2008 22:55 schreef GGMM het volgende:
Goed dat ze aandacht besteden aan die trieste PSV supporters.
fixedquote:Op zondag 16 november 2008 22:55 schreef GGMM het volgende:
Goed dat ze aandacht besteden aan die trieste PSV "supporters".
Nee het uitschelden van het uitvak door de thuissupporters tijdens de minuut stilte is wel geheel respectvol en in de gedachte van dhr Wolfs.quote:Op zondag 16 november 2008 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goede poging, maar helaas, de enige supporters die vandaag triest waren waren die van PSV.
Laten we generaliseren omdat 25 van de 800 debiel zijnquote:Op zondag 16 november 2008 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goede poging, maar helaas, de enige supporters die vandaag triest waren waren die van PSV.
Dat lieten ze natuurlijk niet zien. KNJBquote:Op zondag 16 november 2008 23:03 schreef mcyodogg het volgende:
Naai. Dat wist ik nog helemaal niet.
Was gewoon de 2-1 ook.
Ja een heel klein beetje maar je kunt ook zeggen dat ie gelijk stond, het was geen Wambertootjequote:Op zondag 16 november 2008 23:02 schreef _Mike_ het volgende:
Lachen, buitenspel
Volgens ene Bateman zouden ze in Eindhoven versteld zijn van zijn kwaliteiten.quote:Op zondag 16 november 2008 23:01 schreef Wooldoor het volgende:
Onbegrijpelijk eigenlijk wat psv ooit in Pieters heeft gezien, bij Utrecht vond ik hem echt niet bijzonder ofzo.
geniaal ingestudeerd door sjekquote:Op zondag 16 november 2008 23:05 schreef _Mike_ het volgende:
Proberen een bal te raken, maar hij raakt er 2 volgens mij!
Jammer na zijn 1-3 uitspraak vorige week. Hopelijk halen ze dat nog terug.quote:Op zondag 16 november 2008 23:01 schreef Grulez het volgende:
Geen Waterreus?
ach ja, verder floot die gast zo slecht nog niet, al werd er bij de 1-1 stevig vastgehouden.quote:Op zondag 16 november 2008 23:08 schreef sjimz het volgende:
Onbegrijpelijk dat Salcido mocht blijven staan.
Zo is er elke week wel wat.quote:Op zondag 16 november 2008 23:08 schreef sjimz het volgende:
Onbegrijpelijk dat Salcido mocht blijven staan.
Het doet pijn hé?quote:
quote:
Als je dan gaat fotoshoppen, probeer er dan in ieder geval correct Nederlands van te maken.quote:
Bij twijfel gewoon voordeel voor de aanvaller hoor. En volgens mij stond Sulejmani op gelijke hoogte.quote:Op zondag 16 november 2008 23:02 schreef _Mike_ het volgende:
Lachen, buitenspel
Photoshop? Tuurlijkquote:Op zondag 16 november 2008 23:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je dan gaat fotoshoppen, probeer er dan in ieder geval correct Nederlands van te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |