quote:Op zondag 16 november 2008 14:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, maar in Hools lullen we daar niet over. Daar zijn we 1 grote familie
Had het er in het stadion nog over vanmiddag: als PSV zo tegen AZ had gespeeld waren ze kansloos met 6-0 eruit gevlogen. Heel opmerkelijk idd dat wisselvallige.quote:Op zondag 16 november 2008 17:39 schreef SCH het volgende:
TT
AZ, afgelopen woensdag ook PSV gezien? Toen waren ze best goed.
het valt me op dat vrijwel alle ploegen enorm wisselvallig zijn.
Maar wij niet. Wij heten HOOLS!
Woensdag alweer vergeten?quote:Op zondag 16 november 2008 17:50 schreef borisz het volgende:
Al 6 duels op rij gewonnen, dat isnu de overige 23 nog.
quote:
quote:
Waar in Haarlem ?quote:Op zondag 16 november 2008 21:36 schreef Suijk het volgende:
Momenteel 2 huizen in Haarlem die erg interessant zijn. Dinsdag tweede bezichtiging en een bod doen denk ik.
Zeg ik niet, want dan gaan alle Hools meelezers daar ook op bieden en betaal ik te veel.quote:
kan je wel stellen. Vader, zusje en zwager waren 20 minuten na de aftrap binnenquote:Op zondag 16 november 2008 18:05 schreef borisz het volgende:
De politie was aan het cashen bij de ArenA
Studio anti-Suarezquote:Op zondag 16 november 2008 23:05 schreef Grulez het volgende:
Studio Ajax...
* Againzender zet Doe Maar op:quote:
Ik kan geen keuze maken.quote:Op zondag 16 november 2008 23:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
* Againzender zet Doe Maar op:
He, er zit een knop op je TV
in ieder geval is de NOS nu weer met een andere wedstrijd bezigquote:
Sterktequote:Op maandag 17 november 2008 00:00 schreef Againzender het volgende:
ja, ik ga ook maar eens pitten, hopelijk kotst Marc niet weer z'n bed vol
Slaap jij echt nooit?quote:
Hey Tquote:
Shitquote:Op maandag 17 november 2008 08:50 schreef Suijk het volgende:
Heb je nu wel tomaten meegenomen? Tot die tijd laat ik het virus gewoon op je PC staan hoor.
quote:Op maandag 17 november 2008 08:57 schreef Suijk het volgende:
En Borisz was zo verbaasd dat 'ie zijn tentamens niet had gehaald...
Ik heb die van mij wel gehaaldquote:Op maandag 17 november 2008 08:57 schreef Suijk het volgende:
Maar jij bent HBO'er, dat zijn proefwerken.quote:
quote:Op maandag 17 november 2008 09:09 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar jij bent HBO'er, dat zijn proefwerken.
HBOquote:Op maandag 17 november 2008 09:09 schreef Suijk het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 november 2008 09:09 schreef Suijk het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 november 2008 08:57 schreef Suijk het volgende:
Door Ajax wel.quote:Op maandag 17 november 2008 14:02 schreef rubbereend het volgende:
Is er nog gevoetbald?
geen idee, PSV zal wel gewonnen hebben neem ik aanquote:
Dan zou ik nog maar een weekje blijven doorzuipenquote:Op maandag 17 november 2008 15:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geen idee, PSV zal wel gewonnen hebben neem ik aan
Buurmanquote:Op zondag 16 november 2008 21:42 schreef Suijk het volgende:
Zeg ik niet, want dan gaan alle Hools meelezers daar ook op bieden en betaal ik te veel.![]()
Maar een beetje buiten het centrum, richting Aerdenhout.
tof, linkje van Funda?quote:Op maandag 17 november 2008 18:57 schreef pascalheister het volgende:
zaterdag ook een huisje bezichtigd, zit nog wel wat werk in maar wel een super locatie. Ben nu even e.e.a op een rijtje aan het zetten qua kosten, hoogst waarschijnlijk deze week nog een 2e keer kijken, afhankelijk van andere potentiële kopers
Vaste gast bij POL idd... maar had het dus helemaal gemist. Wel handig, zo'n collega...quote:
Ik werd net gebeld door Ajax. Of ik mee wil doen aan de SponsorBingo. Ga toch weg.quote:Op maandag 17 november 2008 20:52 schreef Messenga het volgende:
"Met blaballba namens Eredivisielive, stoor ik?"
"Nee hoor, maar ik kijk al via sopcastFijne avond."
Meer dan je denkt.quote:Op maandag 17 november 2008 22:45 schreef rubbereend het volgende:
tuurlijk mogen ze veel verdienen, talent moet toch beloond worden net als in het sportteam. En relateren aan Balkenende is natuurlijkdas een duidelijk geval van iemand die nog overbetaald wordt
En tenslotte over het algemeen profiteren niet alleen topmanagers van hoge omzetten, als is het vooral in de sport meestal niet zo omzet gericht.
in welke zin, natuurlijk wordt iemand betaald naar grootte van de organisatie.quote:
iewwwwquote:Op maandag 17 november 2008 14:02 schreef rubbereend het volgende:oi
het Carnavals jaar is ook weer geopenderg gezellig weekend gehad. Is er nog gevoetbald?
T jemig jij bent er wederom vroeg bijquote:
Goed bezigquote:
Ik heb er aan gedachtquote:
plaats zo'n link niet zomaarquote:
nee, alaaaaaaaaaaafquote:
topic van het jaar tochquote:
Hoogtepuntjequote:
Akachar, de taxichaffeurquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:45 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Akachar.
Emmen test voormalig Ajacied
Vertel?quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:48 schreef borisz het volgende:
Vertaling van Lazovic zijn opmerking tegen Huub in de wedstrijd.
.
Volgens Hugo Borst bij DWDD riep Lazovic in het Servisch Ik ga je moeder neuken en dat heel vaak herhaalt.quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Volgens Hugo Borst bij DWDD riep Lazovic in het Servisch Ik ga je moeder neuken en dat heel vaak herhaalt.
Ze zouden het al laten zien bij sport aan tafel, maar de baas van de eredivisie cv Alex Thielbeke had daarover een veto uitgesproken en daardoor werd het niet uitgezonden. Dus gaven ze de info door aan Hugo Borst.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:46 schreef RayMania het volgende:
[..]. Als dat zo is, dan is het dag Lazovic.
quote:Ze liet tijdens een ruimtewandeling haar tas los en die zweefde zo weg.
Astronaute Heidemarie Stefanyshyn-Piper heeft dinsdag tijdens een ruimtewandeling een gereedschapstas verloren. Zij liet de tas per ongeluk schieten en zag hulpeloos toe hoe die met alle spullen erin wegzweefde.
Een vetspuit in de tas was geploft, waardoor een camera en de handschoenen van de astronaute onder de smurrie kwamen te zitten. Toen ze die afveegde, ontsnapte de witte tas aan haar greep en raakte ze al haar andere gereedschap kwijt.
Reparatie
Eerder zagen Stefanyshyn-Piper en haar collega Stephen Brown al een schroef voorbij zweven, maar ze waren er te ver van verwijderd om die te pakken te krijgen. "Geen idee waar die vandaan kwam", meldde zij aan de vluchtleiding. Mission Control was dinsdagavond nog bezig te onderzoeken in hoeverre het rondslingerende gereedschap gevaar kan opleveren voor deze en toekomstige ruimtevluchten.
Stefanyshyn-Piper en Brown moesten een scharnier zien los te krijgen. Doordat die klemt, kan een van de zonnepanelen die het internationale ruimtestation van energie voorziet, niet automatisch optimaal op de zon worden gericht. De ruimtewandelaars moeten het scharnier schoonmaken, smeren en van nieuwe lagers voorzien.
Donequote:Op woensdag 19 november 2008 10:14 schreef tong80 het volgende:
Het is weer tijd voor een dilemma topic # 12
Waar haal je steeds de inspiratie vandaag ?quote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 10:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Waar haal je steeds de inspiratie vandaag ?
Is dat altijd zo 's ochtends ?quote:
Hetzelfde hierquote:
http://www.dumpert.nl/med(...)_tassie_ff_vast.htmlquote:Op woensdag 19 november 2008 08:29 schreef borisz het volgende:
Mogge
Astronaute verliest gereedschap
[..]
"Misschien was het tóch de accu..."quote:Op woensdag 19 november 2008 09:17 schreef lookinforyoumobiel het volgende:
Mogguh. Wat is Online toch een kloten provider. Hang al een dag of 9 met ze aan de telefoon. Splitter moest vervangen worden. Gedaan. Nog geen internet. Zegt die eikel ga je nu alle kabels maar vervangen. Ze willen geen monteur sturen. Ze willen gewoon niks. Dus nog geen internet. Great.
quote:Op woensdag 19 november 2008 15:35 schreef Grulez het volgende:
Net met mn neefje van 2 gemsnt
[ afbeelding ]
Daarbij kwam de kieskompas het dichtstbij uit.quote:
Het zal wel weer de GPV worden...quote:Op woensdag 19 november 2008 15:46 schreef borisz het volgende:
Stemformulier voor de waterschapsverkiezingen gaat weer richting het waterschap.
Ik heb VVD gestemd
quote:Op woensdag 19 november 2008 15:46 schreef borisz het volgende:
Stemformulier voor de waterschapsverkiezingen gaat weer richting het waterschap.
Ik heb VVD gestemd
Klopt VVD is zeer economischquote:Op woensdag 19 november 2008 17:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]die geven helemaal niks om ecologie. Ik was het verst van de PvdD af
.
Ik heb in deze op de PvdA gestemd, die was nog het meest op de natuur gericht
Vind ik prima, maar niet ten koste van de watergebieden. Deze zijn namelijk een onwijs groot deel van de Nederlandse natuur...quote:
Bij mij nietquote:Op woensdag 19 november 2008 17:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Vind ik prima, maar niet ten koste van de watergebieden. Deze zijn namelijk een onwijs groot deel van de Nederlandse natuur...
Maar goed, misschien reflecteert onze studiekeuze wel in onze stem
Jij doet sociologie en stemt Geert?quote:
Nou dat ook weer niet. In ieder geval geen PvdA of SP.quote:Op woensdag 19 november 2008 17:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jij doet sociologie en stemt Geert?
Dat zie ik volgens jaar wel weer, maar de kans op D66 is groot.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:00 schreef borisz het volgende:
Voor Europa volgend jaar ga ik Sophie in 't Veld stemmen van D66.
Ben je al lid van LLink?quote:Op woensdag 19 november 2008 18:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat zie ik volgens jaar wel weer, maar de kans op D66 is groot.
Kutomroepquote:
Tsja, er staan geen 16-jarigen op de kieslijst hè.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:06 schreef Messenga het volgende:
Die hele waterschapsverkiezingen aan mn reet. Ik heb dat formulier direct in de prullenbak gedaan, omdat ik geen enkele kandidaat kende.
16 jarige sletjes met korte rokjes en zoete drankjes?quote:Op woensdag 19 november 2008 18:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Tsja, er staan geen 16-jarigen op de kieslijst hè.
quote:Op woensdag 19 november 2008 18:00 schreef borisz het volgende:
Voor Europa volgend jaar ga ik Sophie in 't Veld stemmen van D66.
Wat zie je er prachtig uit!quote:Op woensdag 19 november 2008 18:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tis een vreemdling zeker, die verdwaald is zeker
Die zijn niet verkiesbaar nee. Arme Mess.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:35 schreef Grulez het volgende:
[..]
16 jarige sletjes met korte rokjes en zoete drankjes?
Het enige wat je gemist heb is een hele saaie 1e helft en een intikgoaltjequote:Op woensdag 19 november 2008 21:34 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond
Net terug van mijn werk..
Wel ok hoor. Is even wennen dat wel.quote:
nou ééntje danquote:
Wat lief van je michquote:Op woensdag 19 november 2008 15:57 schreef methodmich het volgende:
Rondje op kosten van de awards!
[FOK!awards] Users
Das ook niet verkeerd.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:17 schreef Ole het volgende:
Wel ok hoor. Is even wennen dat wel.
Er loopt hier nu nog één poes rond die bedolven wordt onder de aandacht
echtquote:Op woensdag 19 november 2008 22:27 schreef Suijk het volgende:
Uit betrouwbare bron vernomen dat jij er wel meer dan eentje lust...
Biertjes of mannen?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:27 schreef Suijk het volgende:
Uit betrouwbare bron vernomen dat jij er wel meer dan eentje lust...
ben behoorlijk monogaam de laatste tijdquote:
Liefquote:Op woensdag 19 november 2008 22:43 schreef Ole het volgende:
[..]
ben behoorlijk monogaam de laatste tijd
SBS is een noodzakelijk kwaad tijdens 2×45 minuten, daarvoor en daarna kijk ik wel naar iets beters.quote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 23:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik mis decolleté in de topictitel, valt me nu pas op.
Lekker hoor!quote:
Leuk om de ochtend mee te beginnenquote:Op woensdag 19 november 2008 23:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet in de TT maar wel in het topic nu!
Hier niet.quote:
Nou, jippiequote:Op donderdag 20 november 2008 08:00 schreef SCH het volgende:
Voor half 8 al Rita Verdonk tegen haar lijfje lopen, deze dag kan niet meer stuk .
Het houdt je van de straatquote:
ik heb er ook maar wat in gevuld Tongquote:
Coolquote:Op donderdag 20 november 2008 11:29 schreef sezten het volgende:
[..]
ik heb er ook maar wat in gevuld Tong
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:38 schreef Ole het volgende:
Handig he tong, MSN als backup!
had geen wekker nodig vanmorgen![]()
Lieve man iddquote:
zolang die kerstman zijn kleren nog aan heeft ben je veiligquote:Op donderdag 20 november 2008 12:03 schreef Bluezz het volgende:
Herman Stjuiphof
@ Sientje, mooi he? ben wel een beetje bang voor die ADHD kersman achterme
* Bluezz rent naar het dilemmatopic en dan lunchen
Goedzo Rayquote:Voor de opvolging hoefden we niet lang te zoeken. Na de 4-1 nederlaag van PSV tegen Ajax kon onze ideale vervanger wel een oppepper gebruiken, dus het was snel rond.
rubbereend, welkom terug als moderator en succes op MLN!
Wat tong altijd probeert maakt eend waar bij Yvonnequote:Op donderdag 20 november 2008 17:05 schreef Bluezz het volgende:
Rubbereend weer een mod of een admin gelickt ?
Ik dacht dat ze vega wasquote:Op donderdag 20 november 2008 17:09 schreef borisz het volgende:
Wat tong altijd probeert maakt eend waar bij Yvonne
Is ook zwaar om te modden hoor, dat MLN.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:48 schreef borisz het volgende:
Het enige forum waar Eend nog wel mod van wil worden geloof ik MLN.
quote:Op donderdag 20 november 2008 16:48 schreef borisz het volgende:
Het enige forum waar Eend nog wel mod van wil worden geloof ik MLN.
voor MLN graagquote:
kom jij nou ook weer terug als mod?quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:04 schreef lookinforyoumobiel het volgende:
goedenavond. Nog steeds geen internet. Heb na 11 dagen bellen dan toch voor elkaar gekregen dat ze eindelijk uit gaan zoeken wat er mis is. En dat na 11 dagen al. Kan wel weer een week gaan duren. Ben er flauw van
Nou nee voorlopig nietquote:Op donderdag 20 november 2008 21:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kom jij nou ook weer terug als mod?
dan PM ik de nieuwtjes van achter de schermen welquote:
Aah, is goed!quote:Op donderdag 20 november 2008 23:31 schreef rubbereend het volgende:
bloem
[..]
dan PM ik de nieuwtjes van achter de schermen wel
waren ze bij de omroep zo hard toen aan een paar SCH loze dagen?quote:
hey blauwequote:Op donderdag 20 november 2008 23:31 schreef rubbereend het volgende:
bloem
[..]
dan PM ik de nieuwtjes van achter de schermen wel
hehe, ben zeker nieuw, altijd wel fok dit fok dat gehoord, maar me er niet echt mee bezig gehouden wát het nou precies allemaal inhieldquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:30 schreef tong80 het volgende:
setzen stel je eens voor
Je bent nieuw hier en ik wil wel dingen van je weten. Student ? Werk je ? Getrouwd of verliefd ?
Ben je bereid met SCH naar het keldertje te gaan ter ontgroening ?
dohquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:10 schreef SCH het volgende:
* SCH zit in het keldertje te wachten op die gay van de plaatselijke muziekvereniging
Ik moest het zelf hechtenquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij krijgt de behandeling die alle 17-jarigen kregen, vraag Catjuh en sjimz maar
quote:
Jaquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:37 schreef sezten het volgende:
*krijgt waanideeën*
Is dit écht wel wat ik wil..
Je hebt niks te willen, dat is je toekomst.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:37 schreef sezten het volgende:
*krijgt waanideeën*
Is dit écht wel wat ik wil..
Alsof hij de komende 3 weken uberhaupt kan zittenquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:39 schreef Suijk het volgende:
Voor welke club ben je? Dan bekijk ik even of je aan onze tafel mag zitten.
ik geef me overquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:39 schreef Suijk het volgende:
Het is nu ook al te laat, sezten.
Voor welke club ben je? Dan bekijk ik even of je aan onze tafel mag zitten.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:50 schreef sezten het volgende:
[..]
en in NL ben ik meer voor de mooi spelende teams (op dit moment dus:) AZ & Groningen.
Hij is nog jong en is er nog niet over uitquote:
ik lieg nietquote:
zonquote:
Meer een volwassen olifantquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:16 schreef sezten het volgende:
[..]
ik lieg niet![]()
heeft Beschouwer ook een dumbo avatar dan?ik vat het nie (ik als groentje)
ahaaa, te-heehehee!quote:
Opieeeeeee!quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
Beschouw zou zomaar je opa kunnen zijn.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:34 schreef sezten het volgende:
[..]
Opieeeeeee!
trouwens tong (of iemand anders die daar een antwoord op heeft) wat is het nut van de dilemma topics?
Nadenken over de zin en onzin des levens. Leren over de keuzes en de users leren kennen. Bovenal is het een uiting van creativiteit en samenzijn.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:34 schreef sezten het volgende:
[..]
Opieeeeeee!
trouwens tong (of iemand anders die daar een antwoord op heeft) wat is het nut van de dilemma topics?
Wat mooi gezegdquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:38 schreef Grulez het volgende:
[..]
Nadenken over de zin en onzin des levens. Leren over de keuzes en de users leren kennen. Bovenal is het een uiting van creativiteit en samenzijn.
Aha, dan zal ik dat maar blijven denkenquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:38 schreef Grulez het volgende:
[..]
Nadenken over de zin en onzin des levens. Leren over de keuzes en de users leren kennen. Bovenal is het een uiting van creativiteit en samenzijn.
Waar ga je heen ?quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hola.
Ik moet wat tijd te doden voordat mijn bus gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |