Dat helpt niet.quote:Op zondag 16 november 2008 19:40 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik zou nu serieus een huidtransplantatie overwegen.Het beste over je hele gezicht.Dan zie je ook geen litteken/randen.
Phail.quote:Op zondag 16 november 2008 20:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat helpt niet.
Het enige wat nog enig soelaas kan brengen is een complete hoofdtransplantatie.
En dan maar hopen dat er in dat nieuwe hoofd [i]wel]/i] hersenen zitten.
Mensen die gaan doen alsof ze enorm wijs zijnquote:Op zondag 16 november 2008 19:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha joh, laat Allure nou maar lekker gaan. Ik heb niet eens zin om er woorden aan vuil te maken, ze komt zichzelf toch nog wel eens tegen. En ik hoop dat die confrontatie zo pijnlijk mogelijk zal zijn
!
Zelfkennis, dat siert je.quote:Op zondag 16 november 2008 20:33 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Mensen die gaan doen alsof ze enorm wijs zijn
quote:Op zondag 16 november 2008 20:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zelfkennis, dat siert je. [ afbeelding ]
Sorryquote:Op zondag 16 november 2008 20:46 schreef Isdatzo het volgende:
Waarom hap je niet, verdomme [ afbeelding ]
Je zegt "eens".quote:
Haha wat schattig, dat van iemand met een username als de jouwequote:Op zondag 16 november 2008 20:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat helpt niet.
Het enige wat nog enig soelaas kan brengen is een complete hoofdtransplantatie.
En dan maar hopen dat er in dat nieuwe hoofd wel hersenen zitten.
Ik voel de liefde bijnaquote:Op zondag 16 november 2008 21:00 schreef Federer-fan het volgende:
Zielig zeg.Ik hoop dat het al wat beter met je gaat.
Ben je nog naar het ziekenhuis gegaan?
quote:
Gelukkig.quote:nee ben niet meer heen geweest, het was vanmiddag al te laat om het nog te laten hechten dus mijn lichaam lost dit maar lekker zelf op. Voel me verder prima hoor!
Emo is the word, emo ..quote:Op zondag 16 november 2008 21:57 schreef LangeJan het volgende:
Vet! Je had met je bebloede hoofd naar een Gothic bijeenkomst moeten gaan en daar de man uit hangen met ECHT BLOED!!!
Ja inderdaad, nu je het zegtquote:Op zondag 16 november 2008 22:12 schreef leppeh het volgende:
Waarom heeft nog niemand iets gezegd over 'I like it rough' in de ondertitel van TS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |