Vooral omdat ik roze-meisje een beetje kinderachtig vond klinken voor iemand van 21 en om symbolisch een nieuwe start te makenquote:Op zondag 16 november 2008 13:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoezo zijde ge geen roze-meisje meer?
Die huillach is van Bupatih, noob.quote:Op zondag 16 november 2008 12:48 schreef Fascination het volgende:
Oh IQM heb jij de huillach smiley bedacht?
quote:
IQM = Bupatihquote:Op zondag 16 november 2008 13:06 schreef wobble het volgende:
[..]
Die huillach is van Bupatih, noob.
Is juist kinky.quote:Op zondag 16 november 2008 13:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vooral omdat ik roze-meisje een beetje kinderachtig vond klinken voor iemand van 21 en om symbolisch een nieuwe start te maken![]()
.
Oh heb even gegoogled en IQM is inderdaad de bedenker van de huillach smiley, mm nu kijk ik wel anders tegen hem aan.
Inderdaad, dumbassquote:
aaaj doont want toe kloos maaj aajsquote:
Dat wil ik ook.quote:Op zondag 16 november 2008 13:11 schreef Broekpaling het volgende:
Ooit kan ik alle nummers van Pink Floyd spelen.
quote:
Kut, dat was Devvie.quote:
Gitaar natuurlijk.quote:Op zondag 16 november 2008 13:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Speel je gitaar of een anders instrument?
Goedemorgen!quote:
Al lang/goed?quote:Op zondag 16 november 2008 13:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gitaar natuurlijk.![]()
[..]
Goedemorgen!
sackboy was boos, ik trachtte hem op te vrolijkenquote:Op zondag 16 november 2008 13:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kut, dat was Devvie.![]()
Ik was zo gewend dat Sackboy dat doet.![]()
Sorry Sackboy!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |